Tak for spillet

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hej alle :)

Det er med en bitter smag i munden at jeg må takke af for tribalwars og tage afsked med alle jer der har spillet med og imod mig de sidste 2 år.. Jeg synes selv at det har været en fornøjelse at møde jer på godt og ondt og kommer til at savne spillet fra tid til anden, men pga. dårligt helbred kan jeg sku ikke spille optimalt mere og er jordens dårligeste dual, så det er desværre heller ikke en mulighed, vel Kenned?? :p

Der er sku så mange jeg har spillet med på de forskellige servere at det er helt umuligt at nævne alle her i tråden, for er sikker på at jeg vil have glemt en eller flere, men prøver alligevel at sætte nogle navne på nogen af dem, men tag det ikke ilde op hvis du ikke står her, for du skulle sikkert have været her ^^

- Kandis1983
- BriankDk
- Kenned
- Jan (Hvad fanden hed din konto nu??)
- Store Konge
- Octavian Julius Cæsar (Julle)
- Tobias2008
- Dekani
- Patrioten/ab libitum
- Olivermc123
- Hilly
- Yan88
- Frango
- Black31
- White Widdow
- Fefan
- Jeedi
- Sbye
- Ejlskov
- Seifert
- GoonOB
- Martin11
- Nette tøsen
- Core
- meandyou/D-nice/nuke
- HolgerBruun
- Flyverskjul
- Tizac
- Zoidberg
- Clockradio
- TeamZobbe


Til alle jer og dem jeg ikke lige kan huske i denne stund.. Tak for et fedt spil :) Havde ikke været det samme uden jer og jeg ønsker jer held og lykke i spillet og IRL :D

Mvh. Thomas :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

I lige måde, har osse været en fornøjelse at spille med dig, på den ene eller anden side af de mange krige :cool:

Navnet vil blive husket Alex89...
 
Top