TBOJ Vs QT

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ved somænd godt i fører med en by eller sådan noget i løbet af en uge, men ville jo ikke gentage den samme igen vel :p

Desuden har i vel også for travlt med rekruteringen til og kommentere på en sølle statestik :D

Du har vist også travlt med at skifte stamme og kicke folk fra de stammer du er med i som giver dårlige stats... :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
*HOST* *HOST* :rolleyes:

maynify den 01.02. kl. 22:56
hey mate bliver nød til og stoppe, grundet jeg har fået et rigtig godt tilbud indenfor min sport, samt vi er gået igang med termins eksamerne. jeg vil hører hvad for noget byer du vil have? og hvor jeg skal smide noget rås hen ;)

Dekani den 02.02. kl. 00:51
Oka sku da fedt, held og lykke så ;)
Naa behold du byerne eller gi dem til andre, jeg har sku heller ikke den store tid :D

Men rås, kan man da altid bruge, så du sender bare rundt som du vil :)

Og ja da, var jo tilbage alene og må sku indrømme jeg kedet mig lidt, så jeg joinede en stamme for at hygge lidt på forum snakken :)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tror også jeg havde fundet mig noget andet at lave hvis jeg var ham ^^
 
Senest redigeret:

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
jeg har nu set i denne uge deres striketeams angreb imod os :) og alt frygt er væk.. jeg ved godt hvem der vinder MEN JEG SIGER DET IKKE TIL JER !!!


-Sbye
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Rauserne og Achron steg lidt i mbf og så var der ikke må meget mere og komme efter :)

Jeg siger heller ikke til nogen hvem der vinder denne verden.



pssst..*for så blir tbojserne bare sure*...
 

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
men nej.. dekani fair du støtter dem og alt det der.. i starten så jeg TBOJ som en stor fjende.. og ja de kan stadigvæk nå at overraske.. men indtil nu er jeg skuffet over hvad de har vist os :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, må erkende jeg havde forventet lidt mere også, men sån kan det gå, vil man ha noget gjordt rigtigt, ska man gøre det selv :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
5 gert bøgh nielsen QT 674.639 70 9638

Forstår altså ikke rigtigt pointen, nu laver i en "uF" igen jo :huh:

Samme ting der foregik der, i var i toppen af verdenen og pludselig ville i ikke vise i ku noget mere, men hellere rekrutere jer til sejren, hvorfor gentage den en gang til ? :confused:
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
@Dekani

- Virker som om at folk har en tendens til at lade dig i stikken? :wave:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hold nu op med det piveri deka.. du havde muligheden tidligere men kunne ikke magte opgaven.. :rolleyes:

Du har støttet den masserekruteringsstamme længe så stå nu ved det du selv tror på.. vi rekrutterer ikke i nærheden af hvad tboj gør eller gjorde og vi har heller ikke så mange medlemmer som MMD havde, de rekkruterede jo også til højre og venstre med academy og det hele.. vi nøjes med 1 stamme i QT og den er ikke engang fyldt :)
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
her må jeg indrømme at QT har de bedste spillere!.. også må man sige de er så irreterende når de tager vores medlemmer :mad:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Side 1:
Tribes: SsasS, TBOJ, TBOJ-W
Side 2:
Tribes: QT, TH.

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 27
Side 2: 24
Difference: 3

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 228,578
Side 2: 202,648
Difference: 25,930

chart
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa lige pt. gør det da, de sidste 48 timer står på 8-1 så man kan vel ikke klage :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lyder ganske fornuftig :p.. Så må vi bare håbe i kan klare den i længden dekani :rolleyes:..
 
Top