Tak til oliverMC123

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Det er lidt tidligt ude, men jeg vil alligevel driste mig til et indlæg..

Jeg har gennem længere tid haft fornøjelse af oliver som nabo og flittig skribent.. Jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om at vi er i hver sin lejr på serveren men jeg vil alligevel tillade mig at takke oliver for de mange fornøjelser vi har haft af ham..

Dette spil er et spil hvor det handler om at give og tage og ligesom i risk og andre strategispil så handler det self om at vinde. Men det bør ikke afholde os fra at anerkende modstanderen, især hvis modstanderen formår at gøre som oliver. Jeg har sjældent oplevet mage til opportunist, så snart han spottede en svag spiller eller en som var gået i seng (meget appropriate at han kalder sine byer Army of darkness hæhæ) så slog han til. Hvorefter han self proklamerede sine sejre med vanlig arrogance og en imponerende fornemmelse for det provokative og lykkedes dermed ofte at lokke folk til at angribe hovedkuls:) stort kadout herfra..

Men jeg må også takke ham netop for den service han leverede os. Han har aktivt (om end næppe bevidst) skærpet vores deff-samarbejde, vist os hvem der var aktive og hvem der ikke var det og med hans hjælp har vi sågar fået spottet spillere som slet ingen tropper producerede men blot støbte mønter og byggede adler.. Nu er de blevet luget fra og det er lidt vemodigt at oliver samtidig stopper.. Men han skal i alle fald ha en stor tak og et held og lykke fremover fra en som er en smule forsmået over at oliver på intet tidspunkt angreb ham og de 627 fakes (hvor oliver deltog, men det kan ikke kaldes angreb) har kun bødet lidt på den smerte jeg føler over ikke at kunne kæle for hans adelsmænd med mit langsværd..


/ Romalt
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
han er stoppet/stopper :S

men romalt den fyr gav jer en hel del af tænke på og når du kommer frem på offentlige forum og anderkender det kræver nosser :D så respekt for det :D

og det er noget **** at oliver stopper for han kan sit kram :S
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
neej nu må i stoppe med at rose ham.. jeg noget ikke at kende ham og hans spille stil.. men sådan som folk skriver at han er en god spiller Ja og hvad så.. jeg synes ikke bare man skal pisse på folk som han gør.. han beder om råstoffer og tropper og så dagen efter skriver han at han sletter sin konto og slutter spillet... fordi han ikke har tiden til det.. sådan som jeg forstod på det der er blevet skrevet.. men så fordi der er en der vil tage hans søns by.. så har han lige pluslig tid til at spille igen igen.. når han finder en eller anden der vil give ham hans konto så vil han hævne sig på dem der tager hans søns byer ...:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:


nu jeg ikke god til at lave en stil:D men tro mig der er meget **** jeg kan skrive om Oliver men det må være nok det jeg har skrevet......
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
sikke et flot eftermæle....

dejligt at man kan være fjender og dog stadig uden at svine hinanden
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja det er en smuk gestus :cool: Ville bare håbe at flere ville tage ved lære af dette fine eksembel :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
lonning kan fornemme at du ikke kan lide oliver :p

men du skal bare lige huske på at den fyre har kæmpet sig frem til hvad han er idag og det må vi respektere, og tro mig hvis du var i hans posision så kunne du ikke engang klare alle de cleaner og adler som han havde imod sine byer, ja han bad om deff men tro mig når jeg siger at du ikke kan finde en mere irreterende spiller til at irreterre fjenden med end ham.

og skal lige sige at den lille fyre faktisk klarede over 10 mil off tropper og for det skal man have respekt for, fordi som jeg kan se så er der satmemr med 3 -5 gange så mange point end ham som ikke kunne klare presset og har givet op..

så igen stolt af at kende dig olivermc og han vil ihvertfald blevet husket blandt venner og fjender.
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
farvel oliver håber du får dig en velfjertjent pause for den trænger du i den grad til.

Du har helt sikkert været en meget dygtig spiller

Vi fik kun sludret sammen den sidste dags tid og der var desværre ikke meget spiller i dig der, - kun et oppustet ego der truede til højre og venstre med at komme retur på div. top 20 kontoer for at hævne dig på folk der havde taget byer fra din søn.

Du er meget stresset, jeg har selv været der, dog har jeg aldrig nået så langt ud som jeg mener du er. Jeg valgte at stoppe men kom retur efter 3 uger, og det var bestemt den rette beslutning for mig
For dit vedkommende håber jeg du tager en længere pause, for med en afskedsbemærkning som den her til en anden spiller, fortæller du egentlig bare mig og mange flere at du vil have godt af en pause :)

Fjernet af TW Teamet - Der må IKKE posteres samtaler fra IGM's i forummet, med mindre det er rent spilmæssigt og indeholder en anstændig tone.

...og med den bemærkning røg du i min lille pinke bog over folk jeg aldrig i mine dage vil spille sammen med, det er simpelthen for lavt :(
 
Senest redigeret af en moderator:

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
lonning kan fornemme at du ikke kan lide oliver :p

men du skal bare lige huske på at den fyre har kæmpet sig frem til hvad han er idag og det må vi respektere, og tro mig hvis du var i hans posision så kunne du ikke engang klare alle de cleaner og adler som han havde imod sine byer, ja han bad om deff men tro mig når jeg siger at du ikke kan finde en mere irreterende spiller til at irreterre fjenden med end ham.

og skal lige sige at den lille fyre faktisk klarede over 10 mil off tropper og for det skal man have respekt for, fordi som jeg kan se så er der satmemr med 3 -5 gange så mange point end ham som ikke kunne klare presset og har givet op..

så igen stolt af at kende dig olivermc og han vil ihvertfald blevet husket blandt venner og fjender.

hehe jeg kender ham ikke. det noget jeg ikke, men sådan som ham gik fra spillet synes jeg ikke man skal gå fra et spil på. derfor kan jeg ikke lide oilver.. men sket er sket. og sådan som hans stats så ud. så synedes jeg da han er/var en god spiller.:cool::cool:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu skal vi ikke glemme at der lige siden den tidlige start er blevet pumpet gevaldige mængder af både, deff og råstoffer i Olivers byer, fra ja faktisk samtlige stammer i verdenen, OGSÅ, fra de selv samme stammer som forsøgte at få ham fjernet ;)
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
kan se det jeg har citeret oliver for er blevet fjernet så i må selv gætte jer til indholdet men der var trusler om fysisk vold i den besked og det er helt uacceptabelt for mig
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Nu skal vi ikke glemme at der lige siden den tidlige start er blevet pumpet gevaldige mængder af både, deff og råstoffer i Olivers byer, fra ja faktisk samtlige stammer i verdenen, OGSÅ, fra de selv samme stammer som forsøgte at få ham fjernet ;)


jeg tænkte det nok.. det og så var fra hans fjender han fik hjælp fra.. det kunne jeg mærke inde i mig selv. men ville ikke skrive noget om det da jeg jo ikke viste det var sandt eller ej :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

gollum

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu skal vi ikke glemme at der lige siden den tidlige start er blevet pumpet gevaldige mængder af både, deff og råstoffer i Olivers byer, fra ja faktisk samtlige stammer i verdenen, OGSÅ, fra de selv samme stammer som forsøgte at få ham fjernet ;)

Heldigvis er der jo ikke så mange solo spillere i V4, vel?
(joke forbeholdt de få som ved mere end de fleste)

/Gollum
 
Top