Tidenes v3 spiller!

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
For å komme litt bort fra alle disse krigserklæringene som er her nå om dagen, vil jeg gjerne høre deres mening om hvem som er tidenes beste v3 spiller, spillere som har sluttet er også med i denne tråden. Med begrunnelse.

Min tidenes beste v3 spiller er:

M-k-jensen

Ikke på grunn av hans skills ingame,men for hans utholdenhet, å være på en konto så lenge krever mye av en person!

Vil gjerne høre andres meninger.


Arcon
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Enig M-K-Jensen har gjort det godt.

Men hvem der er tidens bedste .. det er sgu ikke nemt at gi et bud på.
Skulle jeg pege på en i min egen stamme ville det blive umuligt. nogen er gode krigere, andre gode hold spillere, og i mine øjne er TW et Hold spil, og på et godt fodblod hold skal der være alle typer spillere, for at kunne vinde verden mester skabet.

Men M-K-Jensen er en stor spiller som jeg reespektere meget.

Men jeg respekter skam osse en masse andre.
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
....

mkjensen klart fra min side. Pga. den tid han ligger i det, som overstående skriver. Og ja. så kan han sku også finde ud af det ;) utroligt synes jeg hehe ;)

Stoppet spillere. Klart Lauras og zippo! De kan sku det der.. Dog havde de det svært til sidst.. men hvorfor mon ? :D tsk tsk.

Top modstand til dato - ja det er klart runemanndk :p Dog noget tid tilbage.. :p
 
Senest redigeret:

Ejlskov

Nybegynder
Reaktionsscore
0
mit bud er alex89, han er en utroligt dygtig spiller.
og en spiller jeg bare ikke ville have besøg af hvis et var ;)
 

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
klart alex89

kender ingen spillere som koordinerer angreb ligeså godt som ham. holdspiller er han helt sikkert også og han har 100% styr på sine byer;)

m-k-jensen. tjah, syntes han tager for mange små byer. han har jo næsten 100 byer mere end alex og kun få point foran ham ;)
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
..

Hov - glemte Carnis - også en god spiller! En skam han stoppede.

Jeedi - bare fordi han ikke bygger sine byer fuldt ud ? "næsten" Hvilket giver flere tropper - Det viser i hvertfald at man ikke går efter point ;) Ellers kunne han jo bare bygge dem op ? Og wupti der vil være et kæmpe forspring ;) " Nu ikk sig noget der ikke passer vel! "

Geek geek - tager for mange små byer :D dagens joke må jeg nok sige :D
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
så er det der man siger hver man har sin egen taktik og sin egen fremgangsmåde og m-k-jensen alex98 er begge erfarne spiller og dygtige med hver deres form for fremgangs taktik ;) så man kan sidde i flere dage og sige hvorfor nogen skulle være bedre end andre :)


og de nyder sikkert begge 2 alt det folk sidder og skriver om dem her inde XD
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Fuldstændig rigtig :p Ville nu også være nederen, hvis alle havde den samme taktik etc.! :p


Jeg tror endda de måske sidder og bliver lidt våde forneden over dette hehe ^^
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg vil sige at det helt klart var Hilly (leder af PKs i sin tid)

Han/hun gjorde en supergod indsats for domination på v3, og var en meget dygtig spiller, som viste viljen og modet..... en skam at mange af hans/hendes medlemmer stoppede
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.. Jeg synes det er Micanet (mest fordi han er mit forbillede på v.1:p Men han stoppede jo :( Det var en skam. Han kunne ellers dominere rigtig meget nu :D)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hmm....

Har nu siddet og grublet over den her tråd fra tid til anden, i nogle uger og må sige at jeg ikke begriber hvorfor M-K-Jensen eller jeg bliver nævnt her :confused:

(Selvom at det da er fedt at være blevet nævnt) :)

- Jeg laver mine byer for store. (Mega noobet og koster tropper).
- M-K-Jensen har en for lav MBA og generelt ikke erobret nok fjentlige byer.

Vil nok skyde på at den der bør have titlen er en af dem der var i ~KP~ eller PKs, men kender simpelthen ikke alle spillernes skills godt nok til at kunne sige hvem det bør være :)

Og nu gider jeg ikke at gruble mere over det her ^^
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
den bedste spiller i mine øjne er jarlen, han er en spiller som spillet fær og hjælpe hans stamme og venner:cool::cool:.

ps. synes ikke at den bedste spiller skal være en fra top 10 eller top 20, en spiller skal bedømmes på hvordan han er som spiller og ikke point;).
 
Top