The Rookies goes barb.

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nu havde NG 2 valgmuligheder:

1. Få rekrutteret hemmeligheden ind, og vise hvorfor folk udefra synes at .dk er kun for småpus, og dermed udstille deres(NG's) egen kunnen....Massrekrut og krammeri.
2. At kæmpe sig frem til hemmeligheden, og dermed at alle dem herinde som jamre nu intet havde skulle sige.

Men Badsoul har så også fået sig en dårlig sag, ny verden? Ha, kun småbørnehavebørn ville bruge den undskyldning :laugh:

Men hey? Det er hverdagskost efterhånden at folk hellere vil kramme, opgive eller lign. efterhånden :wave: Trist udvikling, men det er åbenbart det folk hellere vil fremfor at holde Wars inde i baghovedet :p
 

Mumla Humla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Du tar fejl i at der ikke var aktive spillere hos os, det ved du også.

Tudefjæs? hmmm:wave:


Tror der blev ment at hvis DIN stamme havde 11 hemmeligheder og du vidste at mange spillere i din stamme var inaktive eller ved at stoppe. Hvad ville du så gøre ?

Vi havde 8 spillere der var på vej ud pga. De ikke havde tiden eller gad spille spillet mere.

Vi valgte at afslutte spillet her og nu mens de spillere stadig var med.

Men det var hyggeligt så længe det varede - Held og lykke i de andre verdener.

//Mumla Humla
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Tror der blev ment at hvis DIN stamme havde 11 hemmeligheder og du vidste at mange spillere i din stamme var inaktive eller ved at stoppe. Hvad ville du så gøre ?

Vi havde 8 spillere der var på vej ud pga. De ikke havde tiden eller gad spille spillet mere.

Vi valgte at afslutte spillet her og nu mens de spillere stadig var med.

Men det var hyggeligt så længe det varede - Held og lykke i de andre verdener.

//Mumla Humla

Det var tydeligt at NG gik kolde - vi havde dog over tyve spillere der, i nogles tilfælde fik gejsten op ved at se at muligheden for at vinde sammen med andre stammers - meget aktive spillere.
Synes stadig, og det er min pointe: badsoul sku ha afleveret flaget til en af os og takke farvel istedet for at pi... de mange, også helt nye spillere, op ad ryggen.
Og du har da iøvrigt ret i at jeg ville være ked af det hvis min/vores stamme blev inaktive - de der blev inaktive, store som små, blev fritstillet så vi på den måde ikke havde dem til at trække moralen ned.

Vi var da nogle der ku regne ud at I var i "dire straits" fordi I jo kontorep. voldsomt og derfor ville få rigtig svært ved at føre kamp.
Såe - jo det var bestemt spændende - men det må være en sejr der lugter fælt af angstens koldsved.

Jeg har ikke hørt nogen sige at det var en flot sejr og tillykke til NG for et godt udført sykke arbejde?


Moral er godt...........

Venlig hilsen

louichrisT
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
vi brugt den mulighed der var for at gøre det ferdigt og fortryder det på ingen måde
at det ikke var nogen verdig måde er en helt anden ting
men min lyst til at fortsæt i en verden hvor det entlig galte om at tage bber og inaktive spiller er ikke noget for mig og ved at mange andre hade det på samme måde
men for at ungår det her fram over skal der jo nok laves en regl am at dem der har hemligheder ikke vil kunne skifte stamme for mon ikke det samme kommer til at ske på v11 også :laugh:
/emilkla1
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
vi brugt den mulighed der var for at gøre det ferdigt og fortryder det på ingen måde
at det ikke var nogen verdig måde er en helt anden ting
men min lyst til at fortsæt i en verden hvor det entlig galte om at tage bber og inaktive spiller er ikke noget for mig og ved at mange andre hade det på samme måde
men for at ungår det her fram over skal der jo nok laves en regl am at dem der har hemligheder ikke vil kunne skifte stamme for mon ikke det samme kommer til at ske på v11 også :laugh:
/emilkla1

Hej

De der ikke magter mere er da ikke forhindret i at forlade stammen eller spillet - så ka man diskutere på hvilken måde?

Strategien er vel at holde ud og spille spillet?

Men jeg mener som dig at der burde være en regel for at sidste hemmelighed / by ikke bare overdrages!
Hvis det sku blive en almindelighed så er spillet jo intet værd!
Om det sku ske er jeg ihvertfald færdig med at bruge tid og penge her.

Vi har set mange gode spillere der ikke har haft tid eller lyst mere, som stille og roligt har hjulpet stammen uden bare at stikke af med halen mellem benene - respekt til dem.

Alle de bb-byer der opstod var en direkte følge af at ledere i bla TR mistede gnisten, som denne tråd jo også meget tydeligt antyder.



Jeg er egentlig sur i skralden - og det tør jeg også godt sige på en del spilleres vegne.

Så ka det vist ikke siges tydeligere?

:huh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nu handler mit svar mere om hvorfor Badsoul valgte det han gjorde.

I havde, i NG, chancen for at sige nej til hans "tilbud" og selv tage den.

Badsoul har vidst sig at lægge sig under kategorien "Børnehavebørn", han vælger at det er sjovere at være på "vinderholdet" og få lidt goodwill? Det eneste han får er at folk vil vide han med glæde backstabber allierede.

Men igen....det er blevet til hverdagskost efterhånden at der er ingen herinde som gør noget ekstra ordinært efterhånden.

Græsset er jo altid grønnere på den anden side som man siger.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
det var nu os der spurte om han ikke vil med her i stammen og ikke ham og han forlangte at hugo skulle med og efter anden omgang blev der sagt ja så syntes at man skal tro alt er hans skyld
men skal der ske endringer her i tw så er det jo nok os der skal lave dem :rolleyes:
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
det var nu os der spurte om han ikke vil med her i stammen og ikke ham og han forlangte at hugo skulle med og efter anden omgang blev der sagt ja så syntes at man skal tro alt er hans skyld
men skal der ske endringer her i tw så er det jo nok os der skal lave dem :rolleyes:

Jeg tror at I fik det som i fortjente.

Vil gerne "købe" den med at det var badsouls "skyld" i den forbindelse!

Men jeg prøver da gerne at sige endnu en gang at: Det der skete er, efter min mening, ødelæggende for TW!

Og ærligt talt magter jeg ikke at gentage mig selv ret meget mere :sleep:
 
Senest redigeret:
Top