The war is over

dark viking

Nybegynder
Reaktionsscore
0
dette er skravet som en novelle saa reporter og ting i spilet er blevet lavet om til personer saa som det du kan se at du er under angrab er blevet add som en spy haaber du kan lige den

der er nok en masse stave fejl i da jeg er oreblind
.......................................................................................

det hele starte en tidlig morgen da leder fra LUS stod op og saa ud over hans bymur og saa ud over landet Hmm tinke han det er i dag en god dag at doed paa saa han kalte alle hans soldater sammen og lavet en plan om at nu skulle den stykke viking mod east have nogen bank efter et par timer i samraad sendet han de foeste styreker paa vej men efter en kort tid var fler og fler byre raadet sig sammen og en masse byre hade valt at banke den samme by 067 i menst de 1000 af soldater gik hend af landevejen sag den Dark viking hjemme i hans slot og laeste dagen nydheder fra den anden front i det hans spy kom loebne ind af doeren med et forpuste andsikt

store Viking de kommer de kommer kunne der lige komme ud af hans mund
den store Dark viking vente sig om imod ham og sage hvem kommer ? min kone ??
og gaemte sig hurti under boret
Nej Nej raabte spyen de Gramme nabore til LUS er paa vej
naa ik andet sage Dark viking og komte fram fra under boret
saa maa vi jo se lidt paa det
dark viking order sine spy ud paa marken for at se vormange gruper der kom og hvor i hans store kongerige de hade tink sig at angribe

efter et lille stoekke tid var den info fundet fram og alle spy kom ind med den same info at det kun var den stykke LUS leder som hade sendt angrab

naa sage Dark Viking er der nogen Noblemand med I hans angrab I det de alle svaret tilbage nej vi kan ikke se nogen

naa og dark satte sid ned med avisen igen I det han svaret saa er det nok kun et simple Ram fakle angrab

der gik ikke lang tid foer en lille mand kom ind af doeren det saa ud som om at han ikke hade faade nade at spise fler dage .. efter de lange rejse

store Viking starte han med jeg kommer fra dine autkipepost c007 med den info at
ef af de stykke LUN member har sendt et angrab paa os og vi kan se at han ogsaa har sendt noblemand paa vej

Damet sage den store Viking det kan jeg ikke goere naade ved jeg har mange troper hos min mor og broger for at forsvar dem I den sydligdel af verden da folk troger at de har naade med K.K. at goere

Du maa gaa tilbage til din by og forklar folk der need at I maa kempe med arme og kloere og klare jer selv for jeg kan desvere ikke sende troper for at hjelpe jer

Den lille mand tog naade at spise inden han maate vende tilbage til hans folk I c007 med disse nydheder

I menst tinke den store Viking Hmm hvis de angriber denne by med noble moske er de ude paa at banke min mur ned I a067 saa det vil vare laetter at tage den fra mig paa et anden tidpunk
I det han beorder 1000 soldater fra alle hans byre til at join forsvar I a067
Paa den made vis han skulle miste troper vil de vare hurti at bykke op da vare by kunne skulle bykke 1000 soldater
Smeden var saa glad han var full opadater og kunne give alle de nye andkommen troper de nyeste vaaben og der var sang I gaden
De var jo spent paa hvad der skulle ske da det var foeste gang de ragti skulle I battle
Der var nu godnok nogen som stati troge at det hele var en gang fakle og inte vil ske
Men efter at have vente I fler timer kom de foeste gruppe af soldater for at banke paa dem
Kampen varet over fler timer man kunne hoere mange skrid paa battelmarken I menst den ene efter den anden fik hukket sit hove af blodet laa i smaa
søer over hele marken

Da kampen enlig var fertig skulle Dark Viking til at sende de rasten af hans soldater hjem da en ny spy kom loebne ind
De kommer de kommer

Dark Viking vente sig om imod den spy med et grin .. nej de har varet her
det skulle da ik vare saa svaeret at se du skulle jo over en 100K doede mand for at kom ind i byen

I det spy siger nej det er nogen nye fra de slemme LUS member som er paa vej

Damet sage dark viking giver de mig aldri bare 5 minuter til at lease min avis

Efter en report med vormange ander der var paa vej
Sendet dark vking en loeber rundt til hans naermeste nabore med en beske at de godt kunne sende ledt troper til ham
Dette blev hoeret over hele K.K. land og en fryklig masse troper kom til at hjelpe
Igen blev byen fylt ragti godt op med troper og folk var klar paa kamp

Denne kamp vare ogsaa over fler timer men I midten af denne kamp kom der en beske fra syd fronten at folk I c byen vare blevet sure over hans beske at de maate klare sig selv at de hade valt at gaa fra hans kongeride og slaa sig sammen med de Grumme LUS

Der kom en bromme lyd fra dark Viking da han laeste denne beske og raabte hoejt man kan da heller ikke stole paa sine folk mere

Efter den lange kamp vare ferti begoente dark Viking at bykke hans mure op igen I byen og faa recurte en held masse nye soldater til hans kindom

Og sadte sig ned med sin avis og smilte nu kan jeg enlig faa ledt frad
der gik ik lang tid foer at doere igen blev aabnet med et brag en ny spy kom ind og sage nu er de paa vej fra UT54.1 ..

Dark smed sin avis og sage ja saa maa vi paa den igen ......................
 

Hejle

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har lige rettet lidt i denne tekst.

Hejle


Dette er skrevet som en novelle så rapporter og ting i spillet er blevet lavet om til personer så som det du kan se at du er under angreb er blevet add som en spy håber du kan lide den

Der er nok en masse stave fejl i da jeg er ordblind
.................................................. .....................................

Det hele starte en tidlig morgen da lederen fra LUS stod op og så ud over hans bymur og så ud over landet. Hmm tænkte han det er i dag en god dag at dø på så han kaldte alle hans soldater sammen og lavede en plan om at nu skulle den stykke viking mod øst have nogen bank. efter et par timer i samråd sendte han de første styrker på vej men efter en kort tid var flere og flere byer rottet sig sammen og en masse byer havde valgt at banke den samme by 067 i mens de 1000 af soldater gik hen af landevejen sad Dark Viking hjemme i hans slot og læste dagen nyheder fra den anden front i det hans spion kom løbene ind af døren med et forpustet ansigt.

Dark Viking de kommer, de kommer kunne der lige komme ud af hans mund
den store Dark viking vendte sig om imod ham og sagde hvem kommer ? min kone ??
og gemte sig hurtigt under bordet
Nej Nej råbte spionen de Grimme naboer til LUS er på vej
nå ikke andet sagde Dark viking og kom frem fra under boret
så må vi jo se lidt på det
dark viking ordrede sine spioner ud på marken for at se hvor mange grupper der kom og hvor i hans store kongerige de hade tænkt sig at angribe

efter et lille stykke tid var den info fundet frem og alle spy kom ind med den same info at det kun var den stygge LUS leder som hade sendt angreb

nå sagde Dark Viking er der nogen Adelsmænd med I hans angreb I det de alle svaret tilbage nej vi kan ikke se nogen

nå og dark satte sid ned med avisen igen I det han svaret så er det nok kun et simple Ram fake angreb

der gik ikke lang tid før en lille mand kom ind af døren det så ud som om at han ikke havde fået noget at spise flere dage .. efter den lange rejse

store Viking startede han med jeg kommer fra dine udkikspost c007 med den info at
en af de stykke LUN medlemmer har sendt et angreb på os og vi kan se at han også har sendt Adelsmænd på vej

Damet sagde den store Viking det kan jeg ikke gøre nåde ved jeg har mange troper hos min mor og bror for at forsvar dem I den sydligdel af verden da folk tror at de har nået med K.K. at gøre

Du må gå tilbage til din by og forklar folk der nede at I må kæmpe med arme og klør og klare jer selv for jeg kan desværre ikke sende troper for at hjælpe jer

Den lille mand tog nået at spise inden han skulle vende tilbage til hans folk I c007 med disse nyheder

I mens tænkte den store Viking Hmm hvis de angriber denne by med Adelsmænd er de måske ude på at banke min mur ned I a067 så det vil være lettere at tage den fra mig på et anden tidspunkt
I det han beordrede 1000 soldater fra alle hans byer til at forsvare I a067
På den made vis han skulle miste troper vil de vare hurtig at bygge op da vare by kunne skulle bygge 1000 soldater
Smeden var glad han var fuldt opdateret og kunne give alle de nye ankomne tropper de nyeste våben og der var sang I gaden
De var jo spændt på hvad der skulle ske da det var første gang de rigtigt skulle I kamp
Der var nu godt nok nogen som stadig troede at det hele var en gang fake og intet vil ske
Men efter at have vente I flere timer kom de første gruppe af soldater for at banke på dem
Kampen varet over flere timer man kunne hører mange skrid på kampmarken I mens den ene efter den anden fik hugget sit hove af blodet lå i små
søer over hele marken

Da kampen enlig var færdig skulle Dark Viking til at sende de resten af hans soldater hjem da en ny spion kom løbne ind
De kommer de kommer

Dark Viking vente sig om imod den spy med et grin .. nej de har varet her
det skulle da ikke vare så svært at se du skulle jo over en 100K døde mænd for at kom ind i byen

I det spione siger nej det er nogen nye fra de slemme LUS medlemmer som er på vej

Damet sagde dark viking giver de mig aldrig bare 5 minutter til at læse min avis

Efter en rapport med hvor mange der var på vej
Sendte dark viking en løber rundt til hans nærmeste naboer med en besked at de godt kunne sende lidt troper til ham
Dette blev hørt over hele K.K. land og en frygtelig masse troper kom til at hjælpe
Igen blev byen fyldt rigtigt godt op med troper og folk var klar på kamp

Denne kamp vare også over flere timer men I midten af denne kamp kom der en beske fra syd fronten at folk I c byen vare blevet sure over hans beske at de skulle klare sig selv at de havde valgt at gå fra hans kongerige og slå sig sammen med de Grumme LUS

Der kom en brummene lyd fra dark Viking da han læste denne beske og råbte højt man kan da heller ikke stole på sine folk mere

Efter den lange kamp vare færdig begyndte dark Viking at bygge hans mure op igen I byen og få rekrutteret en hel masse nye soldater til hans kongerige

Og så satte han sig ned med sin avis og smilte nu kan jeg enlig få lidt fred
der gik ikke lang tid før at dørene igen blev åbnet med et brag en ny spion kom ind og sagde nu er de på vej fra UT54.1 ..

Dark smed sin avis og sagde ja så må vi på den igen ......................
 

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
God

Den historie var MEGA GOD! Det er rigtig flot skrevet af en ordblind. Og så var historien spændene. Jeg håber du vil lave nogen flere af de gode noveller. Jeg kan ikke vente på at du laver en ny!
 
Top