SW2010 Afslutning

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg vil allerførst meget gerne sige mange tak til jer som har repræsenteret Danmark. Det har været en fornøjelse at følge med i jeres kampe, og trods enkelte problemer har i kæmpet flot for fædrelandet. :) Jeg vil også gerne sige tak til alle, som har taget tid til at følge med i SW2010, stemt på repræsentanterne og været aktive hertil.

Desværre er Danmark nu ude af tourneringen, men det er stadig muligt at følge Norge og Sveriges kamp i morgen torsdag og finalen på lørdag fra kl. 18.00, og kan følges via følgende link: Gæstelogin

Jeg håber at repræsentanterne har haft det sjovt, og har fået noget godt ud af oplevelsen.
Vi har jo et helt år tilbage indtil vi skal møde dem igen, og næste gang er de med garanti prisgivet. ;)

Mvh. Storm og TW Teamet
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg takker for en hyggelig og sjov oplevelse sammen med Danmarks SW-hold, jeg er stolt af at havde fået lov til at være jeres lille reserve spiller :)

Det var alle tiders at få lov til at se hvor gode nogle spiller der er på .dk, på trods af hvad rygterne siger :p

Og jeg er imponeret over det antal bøvs, jokes og geniale kommentarer I kan nå at fyrer af på kun 4 timer :D

I kan være stolte af jeres indsats :)
 

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Takker for spillet drenge & pige.. Uanset hvad resultatet siger, så er vi squ det bedste hold (I den sidste halve time af hver runde :p)!

Og Sun du må lige få mic til næste gang, så du også kan deltage i alle vores bøvser ;)

Tak for i år Team, vi skal nok tage dem næste år! :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg takker for den tillid der er blevet givet mig i funktion. Jeg har nu 3 forskellige måder at spille TW på og alle er meget forskellige. Der er for mig normal TW, Speed TW og til sidst Team TW (SW TW) alle 3 versioner kræver hver deres form for skills. Som team vidste de fleste fremmødte høj moral og blev på deres plads i alle 4 timer og vi er derfor aldrig kommet så langt ned i point som hverken svenskerne eller nordmændene er. det syntes jeg vi skal holde hovedet højt for. Det er jo sammenhold :xmas smile:
 

The-Saint

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Takk for den gode motstanden:) Vi har hatt en hyggelig tid:p


Med vennlig hilsen Hell G
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hehe det hele er abel skyld :p

vi vandt jo mega stort sidst.

når ja og tak for denne gang håber vi sankkes ved og kan tage dem næste år, et mega sygt sammenhold vi fik (nogle:p)
 
Top