Strategien på V9

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du gør det jo heller ikke nemt med den hoverende tone der er i det første indlæg, men jeg skal da forsøge at give et ord eller 2 med, der forhåbentligt ikke kan støde selv de mest nærtagende.

En ting vil jeg sige er at strategien fungerede jo som du så stolt praler med, men jeg ved ikke om jeg er imponeret over folk der stjæler slik fra børn. Forstå mig ret. Det kræver ikke ret meget at vinde over nogen der ikke ved eller forstår vinderbetingelserne og jeg syntes at det er utroligt at der kun er en som det er gået op for hvad de var :eek: Helt ærligt så er det her nederlag noget så grusomt selvforskyldt som noget bliver. Havde man villet undgå denne slags så må man starte med at erkende at der altid er nogen der i ens egen optik er umoralske, nedrige, kedelige eller uetiske. Man kunne nemt have sikret sig imod dette ved at sørge for at man var den eneste stamme der kontrollerede 2 eller 4 unikke hemmeligheder. Derefter kan man trække verdenen i lige så meget langdrag, som man lyster. Jeg må indrømme at jeg så hemmelighederne som noget der skulle undgå sidst nævnte. Altså al den pyller om at verdener tager for længe at lukke. Selvfølgelig åbner hemmeligheder op for at man kan lukke en verden med V9 setup efter kun 2 måneder. Jeg tvivler på at dette var noget man forudså. Måske mest at alt fordi man ikke troede at der var nogen der syntes det var sjovt at skulle ligge navn til en server der ikke har åbne verdener mere end halvdelen af tiden. Bare fordi vi mangler format i Danmark så tvivler jeg på vi kommer til at åbne mere end de ca 3 verdener om året vi allerede gør.

Et eller andet syntes jeg det er en skam det ender på denne måde. Den ene side tuder over de ikke forstod indstillingerne og den anden side hovere over sejren. Kan vel kun være fordi vi både har dårlige tabere og dårlige vindere. Ironisk er V9 den første verden i længe som jeg til dels ærgrer mig over ikke at være en del af. Ikke på grund af afslutningen, men på grund af det for en gangs skyld aktive diplomati. Hvor der rent faktisk var IAP'er og forbund der skiftede. Eller der var i hvert fald nogen der benyttede sig af det. Jeg syntes derfor også det er så forfærdeligt ærgeligt at man bare giver op og ligger sig ned. At nogle skulle bruge en IAP for at samle sig i en vinder alliance for at lukke verdenen ville jeg have betragtet som brud på IAP. Mere eller mindre uanset hvordan den var skrevet. Helt ærligt er man udsat for ufine tricks så er der vel ingen grund til at spille kostbar og sige vi nægter at gøre det der skal til for at stoppe dette show.

I sidste ende er alt jo som det plejer i lille dk. Vi ved det allerede og vi nægter alle at det er vores skyld, selvom om vi alle ved at vi kunne have gjort mere for at ændre på tingenes tilstand. Vi har altid haft en tendens til at de "store" eller "gode" ender med at samle sig, når de føler det bliver for ærgeligt at miste det der har taget måneder at opbygge. Ja selv en verden som classic runde 1 med låste alliancer formåede de gode vel egentlig at samle sig i en stamme. De vidste bare at de måtte gøre det fra starten. Jeg kan virkeligt ikke forstå at der skal låste stammer til med tilfældige medlemmer hvor man ikke kan angribe egne medlemmer og man ikke kan støtte uden for stammen til for at vi kan hanke op i os selv og bare have det sjovt.

Min konklusion er uanset hvad der bliver skrevet: I bærer alle en del af ansvaret for dette! alt andet er enten ynkeligt eller selvophøjende.


Til aller sidst vil jeg da gerne se nogle tiltag fra hr. Bilka der viser at han pludselig har interesse for at mange flere skal spille TW, at han mener de mest aktive skal promovere dette. Det lyder alt sammen meget godt, men et skridt på vejen ville vel være at man var med til at sørge for at fx wikien blev det værktøj som nye spillere har brug for når de skal slå ting op. Den skulle jo gerne være et pålideligt opslagsværk der kan hjælpe spillerne når nogen forvirrer dem. Senest vist ved det indlæg som support måtte lave mht hvad der ligger under ledernes ansvar.
Well.. Den var svær at modsige :huh:

Men skal dog siges at jeg ikke tror nogle havde regnet med det her..Ment på den måde at der nok var flere der forstod vinderbetingelserne, men ingen der overhovedet havde troet at nogle ku finde på og misbruge det og smadre en verden der var på sit højdepunkt på den måde :/
Jeg har selv spillet somom Hemmelighederne slet ikke fandtes indtil jeg fik nys om deres plan.. Som jeg så det, var det noget man sku bekymre sig om den dag der kun var 2 store stammer tilbage og måske enda alligevel først den dag der kun var 1 og de begyndte at kede sig..
 

Donebyerection

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Well.. Den var svær at modsige :huh:

Men skal dog siges at jeg ikke tror nogle havde regnet med det her..Ment på den måde at der nok var flere der forstod vinderbetingelserne, men ingen der overhovedet havde troet at nogle ku finde på og misbruge det og smadre en verden der var på sit højdepunkt på den måde :/
Jeg har selv spillet somom Hemmelighederne slet ikke fandtes indtil jeg fik nys om deres plan.. Som jeg så det, var det noget man sku bekymre sig om den dag der kun var 2 store stammer tilbage og måske enda alligevel først den dag der kun var 1 og de begyndte at kede sig..

Ingen her havde regnet med, at det skulle ende på denne her måde. End ikke Omega. Da vi i sin tid besluttede os for at starte op på en ny server sammen med dem vi spillede med på V7, var planen ikke at samle hemmeligheder - eller jo det var det, men ikke allerede nu.

Omega kom med en god ide, og vi så vores snit til at "snyde" Lazy folkene.

Jeg er ked af, at folk tager det så personligt. Men var der reelt set en andre udveje? Personligt er det eneste modstand, jeg har fået fra Lazy, på et tidspunkt, hvor jeg glemte at deffe en front by op (ja mega ****'up herfra :eek: , Godt set af denhomie :D)

Mange taler om, at den taktiske, har været forkert måde at vinde denne server på. Men men men, hvis en stamme angriber serverens største spiller, som er med i serverens største stamme, vel og mærket uden at angribe de rundt omkring ham liggende spillere (mig) Så smider jeg da stort set alt jeg har over til ham, og de får røvfuld.

Tak til alle der har spillet på V9, både venner og fjender. Håber vi mødes på en anden server.
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg brænder ligesom så mange andre for tribal wars, og vil også gerne have et godt dansk aktivt TW samfund. Og jeg ved at spillerne i LAZY og i LAZYs ledelse er rigtig gode spillere. Men hvis vi skal respektere deres spillestil med at trække ting i langdrag, så mener jeg det er på din plads at de respekterer vores spillestil.

Kan godt være vi ikke er enige, og det er vi stemt ikke, men lad os nu udvikle dette spil sammen. Tage flere gode kampe i fremtiden, og lære at vores fejl.

Jeg mener det er op til os mest aktive medlemmers opgave, at skabe mere interesse for dette spil. Dette gøres ikke ved at trække ting i langdrag, adle mindre spillere, eller at vinde efter 5 måneder.

Jeg mener dog at fejlen ligger på LAZYs side, at det lykkes så nemt, og for vores side at bruge reglerne der er i spillet for at vinde.

Endnu engang skifter du mening
"[21:29:52] Omega Surpreme: Er sidste server for mange af os"

og omkring det med at du overvejede at fjerne en hemmelighed 1 minut før timeren udløber.... syntes det er meget meget flot af dig, at alle skal bruge de tropper de har på at få intet så i kan nappe alt bag efter... måske det du mente da du skrev "fair kamp" til os

du behøver ikke gøre mig flere tjenester, du har jo allerede gjort så meget for hele v9


men jeg kunne dog godt tænke mig at vide hvor mange af jeres (HT og ES) medlemmers konti der på nuværende tidspunkt er sittet fulltime??? - det må være nogen stykker efterhånden
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Hej Skolehaven

Fak for dine, som altid, dejlige indirekte svinere. Sætter pris på vore fortid sammen.

Nu har jeg snakket en del med dig, og ved at du ville have spillet dette anderledes. Fejlen skete jo allerede meget tidligere, hvor de andre stammer lod min konto blive så stor som den blev. Dette er vi enige om, for det er i hvert fald det du fortæller Capper2650

Jeg har skrevet med summit, som siger han ikke anerkender denne IAP. De angreb på det tidspunkt, men af en eller anden grund, så har de skiftet mening til hvorfor de ikke angriber.

Nu har jeg jo aldrig nogensinde fået positiv kritik for noget som helst jeg nogensinde har gjort, især ikke efter vi tog dig ud af V7. En verden som jeg ellers nød rigtig meget, og som jeg bekendt endte med at din/wilderes V7 konto opgav, stort set så snart vi angreb den.

Tilbage til din konstruktive kritik. Så giver jeg dig ret i stort set alt hvad du skriver. Som jeg har sagt i i første indlæg og gentager igen senere. Jeg mener dog ikke der er noget galt med indstillerne i selve spillet.

Og med hensyn til udvikling af spillet, så findes der ingen stammer der har taget så mange nye spillere ind, og gjort dem til ret gode TW spillere. Jeg ved godt vi ikke er en del af jeres gamle TW kultur, og er kommet til senere hen, men mener der skal være plads til alle. Jeg elsker at kæmpe mod spillere der er bedre, og lære noget hver gang. Det mener jeg er noget af det vigtigste ved udviklingen af dette spil.

Jeg synes ikke at jeg har "snydt" eller forsøgte at "snyde" nogen fra LAZY ved ikke at fortælle dem omkring hemmelighederne. De har meget erfarende spillere. Hvis vi ville stjæle slik fra børn, så gjort vi det med nye naive spillere. Dette er ikke tilfældet her. De bærer selv ansvaret for ikke at følge med i hvad i den verden de spiller i.


Ellers er jeg glad for du er tilbage. Synes det er utroligt hvor meget viden du har om en verden du ikke spiller i, og er dejligt at høre situationen fra en der sider udefra.

Nu hvor jeg sidder og læser dette indlæg igennem, så synes jeg det virkelig lidt Skolehaven kritisk, men var nu ikke ment på denne måde

men jeg kunne dog godt tænke mig at vide hvor mange af jeres (HT og ES) medlemmers konti der på nuværende tidspunkt er sittet fulltime??? - det må være nogen stykker efterhånden

Vi var gang i en intern adling af Kontier. Lilleper var desværre røget på sygehuset, og efter han kom hjem, så blev han igen kørt derind. Jeg har ikke hørt fra ham siden. Ved ikke lige om jeg skal undskylde overfor dig, at jeg forsøgte at holde denne konto i live, så længe jeg kunne.

Masterlindberg stoppede også dengang Julemændende gik efter ham, og vi gik i gang med en intern adling. Han vendte dog tilbage......

Jeg aner intet om de konti HT-DK har. Men ved de også har haft gang i intern adling
 
Senest redigeret af en moderator:

Gregsi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi var gang i en intern adling af Kontier. Lilleper var desværre røget på sygehuset, og efter han kom hjem, så blev han igen kørt derind. Jeg har ikke hørt fra ham siden. Ved ikke lige om jeg skal undskylde overfor dig, at jeg forsøgte at holde denne konto i live, så længe jeg kunne.

Masterlindberg stoppede også dengang Julemændende gik efter ham, og vi gik i gang med en intern adling. Han vendte dog tilbage......

Jeg aner intet om de konti HT-DK har. Men ved de også har haft gang i intern adling


Jeg kan da på HT-DK's vegne oplyse, at vi i sidste uge måtte interne 1 person og for 2 uger siden 1 anden. Ellers er alle på, og alle har bakket op omkring Hygge. Så absolut 100% opbakning, hvilket har været fedt at opleve. Men hvad ved vi, vi er jo en lille l.... Noob stamme, som kun spiller V8 og V9...
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Vi var gang i en intern adling af Kontier. Lilleper var desværre røget på sygehuset, og efter han kom hjem, så blev han igen kørt derind. Jeg har ikke hørt fra ham siden. Ved ikke lige om jeg skal undskylde overfor dig, at jeg forsøgte at holde denne konto i live, så længe jeg kunne.

Masterlindberg stoppede også dengang Julemændende gik efter ham, og vi gik i gang med en intern adling. Han vendte dog tilbage......

Jeg aner intet om de konti HT-DK har. Men ved de også har haft gang i intern adling


Undskylde... næææ
men en skrev bare til mig han sittede en del forskellige konti og skulle tagge inc - ved bare ikke om det var på v9 eller en masse forskellige verdener

og du brugte selv undskyldningen for at gøre det her, med at mange stoppede
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hej Skolehaven

Fak for dine, som altid, dejlige indirekte svinere. Sætter pris på vore fortid sammen.

Indirekte :confused: syntes ellers jeg gjorde meget ud af at lave en bredside der kritiserede alle for deres indsats, og at ingen kunne frasige sig deres medansvar for at V9 ender som den gør. I har jo hele tiden stået med valg på den verden og jeg mener ikke der er nogen der har gjort som jeg ville :p

Nu har jeg snakket en del med dig, og ved at du ville have spillet dette anderledes. Fejlen skete jo allerede meget tidligere, hvor de andre stammer lod min konto blive så stor som den blev. Dette er vi enige om, for det er i hvert fald det du fortæller Capper2650

Tjae hvis jeg har muligheden for at tæve en spiller der ligger over mig på ranglisten så ser jeg en udfordring

Jeg har skrevet med summit, som siger han ikke anerkender denne IAP. De angreb på det tidspunkt, men af en eller anden grund, så har de skiftet mening til hvorfor de ikke angriber.

Nu har jeg jo aldrig nogensinde fået positiv kritik for noget som helst jeg nogensinde har gjort, især ikke efter vi tog dig ud af V7. En verden som jeg ellers nød rigtig meget, og som jeg bekendt endte med at din/wilderes V7 konto opgav, stort set så snart vi angreb den.

Sludder og det ved du også er løgn. Du fik en besked om at jeg stoppede på V7 med øjeblikkelig virkning og angrebene kom først derefter. Ja en dual var inde for at se hvem der ville overtage leder posten, men jeg var aldrig på den siden. Hvis du mener du ikke har fået positiv kritik så er der da en her: Ja du snød mig på V7 og du ved vidst selv hvordan ;)

Tilbage til din konstruktive kritik. Så giver jeg dig ret i stort set alt hvad du skriver. Som jeg har sagt i i første indlæg og gentager igen senere. Jeg mener dog ikke der er noget galt med indstillerne i selve spillet.

Og med hensyn til udvikling af spillet, så findes der ingen stammer der har taget så mange nye spillere ind, og gjort dem til ret gode TW spillere. Jeg ved godt vi ikke er en del af jeres gamle TW kultur, og er kommet til senere hen, men mener der skal være plads til alle. Jeg elsker at kæmpe mod spillere der er bedre, og lære noget hver gang. Det mener jeg er noget af det vigtigste ved udviklingen af dette spil.

Ikke en del af vores gamle TW kultur? jeg mindes du var i stamme med mig på V7, imens du var ny. Måske vores gamle TW kultur ikke tog så mange nye ind af gangen, men der har vidst altid været nye spillere i de stammer jeg har spillet i. Måske med undtagelse af V6

Jeg synes ikke at jeg har "snydt" eller forsøgte at "snyde" nogen fra LAZY ved ikke at fortælle dem omkring hemmelighederne. De har meget erfarende spillere. Hvis vi ville stjæle slik fra børn, så gjort vi det med nye naive spillere. Dette er ikke tilfældet her. De bærer selv ansvaret for ikke at følge med i hvad i den verden de spiller i.

Ikke helt så bogstaveligt ment, men mere i retningen af at nogen ikke tager indstillinger seriøst nok. Har netop også sagt at de selv har bragt sig i den situation. Men også indrømmet imellem linjerne at jeg nok ikke ville have udnyttet deres... Hvad skal vi kalde det? Manglende observans? Så tidligt i spillet, men jeg havde nok gjort det når jeg syntes verden blev kedelig nok. :laugh:

Ellers er jeg glad for du er tilbage. Synes det er utroligt hvor meget viden du har om en verden du ikke spiller i, og er dejligt at høre situationen fra en der sider udefra.

Nu hvor jeg sidder og læser dette indlæg igennem, så synes jeg det virkelig lidt Skolehaven kritisk, men var nu ikke ment på denne måde

Ironisk nok så er TW nok stadig i mit hjerte længe frem over også selv om der nok er spillere jeg har sværere ved at tilgive end andre. Og som du nok husker så har jeg jo fået lidt venner i TW som jeg fra tid til anden snakker med.
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Undskylde... næææ
men en skrev bare til mig han sittede en del forskellige konti og skulle tagge inc - ved bare ikke om det var på v9 eller en masse forskellige verdener

og du brugte selv undskyldningen for at gøre det her, med at mange stoppede

True. Mange snakker om at skære ned på forbruget af TW her i sommeren, for at vende tilbage i efteråret.

Og ALT respekt til Denhomie fra LAZY, som holdt røven oppe på Lilleper, da han vidste han røg på hospitalet. Det har jeg super meget respekt for, og vil jeg lære meget af fremover. Det kan jeg kun tage hatten af for. Og ved at mange LAZY spillere også respekterede dette. Denhomie skrev endda til mig, og sagde at de nu blev nødt til at begynde at angribe ham. Super fair af ham/jer.

Ved godt I er sure på os/mig nu, men jeg har fået rigtig meget respekt for mange af jer

Nu har jeg jo aldrig nogensinde fået positiv kritik for noget som helst jeg nogensinde har gjort, især ikke efter vi tog dig ud af V7. En verden som jeg ellers nød rigtig meget, og som jeg bekendt endte med at din/wilderes V7 konto opgav, stort set så snart vi angreb den.

Sludder og det ved du også er løgn. Du fik en besked om at jeg stoppede på V7 med øjeblikkelig virkning og angrebene kom først derefter. Ja en dual var inde for at se hvem der ville overtage leder posten, men jeg var aldrig på den siden. Hvis du mener du ikke har fået positiv kritik så er der da en her: Ja du snød mig på V7 og du ved vidst selv hvordan


Nu ved vi to godt hvad der er sandt, for Wildere både angreb og forsvarede sig i starten. Dette var det jeg ville smide på forum i V7, vores samtale fra Skype, som jeg stadig har liggende. Så vi ved begge to hvad der er sandt her.

Af respekt for at dette IKKE er V7, og at vi gerne vil udvikle spillet, og se fremad, så smider jeg ikke samtalen ud her.
 
Senest redigeret af en moderator:

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
True. Mange snakker om at skære ned på forbruget af TW her i sommeren, for at vende tilbage i efteråret.

Og ALT respekt til Denhomie fra LAZY, som holdt røven oppe på Lilleper, da han vidste han røg på hospitalet. Det har jeg super meget respekt for, og vil jeg lære meget af fremover. Det kan jeg kun tage hatten af for. Og ved at mange LAZY spillere også respekterede dette. Denhomie skrev endda til mig, og sagde at de nu blev nødt til at begynde at angribe ham. Super fair af ham/jer.

Ved godt I er sure på os/mig nu, men jeg har fået rigtig meget respekt for mange af jer

Er ikke sur.... men mega skuffet, som jeg hele tiden har sagt - havde set frem til kampene
pt ligger HT og adler mine syd byer, fordi næsten alle tropper er i nord, som i helt sikkert vidste i forvejen - men pyt, kan jeg jo ikke gøre noget ved

dog er det lidt irriterende at du er så selektiv i hvad du vil svare på af mine spørgsmål/udtagelser ... det kan jeg så ikke gøre meget ved

lidt ros skal du også have... sagde at jeg hellere så dig, gregsi og cowie tage den med på off forum og det har du gjort - bestemt ros for det :)
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Er ikke sur.... men mega skuffet, som jeg hele tiden har sagt - havde set frem til kampene
pt ligger HT og adler mine syd byer, fordi næsten alle tropper er i nord, som i helt sikkert vidste i forvejen - men pyt, kan jeg jo ikke gøre noget ved

dog er det lidt irriterende at du er så selektiv i hvad du vil svare på af mine spørgsmål/udtagelser ... det kan jeg så ikke gøre meget ved

lidt ros skal du også have... sagde at jeg hellere så dig, gregsi og cowie tage den med på off forum og det har du gjort - bestemt ros for det :)

Er bestemt ikke meningen jeg ikke vil svare, og vil du være sød at gentage det jeg mangler at svare på

Og ved godt at der er brugt ufine metoder. Indrømmer vi jo gerne.

Jeg havde heller ikke bygget 50 fulde off byer, hvis jeg havde regnet med det var så nemt at samle hemmelighederne. Så havde jeg omstillet til 100% deff.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har en ting jeg stadig ik kan forstå.. Det er hvorfor alle andre er med på den her???
Mener bare.. Den eneste stamme der vinder serveren er HYGGE.. Hvorfor faen sidder alle de andre HT-DK, ES, Lazy osv. og ikke gør noget ved det.. De taber jo :huh:
Har i aftalt at dele de Plus point HYGGE spillerne får mellem alle eller?? såå lad mig se hva ville det blive, ca. 5 pp til hver og en tabt verden xD
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg har en ting jeg stadig ik kan forstå.. Det er hvorfor alle andre er med på den her???
Mener bare.. Den eneste stamme der vinder serveren er HYGGE.. Hvorfor faen sidder alle de andre HT-DK, ES, Lazy osv. og ikke gør noget ved det.. De taber jo :huh:
Har i aftalt at dele de Plus point HYGGE spillerne får mellem alle eller?? såå lad mig se hva ville det blive, ca. 5 pp til hver xD

På ingen måde. Vi er bare sådan som mennesker. Folk vil gerne have at vi vinder, og har ikke personligt brug for at stå på skamlen.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sååå .. Næste verden blir altså 92 spillere der er enige om at de 10 førende skal vinde verdenen.. Med andre ord der er sikkert ingen grund til overhovedet at starte på den?
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Sååå .. Næste verden blir altså 92 spillere der er enige om at de 10 førende skal vinde verdenen.. Med andre ord der er sikkert ingen grund til overhovedet at starte på den?

Det ved jeg ingenting om. Vi er to stammer der har aftalt det. ved ikke hvordan det bliver til 92? Men selvfølgelig kan fem fjer også hurtig blive til ti høns.... Hvis man vil det.

stammer som DIS/LO ville jo ikke være med til det, og gjorde modstand. Respekt for det
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så vidt jeg ved var det ES, OTTO, OTTO1, OTTO2, OTTO3, HT-DK.. At den ene så røvrendte jer er hva det er, men lad være med at gøre tallene mindre end hva de var ;)

Derudover så klager i over mangel på modstand KONSTANT.. Sig mig, så i overhovedet hva der skete med -A- medlemmerne mod Lazy ?? .. Well gjorde i nok ikke, for i gemte jer jo bare bag vores krige og havde IAP/Forbund med resten af verdenen imens, klart man ikke får modstand under de omstændigheder.. og sandheden er jo at i på intet tidspunkt har søgt modstand, i har konstant været i samarbejde med over halvdelen af topstammerne.. Det er på sin vis også fair, det er en del af taktik og diplomati, men lad da for guds skyld være med at brokke jer over modstanden når i aldrig turde gå ud i krigen...
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Det ved jeg ingenting om. Vi er to stammer der har aftalt det. ved ikke hvordan det bliver til 92? Men selvfølgelig kan fem fjer også hurtig blive til ti høns.... Hvis man vil det.

stammer som DIS/LO ville jo ikke være med til det, og gjorde modstand. Respekt for det

DIS og LO var trætte af at der blev snakket nedladende til dem... ifølge dem selv

Så vidt jeg ved var det ES, OTTO, OTTO1, OTTO2, OTTO3, HT-DK.. At den ene så røvrendte jer er hva det er, men lad være med at gøre tallene mindre end hva de var ;)

Derudover så klager i over mangel på modstand KONSTANT.. Sig mig, så i overhovedet hva der skete med -A- medlemmerne mod Lazy ?? .. Well gjorde i nok ikke, for i gemte jer jo bare bag vores krige og havde IAP/Forbund med resten af verdenen imens, klart man ikke får modstand under de omstændigheder.. og sandheden er jo at i på intet tidspunkt har søgt modstand, i har konstant været i samarbejde med over halvdelen af topstammerne.. Det er på sin vis også fair, det er en del af taktik og diplomati, men lad da for guds skyld være med at brokke jer over modstanden når i aldrig turde gå ud i krigen...

Det var det der jeg ikke kunne finde ud af at formulere... tak Deka :)
 
Senest redigeret af en moderator:

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Så vidt jeg ved var det ES, OTTO, OTTO1, OTTO2, OTTO3, HT-DK.. At den ene så røvrendte jer er hva det er, men lad være med at gøre tallene mindre end hva de var ;)

Derudover så klager i over mangel på modstand KONSTANT.. Sig mig, så i overhovedet hva der skete med -A- medlemmerne mod Lazy ?? .. Well gjorde i nok ikke, for i gemte jer jo bare bag vores krige og havde IAP/Forbund med resten af verdenen imens, klart man ikke får modstand under de omstændigheder.. og sandheden er jo at i på intet tidspunkt har søgt modstand, i har konstant været i samarbejde med over halvdelen af topstammerne.. Det er på sin vis også fair, det er en del af taktik og diplomati, men lad da for guds skyld være med at brokke jer over modstanden når i aldrig turde gå ud i krigen...

UnqeA.png
 

Bakaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så vidt jeg husker lå HT i krig med TW(OTTO) og ÉS i starten indtil lazy og fart gik sammen. Først herefter blev der lavet iap mellem dem for at få en størrelse der lignede det fart og lazy havde. At de så endte med at blive de største stammer til sammen. . . Det må jo sige lidt om evner :-D og evner til at samarbejde.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ej hvor er i stærke, i har fået MBA xD TSK

Jeg kan også få MBA ved at smadre små spillere.. lidt sværre at gøre mod en modstander der faktisk stakker byer..
Men taler ikke om hele historiens gang, taler om NU!.. Og NU! var der massere af muligheder for den modstand i "ville ha", blot droppe forbund og IAP, simpelthen gå solo og vise hvor stærke i er.. men går udfra i godt ku lig og kramme til sejren, for det turde i jo ikke vel, nææ hellere få os andre til at lege krig og så kigge på imens..
IGEN IGEN.. Det er fair i gør sån, men i skal satme ikke sige det er modstand i søger så.. og vil i virkelig ha modstand stadig?, så drop den stamme og kæmp som det er meningen, så lover jeg jer at i skal få den modstand i søger !
 
Top