Support

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Vi har desværre lidt problemer med vores Support og værktøjer, så der vil gå lidt tid før vi kan svare jer. Beklager ventetiden.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Den er gået hel gal og alle vores Verdener er blevet ramt af en bølge af uheld. Der er problemer med logins over hele linjen, og vi har fået besked om, at det muligvis kan tage 24 timer at rette. Vi er på sagen så venligst hav tålmodighed med os.
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Good job herfra! :D

Men har ikke kunne komme på forum, så vidste ikke lige hvad der skete :eek:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Eneste jeg har problemer med nu er forum :O
Altså ingame forum, hver gang jeg åbner en post er det som om siden hakker, og man skal så scrolle helt ned i bunden og derefter op igen for at kunne læse det :(
 

rengaw

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ikke alle kan endnu

Det er så stadig ikke alle der kan komme ind på Tw´s verdener.. er nærmest blevet spammet via sms af min medleder på v6 da hun ikke kan logge ind, men blot får en hvid side.. det er bare så træls
ville være det mest reelle at stoppe muligheden for angreb til I har tingene i orden, da det jo ikke er fair at kunne miste byer når det er fejl i spillet der hindrer en i at komme online
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har ingen problemer med at komme på..
Men har da ondt af jer andre :).
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg kan komme på fra Ipod, men ikke fra Computer, har prøvet div. browsere (Google Chrome, Opera, Internet Explorer)??
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
altså hvis ingen kan komme på behøver man jo ik være bange for at miste sine byer når der ik er nogen online til at angribe. DOH
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nogen kan komme på mens andre ikke kan
Feks CB kan komme på jeg kunne ikke ;)
Noget underligt noget ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Når i logger ind skal i bruge www.tribalwars.dk

jeg kan ikke logge ind hvis jeg bare skriver tribalwars.dk

så får jeg også bare en hvis side - så sig det til jeres medlemmer ;)

Men jeg har stadig problemer med det forum, og så det gerne lavet - ellers skriver jeg en ticket til support :p
 
Top