Stamme Rankliste (Top 20)

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
ja jeg keder mig lige nu, så kan godt lave en lidt bedre liste end jeg lavet som den første.

1 ~F~ en stamme med mange understammer og alt for mange medlemmer (ikke en stamme efter min smag på den måde.)
2 NRG en lille kompakt stamme, viser at de er istand til at tag byer fra hvem de kommer til indtil videre :)
3 E.T. samme som NRG, dog med som har kunne Mærke modstand (Missern)
4 K.K. K.K. kendt inde fra V3 af, altid været gode på deres Deff-side, ikke overbevist på deres Offside ordenligt endnu.
5 Titans Titans begyndt at vise taktakter, men har alt for mange medlemmer Via deres understamme (6 1/2)
6 ~NS~ en stamme med hovedsaglig folk fra V3 og nogen få gode imellem.
7 VOG En stamme med en masse rygter om, ved ikke selv hvordan de står 100% i denne verden.
8 ~F~SØ en af ~F~ understammer. (ikke det vilde fra deres side af)
9 FF en lille stamme med nogen gode spiller.
10 BT ingen ide om hvem de er.
11 NOW4 stamme som er neutrale i alle andre små krige, passer sig selv.
12 DIS Ingen ide om hvem de er, har ikke selv haft personligt kontakt til dem :)
13 LORD Understamme til K.K. ikke meget at sige om dem.
14 LW stamme som har været nyd til at vælge den "anden side" efter deres samstød med E.T. (en stille og rolige stamme (virker lidt Inaktiv))
15 ~F~A Understamme mere til ~F~ har ikke set eller hørt noget til dem!
16 TSB kender ikke til stammen!
17 6 1/2 understamme til Titans. ikke for meget at sige om dem.
18 ~TJ~ kender ikke stammen
19 ADLEN en stamme som er ved at gå Kold. (ser vi meget snart ude af top 20)
20 BBQ tjaa min gode ven velkommen til Top 20 ;)

håber i kan bruge det her :) og undskyld for stavefejl, er lidt ordblind :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er vel nogle af stammerne der har brug for lidt konstruktiv kritik hedder det vidst. :p
Det kan du give dem. ;)

Lige præcis ;)


Og Don B fedt med endnu en top 20 :D

6 1/2 har altid haft det problem.. Jeg er jo leder, og har altid kæmpet imod det...

TSB er en ny stamme baseret på folk der ikke gad Titans og 6 1/2 mere, på grund af en merger.. En god stamme, mange kender hinanden.. Men lidt useriøst navn efter min mening..
 
Senest redigeret af en moderator:

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
ja jeg keder mig lige nu, så kan godt lave en lidt bedre liste end jeg lavet som den første.

1 ~F~ en stamme med mange understammer og alt for mange medlemmer (ikke en stamme efter min smag på den måde.)

9 FF en lille stamme med nogen gode spiller.

20 BBQ tjaa min gode ven velkommen til Top 20 ;)

håber i kan bruge det her :) og undskyld for stavefejl, er lidt ordblind :)



Ad.1: Tjaaa..... ikke imponeret når man ser at alt de tager er barbarbyer:
http://dk.twstats.com/dk4/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=18&pn=-1&type=gain&enemy=0&min=&max=


Ad.9: Det går ikke så godt for dem med at komme ind i mine byer (men takker for at de smider mig godt opad i forsvars MBA :)


Ad. 20: Top 20, og jeg er den eneste i stammen - lol - ved ikke om det siger mere om de andre stammer, end det gør om mig ;-)

Og tak for velkomsten :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Matematisk set..hvad siger tallene om top-20? :p

Håber I har placeret jer behageligt og har drikkevarer og evt. noget spiseligt i nærheden..for det bliver nødvendigt med den tid det vil tage at komme igennem min liste :D
Men som de aller fleste ved..jeg er ikke typen der gør tingene halvt og slet ikke typen til at holde tingende korte :p

Fornøjelig læsning og velbekommen :D


De forskellige kategorier:
ANTAL MEDLEMMER: Er det størrelse der tæller? :confused:
MB-RATE: Forholdet mellem MB/point (højt tal = høj MB ift. point; lavt tal = mange point ift. MB). Hvem vil helst bygge og hvem kan lide aktion? ;)
MBA/MBF: Forholdet mellem MBA/MBF (over 0 = flest MBA; under 0 = flest MBF). Hvem er nogle bøller, hvem bruger højest sandsynligt meget tid på at genopbygge muren? :D
%TABT af erobringerne: Hvem kan også holde på sine erobringer :p
%BARBARE af erobringerne: Jep, hvem ER de største gråby-adlere? :eek:
%INTERNE af erobringerne: Hvem er vilde med at lege bytte-bytte by? :D
%"FJENDER" af erobringerne: Hvem er bange for barbare? Hvem kan ikke se farven rød uden at angribe? :cool:

De 3 med de højeste tal i kategorien: +
De 3 med de laveste tal i kategorien: -


Persefones top-20 stamme-liste :p
1 ~F~ 74+ 1,6 1,23 10,2 72,7 12,1 15,2
Først på listen, stammen der hader at være alene og helst konstant omgiver sig af min. 70 andre spillere + søsterstamme? + akademi + forbund/IAP'er :p. Desværre er det det eneste der skiller dem ud fra flokken..de ligger sig på den gyldne mellemvej i alle andre kategorier. De er tydeligvis gladest for de grå og går mere op i point end MB :D

2 NRG 20 3,6 2,92+ 4,5- 13,3- 11,2 75,5+
JA, gu vil jeg da kommentere min egen stamme!! :eek: En stamme der kan lide at angribe og oftest er dem der gør det og ikke dem der bliver det :p. Går helst udenom de grå..hvorfor tage dem når andre virker SÅ villige til at bygge dem op for os ;). Og når byerne er erobret vil vi meget nødigt slippe dem igen, man bliver så knyttet til dem :)

3 K.K. 60+ 3,7 0,66 10,7 66,1 8,8 25,2
Ikke overraskende har de regelmæssigt besøg i deres byer, hvem kan modstå at besøge dem så varmt som de taler om kaffen der :p. De har også rigeligt af folk til at servere den, så ventetid er der heller ikke :). Men at de SÅ ofte føler behov for at tage barbare? Tjaa..måske er det der kaffebønnerne gror :rolleyes:

4 E.T. 13 5,4 1,61 26,9 6,3- 12,4 81,3+
De kommer fra en galakse fjernt herfra, hvor barbare er frygtet og undgås hvis på nogen måde muligt. Deres mission? At udrydde farven rød fra kortet. De kommer IKKE i fred..men går din mobil tør for strøm er de altid klar på at låne dig deres..faktisk er det der eneste de har lært at sige på jord-sprog: Wanna phone home? :D

5 Titans 33 3,2 0,76 40,6 41,4 14,3+ 44,3
Lad mig starte med: er I sikre på i vil havde et akademi? Jeg siger bare at titanen Kronos jo så absolut ikke havde et godt forhold til sine børn..mener jeg husker noget med at han slugte dem, så skar de sig vej ud af hans mave og besejrede titanerne, kastede dem ned i Tartaros og satte kykloper og de hundredarmede som deres vogtere :eek:
Men tilbage on topic :p. Om byerne er grå eller røde er hip som hap for denne flok, en af den ene og så en af den anden..ingen forskelsbehandling fra denne stamme ;). Faktisk virker de ikke skrækkeligt glade for deres byer, de bytter dem ofte med hinanden og 4 ud af 10 de erobre giver de fra sig igen :p

6 ~NS~ 20 2,9 2,29 16,3 33,0 9,4 57,5
Ingen plusser og ingen minusser..de angriber mere end de forsvarer og tager flere røde byer end grå. De er ok, hvad mere er der at sige :confused:. Generelt en flink flok som dog ikke gør sig specielt bemærket for noget bestemt :eek:

7 VOG 47 4,1 0,71 34,2 58,1 1,4 40,5
En af de få stammer på denne liste der officielt har været i krig :eek: Og med lidt god vilje kan man påstå de van den, de er her trods alt stadig, det er deres fjende ikke :p. De har mere MB end point..men en god del af de MB er F, hvilket også ses ved at de taber en 3.del af deres erobrede byer igen..men i det mindste kæmper de for dem ;)

8 ~F~SØ 57 2,0 0,55 20,8 80,2 2,6 17,2
Mere eller mindre en tro kopi af ~F~, blot slår de dem både i at tage barbare og miste deres byer igen :p. Som deres "forbund" ~F~ virker de til helst aldrig at ville være alene :D

9 NOW4 33 1,8 0,78 27,5 55,1 15,9+ 29,0
Nr. 1 i internadlinger..men desværre ser det også ud til der er andre der godt kan lide deres byer :(. De har en hang til de grå men får dog også smagt lidt på de røde ;). De er lige steget lidt i antal efter en merge med LW (så jer der undre jer over hvor p..... LW blev af, nu har I svaret) :p

10 FF 10- 1,5- 7,08+ 5,3- 75,4 3,5 21,1
En af stammerne i top-20 med færrest medlemmer..hvilket jo passer meget godt med deres navn :p. På trods af Intercepters mange udtalelser her på forum om hvor varme de er på de grå, så tager der faktisk også andet :eek: Og de kan holde på byerne! Dog måske ikke SÅ svært hvis man aldrig bliver angrebet :D. En eller anden venlig sjæl, angrib dem dog..smut forbi med en lille cleaner og besøg dem..de sidder sikkert bare og ber til nogen, hvem som helst, vil hjælpe dem med den pinlige MBF :D:D

11 BT 13 3,4 2,41+ 28,8 25,0 3,8 71,3
På de fleste lister beskrevet som: hvem?? :confused: Men ser man på tallene må det være af valg man ikke hører meget til dem, for de er har flere MB end point, er mellem de 3 på listen med flere MBA end -F og næsten 3 ud af 4 af de byer de tager er røde :)

12 LORD 67+ 1,8 0,24 21,1 66,2 2,8 31,0
Akademi til kaffe-drikkerne, men kunne måske godt øge deres daglige dosis af koffein og fået arbejdet på lidt mere MB..med mindre selvfølgelig de foretrækker point frem for MB, hvad der skam intet er galt med :D. Endnu en stamme der hellere vil tage barbare, de virker til at havde en utrolig tiltrækning for nogle :p

13 DIS 32 2,7 0,49 23,4 84,4 1,3 14,3
Det er lidt det samme som ved mange andre..og ikke specielt spændende. De er til barbare, forsvare oftere end de angriber..ved skal jeg sige? :confused:

14 ~F~A 51 1,5- 0,36 30,6 73,5 2,0 24,5
Akademi til ~F~. Se hvad der er skrevet ved ~F~ og ~F~SØ :rolleyes:

15 6 1/2 38 18,1+ 0,19 60,3 81,4 3,9 14,7
Akademi til Titanerne, piratter der ikke rigtigt har haft heldet med sig på V4 :(. Høj MB i forhold til point og flest MBF, hvilket ikke er sært da de har mistet 60% af de byer de har erobret. Det virker ikke til det hjalp meget at gå sammen med Titans :rolleyes:

16 TSB 18 3,4 0,15- 85,7+ 85,7 0,0- 14,3
Ligner en stamme der får hug..eller virkeligt rent faktisk bare opbygger barbarene og lader andre tage dem da det er samme antal de har erobret som de har mistet (men så siger deres MBF at de har en tendens til at glemme at fjerne tropperne når de overlevere dem) :eek:

17~TJ~ 29 4,2 0,06- 158,3+ 100,0+ 0,0- 0,0-
:eek::eek: KUN barbare og de mister flere byer end de erobre :eek::eek:

18 BBQ 1- 13,7+ 0,12- 0,0- 12,5- 12,5+ 75,0+
En én mand stor krigsmaskine? Klart en MB whore deluxe.stamme..men på trods af der tydeligvis bliver angrebet godt og grundigt på denne stamme og "de" også for givet igen har "de" ikke mistet en eneste by :cool:

19 GDB 12- 0,2- 1,47 22,2 88,9+ 0,0- 11,1-
Jeg må melde blankt her..aner ikke hvem de er :confused:. Men de er glade for barbare og har haft uvenligt besøg der nappede en 5. del af de byer de havde fået fingrene i ;)

20 ADLEN 20 43,5+ 0,23 111,0+ 87,7+ 2,7 9,6-
Sidst på listen har vi ADLEN, de der meldte deres ankomst til V4 i så flotte vendinger..men ikke rigtigt kunne vise meget i spillet :D. FRYGTELIG høj MB i forhold til deres point og de har mistet flere byer end de har erobret..slet ikke særligt meget overklasse over denne flok :p
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Fornuftig liste med sjove kommentarer... kunne godt tænke mig at du havde taget gennemsnitspoints med i dine overvejelser.... så havde ~NS~ havde fået et grønt plus^^
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Fornuftig liste med sjove kommentarer... kunne godt tænke mig at du havde taget gennemsnitspoints med i dine overvejelser.... så havde ~NS~ havde fået et grønt plus^^

Jeg har forsøgt ikke at tage ting med som man bare kan kigge på ranglisterne for at se..eneste undtagelse er at medlemstal har fået lov at komme med :p
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Sad og var lidt nostalgisk og kiggede på v3 da man hyggede sig med den her slags bawl der...

bed så mærke i at de stammer der idag har magten der, end ikke var i top 20, men lige uden for.... spændende... spændende..


Hvad med vi laver en liste 20 til 40 og ser hvem der kan gætte vinderen, for efter al sandsynlighed ligger den der...............
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Sad og var lidt nostalgisk og kiggede på v3 da man hyggede sig med den her slags bawl der...

bed så mærke i at de stammer der idag har magten der, end ikke var i top 20, men lige uden for.... spændende... spændende..


Hvad med vi laver en liste 20 til 40 og ser hvem der kan gætte vinderen, for efter al sandsynlighed ligger den der...............

Er man lidt selvglad? :)

Men der er ikke meget at sige om top 20-40, da det bare er miniput-stammer som nobler barbs
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nogen der kan huske den første Top 20 liste ?...

Jeg er ret så glemsom, så husker kun nogen ved navn: Peace,RS,MMD...Top 20 ændre sig ret hurtig, såå lad da være med at bide jer tunge i disse 20 Stammer :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg syntes at det er en fin top 20 :D

Men ja der er mange tendenser til ændringer undervejs ;) hvad sjov var der hvis alt bare var en lige vej :confused:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg syntes at det er en fin top 20 :D

Men ja der er mange tendenser til ændringer undervejs ;) hvad sjov var der hvis alt bare var en lige vej :confused:

TAK Skolehaven, dejligt nogen har noget positivt at sige til den :D


Til Tizac: Sig noget positivt om nogen eller noget der ikke har med din stamme at gøre..jeg er sikker på du godt kan hvis du virkeligt forsøger!! Jeg tror på du kan!!! :p

Flyverskjul: Er det ~F~, K.K. eller FF du tror først ryger ud af top-20? :) :)


Stammer kommer og går, navne ændres og spillere flytter rundt..men hvorfor skal forum ligge dødt bare fordi det er sådan tingende er? :)
Hvis nogen virkeligt gider lave en liste over rang 21-40 skal de da være velkommen til det..held og lykke med det :D
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Til Tizac: Sig noget positivt om nogen eller noget der ikke har med din stamme at gøre..jeg er sikker på du godt kan hvis du virkeligt forsøger!! Jeg tror på du kan!!! :p

tror da du skal læse igen... :)
Jeg siger noget pænt om stammerne der ligger 20-40 i en samlet flok... så jo det kan jeg da sagtens :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
tror da du skal læse igen... :)
Jeg siger noget pænt om stammerne der ligger 20-40 i en samlet flok... så jo det kan jeg da sagtens :)

Det må du undskylde, så du sagde noget pænt samtidigt med du i samme vending kritisere en anden gruppe :D
Min fejl :p

Men virkeligt pænt ved jeg også du har I dig, kan simpelthen ikke passe at du ikke før eller siden kommer til i det mindste ved en fejl, at indrømme der findes nogen der ude (ud over egen stamme igen) der gør noget godt, UDEN du samtidigt kritisere andre..så jeg vil holde øje med alt du skriver og glæde mig til den dag det sker :):)
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
He he... har skam osse udtalt mig pænt om mine fjender flere gange.. men gør det helst efter kampen... ;)

du ser jo heller aldrig Mikkel Kessler rose sin modstander før kampen :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Til Tizac: Sig noget positivt om nogen eller noget der ikke har med din stamme at gøre..jeg er sikker på du godt kan hvis du virkeligt forsøger!! Jeg tror på du kan!!! :p

Kan du selv ? Synes nemlig ikke din Top 20 afspejler sig af det, tværtimod...

Flyverskjul: Er det ~F~, K.K. eller FF du tror først ryger ud af top-20? :) :)

Nææ det tror jeg såment ikke, hvorfor nævner du lige disse, er der ikke andre mulige kandidater da, eller er de for selvglade til at tro andet ?
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Kan du selv ? Synes nemlig ikke din Top 20 afspejler sig af det, tværtimod...



Nææ det tror jeg såment ikke, hvorfor nævner du lige disse, er der ikke andre mulige kandidater da, eller er de for selvglade til at tro andet ?

Intet sted skriver jeg at min top-20 liste ikke afspejler mine holdninger..der har du fuldstændigt ret :p
Du spørger en der startede en tråd hvor man skulle sige pæne ting om andre om hun kan? :D
Du er og bliver sjov Flyver :)

Det var en joke, men du er udmærket klar over hvorfor jeg lige nævner de stammer overfor dig..med mindre self du foretrækker at lade som om du ikke gør :p
"De for selvglade"? Mener du ikke "I"? Kom nu..sig din ærlige mening om NRG..så for vi at se hvad din mening afspejler :D
 

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
18 BBQ 1- 13,7+ 0,12- 0,0- 12,5- 12,5+ 75,0+
En én mand stor krigsmaskine? Klart en MB whore deluxe.stamme..men på trods af der tydeligvis bliver angrebet godt og grundigt på denne stamme og "de" også for givet igen har "de" ikke mistet en eneste by



ROFL .......

jamen.... da jeg startede på serveren, så var der en masse ukrudt i min forhave.... og som gammel gartner, så gik jeg naturligvis STRAKS i gang med at fjerne ukrudt!

Så gik der sport i det, og nu har jeg næsten min kirke radius i fred !


Havde faktisk troet at ukrudtet ville komme igen, men nej....det bliver sgu væk ;-)

Halle luuuujaaaaaaa :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Intet sted skriver jeg at min top-20 liste ikke afspejler mine holdninger..der har du fuldstændigt ret :p
Du spørger en der startede en tråd hvor man skulle sige pæne ting om andre om hun kan? :D
Du er og bliver sjov Flyver :)

Spørger igen, Kan du ? for ser intet sted i den tråd hvor du kommer med noget positivt, det eneste du prøver er at opretholde emnet, så de andre kan sige noget... Så kom nuu prøv selv, inden du forlanger andre skal..!!!

"De for selvglade"? Mener du ikke "I"? Kom nu..sig din ærlige mening om NRG..så for vi at se hvad din mening afspejler

DE i lissom de andre stammer på Top 20 og ikke kun NRG...! Hvorfor NRG kun dog ? du vil høre min mening om, betyder de andre stammer intet, troede dette var en Top 20..hmm
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Spørger igen, Kan du ? for ser intet sted i den tråd hvor du kommer med noget positivt, det eneste du prøver er at opretholde emnet, så de andre kan sige noget... Så kom nuu prøv selv, inden du forlanger andre skal..!!!

DE i lissom de andre stammer på Top 20 og ikke kun NRG...! Hvorfor NRG kun dog ? du vil høre min mening om, betyder de andre stammer intet, troede dette var en Top 20..hmm

Ved du hvad, jeg giver dig den her..ene og alene fordi jeg ikke gider diskutere med dig :p

Jeg synes K.K. i mellem sine medlemmer har et af de rareste og sødeste og sjoveste mennesker jeg er rendt ind i mens jeg har spillet tw. En jeg er stolt over at kalde min ven :)

Jeg vil skam høre din mening om alt og alle..spyt du bare ud flyver..jeg lytter ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ved du hvad, jeg giver dig den her..ene og alene fordi jeg ikke gider diskutere med dig :p

Jeg synes K.K. i mellem sine medlemmer har et af de rareste og sødeste og sjoveste mennesker jeg er rendt ind i mens jeg har spillet tw. En jeg er stolt over at kalde min ven :)

Jeg vil skam høre din mening om alt og alle..spyt du bare ud flyver..jeg lytter ;)

Yes jeg vandt, sandheden var derude :p

Men synes du ikke vi skal tilbage til emnet, ellers syns du alle skal til nævne sjove Tw spillere, og venner her osse :confused:
Persefone som er ellers er så god til at opretholde tråde, fy altså :p
 
Top