Tak til E.T. for den store ære

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Påstandene er på bordet..du har de 2 sidders mening om hvad der er sket!
Klart det ser uheldigt ud at en IAP med E.T. ikke nødvendigvis er en særlig holdbar størrelse, men ikke de første i verden der har haft en IAP og brudt den.
Deres største fejl var timing..de fleste andre ville havde sikret sig en eller anden tåbelig undskyldning var fundet for at bryde den FØR de angreb :rolleyes:

Det er mellem E.T. og LW nu hvordan de vil håndtere dette, håber det ikke er sådan E.T. vil behandle sine fremtidige aftaler også, men det har INTET med NRG og gøre og INTET med FF at gøre ;)

Fint, så længe vi er enige...at ET har dummet sig :p

Ser bare ikke helt ud til ET og LW er enig, hvad der er forgået :confused:
 

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Påstandene er på bordet..du har de 2 sidders mening om hvad der er sket!
Klart det ser uheldigt ud at en IAP med E.T. ikke nødvendigvis er en særlig holdbar størrelse, men ikke de første i verden der har haft en IAP og brudt den.
Deres største fejl var timing..de fleste andre ville havde sikret sig en eller anden tåbelig undskyldning var fundet for at bryde den FØR de angreb :rolleyes:

Det er mellem E.T. og LW nu hvordan de vil håndtere dette, håber det ikke er sådan E.T. vil behandle sine fremtidige aftaler også, men det har INTET med NRG og gøre og INTET med FF at gøre ;)

Vise ord, og det er den del jeg glæder mig til at se udviklingen i. Hvordan NRG behandler deres allierede er jeg sikker på at man kan finde ud af at diskutere i en anden tråd :)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Fint, så længe vi er enige...at ET har dummet sig :p

Ser bare ikke helt ud til ET og LW er enig, hvad der er forgået :confused:


jeg er ikke enig i at E.T. har dummet sig, hvilket jeg nu siger for anden gang.

det her er mere en sag mellem ulven og lw.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
om 30 min går samtalen om hvad der skal ske med pymmaxes byer i gang.



(skriv til mig på skype, mit navn er ulven4569, og kun ulven4569 den anden er bare min co.)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg er ikke enig i at E.T. har dummet sig, hvilket jeg nu siger for anden gang.

det her er mere en sag mellem ulven og lw.

Dine handlinger, påvirker resten af stammen...!! om du så er enig eller ej...for nu var det heller ikke dig jeg var enig med vel ;)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
at mine handlinger påvirker stammen som du så flot siger er en ting at du så siger at stammen har gjort noget den ikke har gjort er så noget helt andet ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
at mine handlinger påvirker stammen som du så flot siger er en ting at du så siger at stammen har gjort noget den ikke har gjort er så noget helt andet ;)

Nu snakker vi jo om dig, din fejl..den smitter af på stammen.! Det er det samme som at sige ET har lavet fejlen, for kunne da forstå du er en del af ledelsen deri.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Godt forsøg Flyver :D

Som Killerkel skriver, man kan ikke laver numre med IAP'er man ikke har :p


Hmm...Tjaa, nu er det jo sådan at jeg ved i har IAP med en top 20 stamme, selvom i prøver at skjule det godt, men det er nu heller ikke temaet, undrede mig bare lige at to NRG medlemmer siger i ikke har IAP når i har :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hmm...Tjaa, nu er det jo sådan at jeg ved i har IAP med en top 20 stamme, selvom i prøver at skjule det godt, men det er nu heller ikke temaet, undrede mig bare lige at to NRG medlemmer siger i ikke har IAP når i har :p

Vi har ikke IAP med LW..ikke der er noget galt med LW..og alt andet end det er vel uinteressant i denne tråd? :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi har ikke IAP med LW..ikke der er noget galt med LW..og alt andet end det er vel uinteressant i denne tråd? :p

Hahaha :D
Got the Hint, men ingen problemer har ingen interresse i at lege sladderhank, ville bare lige rette jeres talemåde :p
 
Top