Strategien på V9

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var der hos Saxtorff. Og han boede ret tæt på dig. Du gav ham jo endda dine byer, da din Dekani konto gav op.

Dem forsøgte du eller din stamme eller jeres venner jo aldrig at forsøge at tage, selvom vi var i krig mod hinanden
Passer skam ikke, jeg var på vej derned mens vi havde IAP med Lazy (Ergo de 3 byer), men kræver lidt styrke at gå igennem så meget def. så sku lige ha et område først ;)
Pludselig skete der så det at alle Top 5 stammer slog sig sammen for at bekæmpe en ubetydelig stamme på rang 6.."Hvem så den komme" og da jeg mistede mine byer alligevel, ku jeg jo ligeså godt gi dem til en person der ikke var totalt blind som Lazy ;)

Derfra var jeg dual på Absum kontoen som vi havde snakket om på forhånd hvis den situation sku opstå og der var der ikke flere muligheder tilbage, andet end at få åbnet øjnene på Lazy.. som mildt sagt var en for stor udfordring i sig selv...

Eller .. Jo.. Jeg ku sende 4 cleans og 5 adler på en 36 timers rejse og krydse fingre..Meeeen...
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Og måske til forskel for mange andre, så arbejder vi ikke for vi selv skal vinde, men for fællesskabet.

Fællesskabet? var det derfor du skulle med i stammen inden V9 lukkede? :eek:

Jeg brænder ligesom så mange andre for tribal wars, og vil også gerne have et godt dansk aktivt TW samfund. Og jeg ved at spillerne i LAZY og i LAZYs ledelse er rigtig gode spillere. Men hvis vi skal respektere deres spillestil med at trække ting i langdrag, så mener jeg det er på din plads at de respekterer vores spillestil.

Brænder for et godt danskt aktivt TW samfund? Er det derfor der nu kun er verdener med noob indstillinger tilbage som ikke er ved at lukke? :p
 
Senest redigeret:
Top