Tak til E.T. for den store ære

pymmax

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Jeg vil meget gerne sige stort tak til E.T. for den store respekt og frygt de må have haft for mig.:cool:

Jeg må have virket meget faretruende på den store stygge stamme E.T. med mine 5 byer, siden de i ledelsen af stammen godtager, at et af deres kommende medlemmer angriber mig for at fjerne mig fra kortet sammen med to af deres stammemedlemmer og et medlem fra en fjendestamme. Ved at gøre dette har ledelsen i E.T. valgt at tilsidesætte en IAP mellem vores stammer.

Jeg kan kun se en grund til, at de store stærke E.T.'er vælger denne luskede taktik, at stikke en allieret i ryggen, og det er, at hele stammen frygtede at blive udryddet af de stærke tropper fra mine 5 byer. Men jeg kan da berolige de gode spillere i E.T. om, at mine mænd ikke havde udset dem som mål.;)
Desværre er jeg ikke sikker på, at jeg kan holde mine mænd tilbage mere, de er meget hævnlystne, så I må hellere få trænet noget deff. i alle Jeres byer, og forberede Jer på udryddelse.;)

Jeg vil igen gerne sige tak til Skolehaven og de andre i E.T. og at jeg tager det som en meget stor ære, at I har vurderet, at det var nødvendigt at sætte Jeres egen troværdighed på spil for at få mig fjernet.:D

Mvh.
Pymmax

P.S. Jeg er udmærket klar over, at det har været helt oppe ved den store leder, Skolehavens, bord, så det er ikke kun et par tilfældige spillere i E.T. egen plan, men selv ledelsen i E.T. har åbenbart frygtet mig.:cool::cool::cool:
 

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Hmmm... En ufo må have forstyrret et af moderskibets patruljefly, eller...? Vi venter spændt :D
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg må nu også sige at det er lidt mystisk at man pludselig bryder en iap og hjælper den hidtidige fælles fjende uden at sige et pip først.:mad:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det er det mest ynkelige jeg har set, vil svarer til jeg skiftede til VOG efter en masse dårlig snak om deres stil :D
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er det mest ynkelige jeg har set, vil svarer til jeg skiftede til VOG efter en masse dårlig snak om deres stil :D

Kunne ikke være mere enig der... Får næsten ondt af LW, at deres venner stikker dem. Men det jo stilen ET køre,så pyt :rolleyes:
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg tror der foreligger en misforståelse på nogle punkter.

Jeg vil lige starte med at sige at den rigtige ulven altså mig er en del af ledelsen.
Dog har det her intet med resten af ledelsen at gøre.

Så den her udtalelse er vist det rene opspind:
Jeg må have virket meget faretruende på den store stygge stamme E.T. med mine 5 byer, siden de i ledelsen af stammen godtager, at et af deres kommende medlemmer angriber mig for at fjerne mig fra kortet sammen med to af deres stammemedlemmer og et medlem fra en fjendestamme. Ved at gøre dette har ledelsen i E.T. valgt at tilsidesætte en IAP mellem vores stammer.


All den knivstikkerri ville jeg personligt jo gerne have undgået.

Planen om at vi skulle nakke Pymmax blev kun lagt af mig min co og hyrderne ingen andre.

Vi havde tænkt os at nakke ham da han lå i vores midte og senere i spillet sandsynigvis kun ville have været i vejen både for hyrden og ulven accounten.

Det eneste der stod i vejen var en IAP.
Både hyrden og E.T. som ulven er et medlem af havde en IAP.

Så først opsagde hyrden IAPen hvilket faktisk skete en del tid før angrebene.

Jeg ved ikke hvem
...og et medlem fra en fjendestamme...
er men regner med at det enten er hyrden eller Askeladden som vi også indrog i vores plan.


Meningen var så at E.T. også skulle opsige IAPen på en anstændig måde...

Jeg havde lige lavet alle afsendelses tider som vi så skulle bruge dagen efter. Så IAP skulle opsiges i går aftes. Uheldigvis skulle jeg afsted.

Jeg var væk i ca. 3 timer da jeg var tilbage var det hele allerede sket.

Min co-spiller og hyrderne havde allerede begyndt aktionen.

Det er nok sket pga jeg ikke udtrykte mig godt nok.

Det andet E.T. medlem (alien) har min co åbenbart også fået til at sende fakes.

Askedalen var også begyndt.



Tja jeg indstillede aktionen på ulven accounten. den fortsatte så på hyrde og askedale kontoen hvad jeg ikke mener har noget med luskhed at gøre da de ikke har nogen form for pagt med LW eller pymmax.


Nu har Pymmax 1 by tilbage som vi foreløbig har fredet.

Spørgsmålet er nu mere hvad gør vi ergo hvilken løsning finder vi og ikke hvad er der sket fordi det kan i læse jer frem til lidt højere i indlægget.


Jeg ulven4569 undskylder al den tumult der er opstået.

For at vi kan finde ud af hvad vi gør foreslår jeg at tage en snak på skype i en stor gruppesamtale i aften.

Mit skype navn er ulven4569 og skal bare tilføje mig som kontaktperson så skal jeg nok sætte jer ind i samtalen.
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Skal vi ikke bare se på realiteterne, og gå udfra dem...

ET har stukket en alliedet stamme i ryggen, hvilket bare er for groft. / eller de kan måske ikke styre medlemmer i ledelsen, ved vi ikke..!

Fortæl endelig hvis vi tager fejl, helst herinde, eller der skal måske skjules noget :p

Rimlig godt træk at "Hyrde hoppede ud at ET for at lege med Pymmax. Så kommer Hyrde sikkert i ET igen bagefter..og så kan i bruge den undskyldning at spilleren ikke kom fra ET, Yeah right :rolleyes:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Skal vi ikke bare se på realiteterne, og gå udfra dem...

ET har stukket en alliedet stamme i ryggen, hvilket bare er for groft. / eller de kan måske ikke styre medlemmer i ledelsen, ved vi ikke..!

Fortæl endelig hvis vi tager fejl, helst herinde, eller der skal måske skjules noget :p

Rimlig godt træk at "Hyrde hoppede ud at ET for at lege med Pymmax. Så kommer Hyrde sikkert i ET igen bagefter..og så kan i bruge den undskyldning at spilleren ikke kom fra ET, Yeah right :rolleyes:

Hyrde har aldrig været i E.T. :confused:
Så en smule fejl tager du ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så har personen da alligevel gjort lidt rigtig...Selv om NRG ikke er meget bedre :p

Men det ændre jo så bare sagen til NRG osse...så det netop jer der har lavet det nummer, sammen med ET.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Skal vi ikke bare se på realiteterne, og gå udfra dem...

tja det er det jeg ligenu prøver på :)



Rimlig godt træk at "Hyrde hoppede ud at ET for at lege med Pymmax. Så kommer Hyrde sikkert i ET igen bagefter..og så kan i bruge den undskyldning at spilleren ikke kom fra ET, Yeah right :rolleyes:

tja at det ville være et godt træk kan være sandt, hvilket dog ikke betyder at vi har gjort det eller for den sags skyld agter det.


Fortæl endelig hvis vi tager fejl, helst herinde, eller der skal måske skjules noget :p

jeg ved ikke hvad vi skjuler, men du kan da komme med eksempler før du anklger os.


ET har stukket en alliedet stamme i ryggen, hvilket bare er for groft. / eller de kan måske ikke styre medlemmer i ledelsen, ved vi ikke..!

jeg hader at gentage mig E.T. har ikke stukket nogen i ryggen. hvis der er nogen som har stukket nogen i ryggen så kan det maksimalt have været ulven4569 (og måske lidt alien hvilket dog ikke var så meget hans skyld).
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg hader at gentage mig E.T. har ikke stukket nogen i ryggen. hvis der er nogen som har stukket nogen i ryggen så kan det maksimalt have været ulven4569 (og måske lidt alien hvilket dog ikke var så meget hans skyld).

Så du mener ikke at ET / dig selv...at det er at stikke sine venner, ved at tage deres byer ?...:confused: og brude en iap.
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Så har personen da alligevel gjort lidt rigtig...Selv om NRG ikke er meget bedre :p

Men det ændre jo så bare sagen til NRG osse...så det netop jer der har lavet det nummer, sammen med ET.

kræver det ikke at vi skal have iap med nogen før vi kan lave numre med vores iap?

nu prøver du jo bare at sætte folk i dårligt lys og få den her sag op og kører flyver og så failer du hver gang gør det dog rigtig hvis du vil gøre noget
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Så har personen da alligevel gjort lidt rigtig...Selv om NRG ikke er meget bedre :p

Men det ændre jo så bare sagen til NRG osse...så det netop jer der har lavet det nummer, sammen med ET.

Godt forsøg Flyver :D

Som Killerkel skriver, man kan ikke laver numre med IAP'er man ikke har :p


Og gevaldigt sådan en interesse du viser for denne lille sag :p
Men den lille liste over stammerne kan du ikke finde tid til..nogen du helst ikke vil kommentere?? Vi har set det ikke kan være E.T. og NRG..hvem så?:D
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
kræver det ikke at vi skal have iap med nogen før vi kan lave numre med vores iap?

nu prøver du jo bare at sætte folk i dårligt lys og få den her sag op og kører flyver og så failer du hver gang gør det dog rigtig hvis du vil gøre noget

Dårligt lys ?... jaa måske de har jo selv valgt at bringe sig i...



Måske man skulle henvise til dette:

Jeg vil meget gerne sige stort tak til E.T. for den store respekt og frygt de må have haft for mig.:cool:

Jeg må have virket meget faretruende på den store stygge stamme E.T. med mine 5 byer, siden de i ledelsen af stammen godtager, at et af deres kommende medlemmer angriber mig for at fjerne mig fra kortet sammen med to af deres stammemedlemmer og et medlem fra en fjendestamme. Ved at gøre dette har ledelsen i E.T. valgt at tilsidesætte en IAP mellem vores stammer.

Jeg kan kun se en grund til, at de store stærke E.T.'er vælger denne luskede taktik, at stikke en allieret i ryggen, og det er, at hele stammen frygtede at blive udryddet af de stærke tropper fra mine 5 byer. Men jeg kan da berolige de gode spillere i E.T. om, at mine mænd ikke havde udset dem som mål.;)
Desværre er jeg ikke sikker på, at jeg kan holde mine mænd tilbage mere, de er meget hævnlystne, så I må hellere få trænet noget deff. i alle Jeres byer, og forberede Jer på udryddelse.;)

Jeg vil igen gerne sige tak til Skolehaven og de andre i E.T. og at jeg tager det som en meget stor ære, at I har vurderet, at det var nødvendigt at sætte Jeres egen troværdighed på spil for at få mig fjernet.:D

Mvh.
Pymmax

P.S. Jeg er udmærket klar over, at det har været helt oppe ved den store leder, Skolehavens, bord, så det er ikke kun et par tilfældige spillere i E.T. egen plan, men selv ledelsen i E.T. har åbenbart frygtet mig.:cool::cool::cool:

Kan kun gå udfra hvad man læser og høre... Men der helt sikkert noget om det ,som Ulven selv siger :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Kan bare ikke lide sådan stammer...det siger vel sig selv!

Beviserne er jo på bordet, bare ET der vælger at undskyld for dem.!

Påstandene er på bordet..du har de 2 sidders mening om hvad der er sket!
Klart det ser uheldigt ud at en IAP med E.T. ikke nødvendigvis er en særlig holdbar størrelse, men ikke de første i verden der har haft en IAP og brudt den.
Deres største fejl var timing..de fleste andre ville havde sikret sig en eller anden tåbelig undskyldning var fundet for at bryde den FØR de angreb :rolleyes:

Det er mellem E.T. og LW nu hvordan de vil håndtere dette, håber det ikke er sådan E.T. vil behandle sine fremtidige aftaler også, men det har INTET med NRG og gøre og INTET med FF at gøre ;)
 
Top