Styrer Tribalwars?

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Styrer Tribalwars?

Her er en lille konkurrence til alle jer der mener at Tribalwars er det fedeste :tw_noble:
Det hele går kort og godt ud på at lave det fedeste, lækreste mest awesome super mega nice top dollar indlæg der siger:


Tribalwars Styrer! - Giv mig plus!

Reglerne er simple:

Der skal bruges den viste tekst. Hverken mere eller mindre.
Tekststørrelsen må maks være 7.
Alle forumværktøjer må bruges (farver, skrifttyper, linieskift, sidestilling, kursiv osv)
Ingen hjælpemidler udefra (billeder etc)
Du deltager ved at svare i denne tråd (husk at gå i avanceret for at få alle mulighederne med.


Konkurrencen løber fra nu og indtil Torsdag den 23 klokken 23:59.
1. præmien vil være forumtitlen Mester Designer 2014, samt 400 plus
2. præmien er 200 plus
3. præmien er 100 plus


Vinderne bestemmes suverænt af teamet og der vil blive voteret om hvem der skal løbe med præmierne i dagene efter konkurrencen er afsluttet. Vinderne vil blive annonceret indenfor 3 dage af afslutningstidspunktet.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til konkurrencen gøres det her.
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
foreløbigt udkast

Tribalwars Styrer- Giv mig plus!
 
Senest redigeret af en moderator:

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Kode:
                    [color="#ff0000"]W A    S S[/color]
                 [color="#ff0000"]L       [COLOR="#000000"][U]R[/U][/COLOR]      T[/color]
                 [color="#ff0000"]A              y[/color]    
                   [color="#ff0000"]B           T[/color]  [size=7][color="#ff0000"]![/color][/size] [color="#000000"][size=7]-[/size][/color][size=6]G[/size]I[size=6]V[/size] [u]MIG[/u] [size=2][SIZE=3][SIZE=6]P[/SIZE][/SIZE][/size] [size=4][SIZE=4]U[/SIZE][/size] [size=2][SIZE=4]L[/SIZE][/size] [size=1][SIZE=2][SIZE=6]S[/SIZE][/SIZE][/size] [size=6][color="#ff0000"][SIZE=7]![/SIZE][/color][/size]
                     [color="#ff0000"]I       E[/color]
                       [color="#ff0000"] R  R[/color]
                         [u]T[/u]
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
[sub]T[/sub]r[sup]i[/sup]b[sub]a[/sub]l[sup]w[/sup]a[sub]r[/sub]s [SUP]S[/SUP]t[SUB]y[/SUB]r[SUP]e[/SUP]r [SUB]-[/SUB] G[SUP]i[/SUP]v [SUB]m[/SUB]i[SUP]g[/SUP] P[SUB]l[/SUB]u[SUP]s[/SUP]!
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top