T metode

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol du er klarover skoles ikke virker uden de ændinger jeg havde lavet ikke går ud fra du har lavet de samme ændringer i skoles så folk kan bruge det til noget
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der skal nørkles lidt med skolehavens guide for at få den til at virke, og nogen af billederne er forsvundet.

Den trænger til en opdatering, men jeg ved ikke om skolehaven stadig er aktiv.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
lol du er klarover skoles ikke virker uden de ændinger jeg havde lavet ikke går ud fra du har lavet de samme ændringer i skoles så folk kan bruge det til noget

Det fremgår ikke tydeligt hvem det er du henvender dig til, men i tilfælde af det er til mig, så vil jeg svare :)
Der var ingen tegn på der var lavet ændringer (fed tekst, understregninger, andre farver osv.) i hele den lange tekst du havde kopieret og lagt ind, uden at nævne hvem der var ophavsmand til den eller at der var lavet ændringer i den :)

Der skal nørkles lidt med skolehavens guide for at få den til at virke, og nogen af billederne er forsvundet.

Den trænger til en opdatering, men jeg ved ikke om skolehaven stadig er aktiv.

Skolehaven er ikke længere så aktiv, at der er store chancer for at han ser denne tråd eller at han får rettet guiden :)
 
Top