Tech lvl på tropper ?

Status
Ikke åben for yderligere svar.

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
hvad bestemmer opbakningstroppernes Tech lvl ?

Det tech level fra den by de kommer fra....eller tech lvl på den by de befinder sig i ?


Hvis jeg nu sender 4000 spyd med tech lvl 3 til en anden spillers by, og hans spyd kun er udforsket til tech lvl 1 - hvad level beskytter de så med - lvl 1 eller 3 ?
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja. Hvis du nu sender opbakning til en mate, og dine spyd er tech 3, bliver de svagere i hans by, hvis nu han kun har dem i tech 1.
Så det er med at tænke sig lidt om når det gælder udforskning. ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Helt korrekt. Tænk på tech lvls som i tænker på kirker. Det er de fleste vant til at spille med. når man angriber er det byen man sender fra der tæller og når man forsvarer er det byen man står i. Ikke udforskede enheder kæmper som trin 1 så vidt jeg er orienteret.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Okay tak for svar skole :)..

Det her var jeg også lidt i tvivl om, men må sige..

Det er sgu dårligt lavet ;)..

Synes de skulle have samme tech som den by de kommer fra.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jamen miss, problemet er jo at man har 15 techs for hver by, så du bliver nødt til at tilpasse dig for placering af by, off eller def og den situation, f.eks. hvis du er under angreb ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jamen miss, problemet er jo at man har 15 techs for hver by, så du bliver nødt til at tilpasse dig for placering af by, off eller def og den situation, f.eks. hvis du er under angreb ;)

Det ved jeg, men synes da stadigvæk det er skidt :)..

Så kan du jo sende 10k spyd og dagen efter har 200 heste nakket dem fordi tech ikke var der :(..

Synes måske man skulle lave den del om.. For det er jo rene slagte får. .Hvem har også tid til at bygge 20k spyd, sværd osv op igen hvis du pludselig har 100inc :confused:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Altså en angrebsby hvor man ikke skal bruge def, så er det dumt at forske bue ;) Bare så du er helt med ;o
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmm, man får da brug for def i en off by? : p

Vil du udforske økse 3, lk 3. ram 3, og bh 2, og spejder 1 i en off by? ; )
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Det er da dumt at lave def i en off by? Man skal da ALTID have en fuld cleaner.. Ikke en halv ;)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top