The Rookies goes barb.

YummiImGonnaGetYa

Nybegynder
Reaktionsscore
0
T.R. bliver ved med at overraske - hovedparten af stammen, blev til gråbyer her til morgen.

2012-09-17_0848.png


Tør man spørge hvorfor?
 

Sturnn

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hehe ja en uges tid siden vi valgte at lukke ned for den her verden.

flere grunde til, men hovedårsagen var at vi vurderede at NG har vundet verden og ingen grund til at bruge tid og penge på bare at vente på hvornår vi ville blive løbet over ende.

Vi kunne desværre ikke få WD med på noget seriøst og de virker som om de er mega inaktive og ligger der bare fordi de nu ligger der :) ... men det kan selvfølgelig være en fejl vurdering fra vores side.

men det har nu været nogle gode kampe vi har haft NG, tak for kampen og håber vi mødes på en anden verden, så må vi have en revanche : )
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja synes det var en god ide, selv om jeg kan lide mange i NG, har de ****et den her verden helt op. Ingen respekt her fra..
Det er vel kun tøser der gemmer sig i store stammer.. med det er set før og bliver set igen, da de fleste store spiller åbenbart er tøser i det her spille.:)

Også sidste gang jeg spiller i en DK verden.

HUSK gutter der er spil der hedder simcity, spil det istedet for.
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Hoho jeg har hørt mange gode ting om denne verden. Blandt andet er angrebsgap på hele 800 millisekunder imod den annoncerede noob verden (V8) som kun havde et på 300 millisekunder. Gad vidst hvad denne verden så betegnes som?

Men stærkt gået af NG at de kan vinde en verden designet til niveauet under noobs med nogen af de selvudnævnte "pro" spillere (pro hentyder til folk der lever af det de laver, som fuldtidsbeskæftigelse, derfor de fine gåseøjne ;) ) Det bedste må vel være at de nu skændtes indbyrdes om hvem der skal have alle de store barbs der lige pludselig er i stedet for bare at få lukket og slukket. Måske planen i stedet er at skabe så meget røre at der rent faktisk kommer en krig hvor kampene kan bølge? jeg tvivler :rolleyes:
 

Sturnn

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ingen tvivl om at verden er sat forkert op på flere områder.

Nu det vel første verden med store plus point fordele og det gør selvfølgelig at seriøse spillere som gerne vil vinde verden både farmer og bruger pp. Hvilket bevirker at nye og casual spillere uden pp bliver kørt fuldstændigt bagud, mere end de har gjort på andre verdner sikkert.

I bund og grund kommer verden til at bestå af pp spiller og resten er kanon føde. Så derfor at sætte verden op som en begynder verden for at lokke flere spillere til og så samtidig bare lade dem blive kørt over af pp spillere er dumt.

Stamme størrelsen på 30 medlemmer er helt galt med så få pp spillere der er på v10, tro ikke der har været plads til mere end 2 seriøse stammer.

I dag består de fleste stammer af 3-10 seriøse pp spillere og resten af stammen er der bare som dead meat.
Selv NG som har gjort meget for at skaffe nye medlemmer vil jeg tro at inden de har 30 aktive seriøse pp spillere har de vundet verden lang tid inden.

Det håber jeg TW teamet kunne kigge lidt på inden de starter en ny verden op, hvordan deres plus point fordele har indflydelse på verden og spillere.

Skal lige siges jeg har været glad for plus point fordele og synes det har været fedt at kunne bruge og blive fri for 24 timers farming : )
 
Senest redigeret:

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
hehe ja en uges tid siden vi valgte at lukke ned for den her verden.

flere grunde til, men hovedårsagen var at vi vurderede at NG har vundet verden og ingen grund til at bruge tid og penge på bare at vente på hvornår vi ville blive løbet over ende.

Vi kunne desværre ikke få WD med på noget seriøst og de virker som om de er mega inaktive og ligger der bare fordi de nu ligger der :) ... men det kan selvfølgelig være en fejl vurdering fra vores side.

men det har nu været nogle gode kampe vi har haft NG, tak for kampen og håber vi mødes på en anden verden, så må vi have en revanche : )

Ja så ved man jo hvor man har dig - man skal bare kikke efter halen mellem benene:wave:

du er noget nedladende overfor dine mb i TR og overfor dit forbund - hvor vi havde gode og "solide" aftaler

men nok om det - ku bare ikke lade det stå uimodsagt:mad:
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja så ved man jo hvor man har dig - man skal bare kikke efter halen mellem benene:wave:

du er noget nedladende overfor dine mb i TR og overfor dit forbund - hvor vi havde gode og "solide" aftaler

men nok om det - ku bare ikke lade det stå uimodsagt:mad:

NG har taget alle store spiller ind og de er aktive. trist at spiller vil fedte sig igennem og ikke spille krigsspil..
kan da godt forstå de ikke vil bruge flere penge på det. nå der er stammer der STADIG tro spiller forsætter efter en anden stamme har vundet spiller hihi:rolleyes:
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
haha belastning den har vi 2 taget over pm og du var selv med i starten til at samle os at vi så er blevet så store efter at vi laved aftalen gør os vil ikke dårliger
men kan jo godt høre på dig at du syntes vi har rekuteret os til det vi nu har nået næsten uden at gøre noget og tja har vi måske også men det har du selv været med til og alle andre der har kunnet givet os modstand har kastet håndklædet i ringen
men sådan er spillet jo og vis ellers vi hade sagt ja til at tage 2 spiller ind hade vi jo været ferdig nu
men gør nu som du taler om og angrib os men du kan måske ikke samle nok aktiv :laugh:
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
last man standing

heldigt at underholdningsværdien stadig holder :D

ikke mindst takket være gode og standhaftige krigere :rolleyes:

forestillingen er først slut når den fede dame har sunget :laugh:

og så er det go træning for nye spillere - vigtigt :mad:

vi kæmper for flaget till "last man standing"

fortsat go kamp :sleep:
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der er sku da ikke nogen nye spiller i verden 10.

Jo NG har vundet uden kamp. ved at blive ved med at tage store spiller ind. og sørge for de har keder sig så meget at de har kunne adle med, og der efter tage nye ind.
I har jo fået de fleste byer fra ejne rækker end i har fra jeres modstander. :p
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Der er sku da ikke nogen nye spiller i verden 10.

Jo NG har vundet uden kamp. ved at blive ved med at tage store spiller ind. og sørge for de har keder sig så meget at de har kunne adle med, og der efter tage nye ind.
I har jo fået de fleste byer fra ejne rækker end i har fra jeres modstander. :p

Tak belastning og andre aktive spillere for at der stadig er en
v10

tager det personligt som underholdning og så håber jeg da at nye spillere vil lære herfra

OG - NG har altså ikke vundet kamp takket være spillere som belastning og undertegnede
:eek:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Tak belastning og andre aktive spillere for at der stadig er en
v10

tager det personligt som underholdning og så håber jeg da at nye spillere vil lære herfra

OG - NG har altså ikke vundet kamp takket være spillere som belastning og undertegnede
:eek:

Som man siger, der er altid 2 sider af sagen/Historien :p
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
at tvinge dem der er tilbage til at angribe er da helt til grin i stedet for at få dem til det uden tvan men i det mindst ved vi at vi ikke skal tage inc særlig seriøs
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Vil lige slutte med at sige tak til de mange der har kæmpet for flag og sejr.

Det er bemærkelsesværdigt at en spiller - badsoul - valgte at aflevere den hemmelighed som NG manglede - begrundelse var at nu gad han ikke v10 mere og skiftede stamme!

CITAT:

Vi har valgt at tage imod en invitation fra NG, så denne verden kan lukke og en ny kan startes. (Classic idag).

Men jeg takker for samarbejdet og ærger mig over at flere folk ikke valgte at kæmpe da vi havde en god chance.

Jeg kan ikke se vi længere har en chance, når bare en af deres spiller kan stige mere på 1 uge end hele vores stamme.

Grunden til dette valg er at jeg ikke har lyst til at lukke kontoen og spilde alle mine kræfter bare pga. Andre tidligere har opgivet og valgt at smutte fra stammen uden at overdrage deres byer.

Jeg føler at jeg har givet alt til denne stamme og har desværre ikke set flere end et par få gøre det samme.

/ badsoul

Ps. Du er den eneste der har modtaget en pm personligt resten må læse mit indlæg i forummet.




Det er i den grad arrogant at skalte og valte med spilleres tid og penge - efter min mening burde den spiller være i badstanding og bannes!

7 mdr med god underholdning er totalt spildt pga en enkelt totally scre.up

sejren må være lidt bittersød for NG når de nu har fået den serveret på et sølvfad.

men det er kolde facts - så hvad har vi?
Spillere der ikke fatter hvordan det ku ske og overvejer at stoppe med at spille?
Det er en skændsel for spilleren og spillet det han har gjort!
 
Senest redigeret:

Donebyerection

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tudefjæs

Vil lige slutte med at sige tak til de mange der har kæmpet for flag og sejr.

Det er bemærkelsesværdigt at en spiller - badsoul - valgte at aflevere den hemmelighed som NG manglede - begrundelse var at nu gad han ikke v10 mere og skiftede stamme!

CITAT:

Vi har valgt at tage imod en invitation fra NG, så denne verden kan lukke og en ny kan startes. (Classic idag).

Men jeg takker for samarbejdet og ærger mig over at flere folk ikke valgte at kæmpe da vi havde en god chance.

Jeg kan ikke se vi længere har en chance, når bare en af deres spiller kan stige mere på 1 uge end hele vores stamme.

Grunden til dette valg er at jeg ikke har lyst til at lukke kontoen og spilde alle mine kræfter bare pga. Andre tidligere har opgivet og valgt at smutte fra stammen uden at overdrage deres byer.

Jeg føler at jeg har givet alt til denne stamme og har desværre ikke set flere end et par få gøre det samme.

/ badsoul

Ps. Du er den eneste der har modtaget en pm personligt resten må læse mit indlæg i forummet.




Det er i den grad arrogant at skalte og valte med spilleres tid og penge - efter min mening burde den spiller være i badstanding og bannes!

7 mdr med god underholdning er totalt spildt pga en enkelt totally scre.up

sejren må være lidt bittersød for NG når de nu har fået den serveret på et sølvfad.

men det er kolde facts - så hvad har vi?
Spillere der ikke fatter hvordan det ku ske og overvejer at stoppe med at spille?
Det er en skændsel for spilleren og spillet det han har gjort!



Come On altså...

I har jo bare ikke gjort det godt nok altså :) Skal vi nu til alt det her igen med at rekruttere til sejren? Synes jeg kan huske noget fra en anden Verden...!

Vi i NG havde fået 11 hemmeligheder på normal vis. Det sku da mere end hvad der skete sidste gang?

Folk fra alle konkurrent stammer gik barb, folk fra NG blev trætte af det og stoppede, den eneste udvej for at få afsluttet denne verden, var at rekruttere den sidste hemmelighed. DET ER VEL IKKE ULOVLIGT... Forstår ikke hvorfor folk tuder så meget over det. Hvad ville i have gjort, hvis i havde haft 11 hemmeligheder - det meste af jeres stamme har ikke tid til at spille, og overvejer at stoppe? Ja det kan du jo så passende svare på?
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vi havde aldrig fået 11 hemmeligeheder, ved at rekutere os til sejre. vi spiller jo et krigsspil og ikke simcity.
keder jeres egen medlemmer ihjel, så de opgiver og i kan tage byerne gratis. Ng er ved nok den stamme der har haft flest adlinger af egne spiller jeg nogen sinde har set.
tillykke med sejren, vildt fortjent:sleep:
pt jeg gå aldrig efter at vinde en sejre sammen med en stor stamme da det er fornemt..

men i komme over det NG, jeg er sikker.

OGSÅ lige ros til mig selv, endte i top 10 som angribe og forsvar, så lidt aktiv har jeg været. hvor der har været modstand
hihi
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Come On altså...

I har jo bare ikke gjort det godt nok altså :) Skal vi nu til alt det her igen med at rekruttere til sejren? Synes jeg kan huske noget fra en anden Verden...!

Vi i NG havde fået 11 hemmeligheder på normal vis. Det sku da mere end hvad der skete sidste gang?

Folk fra alle konkurrent stammer gik barb, folk fra NG blev trætte af det og stoppede, den eneste udvej for at få afsluttet denne verden, var at rekruttere den sidste hemmelighed. DET ER VEL IKKE ULOVLIGT... Forstår ikke hvorfor folk tuder så meget over det. Hvad ville i have gjort, hvis i havde haft 11 hemmeligheder - det meste af jeres stamme har ikke tid til at spille, og overvejer at stoppe? Ja det kan du jo så passende svare på?

Du har da ret et langt stykke hen ad vejen.

Min anke går da også kun på at en spiller vælger at stoppe hele verden, fordi han ikke gider mere!

Men det er vel iorden med dig?

Du tar fejl i at der ikke var aktive spillere hos os, det ved du også.

Tudefjæs? hmmm:wave:
 
Top