Stamme

Nordstjerne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hejsa TW danmark.

Jeg er en spiller fra Wrold 25 på www.tribalwars.net

jeg ligger nr 37 ud af de 9000 der er tilbage, er i tribe nr 1.

jeg søger nogen der har prøvet at spille spillet før og gerne vil bruge tid på det.

gider ikke noget useriøst.

hvis nogen har en stamme/tribe jeg kan joine vil det være perfekt.

er blandt andet i councill i tribe nr 1 i world 25 og ved hvordan man styrer et stamme/tribe.

Nordstjerne.
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det lyder da intrasant, men da jeg kun spiller på Verden 1 kan jeg ikke tilbyde dig noget
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Skriv til VVK eller VVK~DG i den verden og hør dem ad.. der er mega mange nobber i de stammer.. så de skulle da kujnne have plads til en som dig;)

undskyld VVK men jeg mener det, da jeg ligger ved nogle der spiser bitte byer ved mig. det ikke små byer de tager, det er bitte byer :cool:
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lonning -> Pas nu på med hvad du skriver ;) Som jeg ser det ligger VVK da nr. 1 - så noob kan de næppe være :p

Rang listen ser nu også meget VVK ud :p Så det har du vist ingen hold i..

Men gl med at finde en stamme Nord..
 

Nordstjerne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nu er det 3 dage siden jeg har startet, så er det jo klart jeg ikke er så stor, men derfor vil jeg gerne ind i et tribe så jeg er sikker på ikke at blive røvrendt senere.

og da jeg ved hvad hele spillet går ud på, kan sende 1 sec trains, og hvordan man splitter et 1 sec train.

har lavet mig en stamme til at starte med der hedder R@W så må i skrive til mig ingame hvis i vil vide mere om min spille stil, og hvis i vil have nogen gode råd.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Lonning -> Pas nu på med hvad du skriver ;) Som jeg ser det ligger VVK da nr. 1 - så noob kan de næppe være :p

Rang listen ser nu også meget VVK ud :p Så det har du vist ingen hold i..

Men gl med at finde en stamme Nord..

Det skal du jo skrive nu du er med der :D

Men det er jo også nemt at blive nr. 1, da de har overtaget hvad.... 2-300 byer fra inaktive spillere :d

Men X du har da ret. Ikke alle i VVK er nOObs :D
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Lonning -> Pas nu på med hvad du skriver ;) Som jeg ser det ligger VVK da nr. 1 - så noob kan de næppe være :p

Rang listen ser nu også meget VVK ud :p Så det har du vist ingen hold i..

Men gl med at finde en stamme Nord..

jeg har masser af hold i det :p. men de kan da samarbejde ligesom dem i K.K.:D
men giver Lauras ret i det ikke dem alle der er en noobs i den stamme.

men jeg bliver tæsket af den ene efter den anden. skal lige sige, jeg er helt alene i den verden:rolleyes: og DØD 4 gange.

og lige nu bliver jeg brugt som skaldespand af en fra VVK måske af 2 spillere, ikke sjovt. bare fordi jeg skrev han var en noob, fordi jeg kan se de tager byer under 1000 points,rundt om lille mig på 1400p. og det flink sagt når jeg skriver det er byer på 1000p de tager de 2 spillere, for de er endnu mindre end det
 

Nordstjerne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
tager VVK spiller små byer! hahaha :D

fair nok ;) tror bare jeg klare mig selv, og så må vi se om jeg kan overleve mod de "store seje" VVK :p

ej skal jo passe på når de tager byer under 1000, så må jeg skønne mig over de 1000 :p
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
tager VVK spiller små byer! hahaha :D

fair nok ;) tror bare jeg klare mig selv, og så må vi se om jeg kan overleve mod de "store seje" VVK :p

ej skal jo passe på når de tager byer under 1000, så må jeg skønne mig over de 1000 :p

haha:D

så skal jeg have plaseret nolge tropper i en af mine byer:p
den har nemlig kun 600p og vis de tar den så græder jeg;)
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:p

Hehe lauras - rigtig nok :p

Ja der vil altid være nogle mindre skarpe.. :> Men at generalisere det er lige i overkanten lonning :p

Gl nord - er det dit nick derinde ? hehe ^^^gggg kidding
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hehe lauras - rigtig nok :p

Ja der vil altid være nogle mindre skarpe.. :> Men at generalisere det er lige i overkanten lonning :p

Gl nord - er det dit nick derinde ? hehe ^^^gggg kidding


af hvad er i overkanten. jeg kan ikke de fine ord du bruger;)
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er jo ikke et sprøgsmål om at tage spillere under 1000 point. Det er et spørgsmål om at cleare sit territorie, så man ikke senere står med fjende byer inde midt i sit territorie. Det er der rigtig rigtig mange større spiller der gør. Hvis ikke alle sammen. (Er ikke selv fra VVK)

Det er et spørgsmål om at få dannet en klar front, så bup nemmere at koordinere.
 

RasmusXF

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg ligger ved siden at otto i VKK, og han tager ikke nødvendigvis alle byer under 1000 point. Vi er/har været en række aktive landsbyer under 1000 point, men han har kun taget dem, der har været under 100 point noget tid, da det tydeligvis er et signal på, at de ikke blev fanget af spillet de første timer :)
 
Top