Til Giro 413

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Flyver, hvis du synes det der ser kage ser godt ud, skulle du havde set det der var til eftermiddagskaffen :) ..jeg er stadig lidt i chok over alle ikke spiste lige så meget af det som mig :eek:


åååh ja de kage til eftermiddagskaffen....mums den der hindbær tærte var guf....og jeg er sgu ellers ikke vild med hindbær
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
I skulle da have skrevet til mig så jeg kunne forsøge at få kontakt til Dekani og få tvunget ham til jeres lille party :p Tror nok at de fleste med glæde ville have smidt ham i havet eller sådan noget :D

Alle der kender Dekani, ved da han ikke kan svømme, såå det ville næsten være synd at smide ham i vandet.

Selv om jeg osse nogen gange fik lysten :p
 

flemminge

I træning
Reaktionsscore
0
takker også

fedt at møde venner og fjender nok flest fjender men sjovt var det sgu
vandet,kagerne og de skumle planer

sjovt at sætte ansigt på folk i dette spil og til alle andre i gik sgu glip af noget positivt
 

slovdan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Spiller fest

Til alle, mange tak for sidst.

Som min kone sagde da jeg fortalte hinde at jeg ville lave en sådanne fest, ved du i grunden hvad det er for mennesker ud inviterer sagde hun og det viste jeg jo faktisk ikke da jeg af gode grunde aldrig har mødt jer.

Dette kan gøres op meget kort, det har været en oplevelse for livet for min kone og jeg, normalt ville det jo nok ikke være muligt at samle mennesker på en sådanne måde og det så er gået så godt, næsten et døgn på fuld udblæsning uden at nogen blev udvenner, skændes eller lignende men bare fis sjov og venskab.

Var der nogen der havde forestillet sig at sådanne en fest kunne give grundlag for et bryllerup, det tro jeg faktisk at det kan, og jeg kan i min vildeste fantasi ikke se hvordan de vil gennemføre en sådanne bryllerupsfest uden vi alle er med, vel Karin, send venligst et rundskriv når du har datoen..hehehe.

Jeg har fået mange over nakken fordi jeg har venner blandt vore fjender, det laver ikke om på at i er mine rigtige venner og ribtige venner kan også kæmpe mod hindanden i spil og få sjov ud af det, det er der desvære mange der ikke kan finde ud af men dem om det, de går glip af mange oplevelser kære venner.

Ja venner det var lidt fra mig, rigtig mange tak for en god oplevelse.

NB: Jeg tror faktisk også at det har givet lidt lærdom til WitchDk og Skolehaven, lærdommen består i at passe på sine byer når man er til fest..smiler

Og dig Oline du fik undervist i hvardan man "pisser" en mur op..smiler

Mvh
Slovdan
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er så smukt sagt slovdan at jeg næsten får tårer i øjnene. Og du har så evigt ret i at man ALDRIG må glemme det sociale aspekt i spillet. For hvorfor er det lige at venner ikke skal kunne kæmpe med hinanden? Skulle det ske at ET og venner stod tilbage med sejren så vil jeg da advokere for et endgame imellem gode venner og med et held og lykke til alle. Det kunne jo være sjovt at prøve sig imod de bedste/mest udholdende ikke sandt? :cool:

Og endnu en gang tak for et godt arrangement :D Og ja brylluppet kunne jo være passende til næste kom sammen ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
super fint skrevet slovdan

nu havde jeg jo mødt en del af deltagerne i forvejen så var ikke så nervøs for det, men alligevel det er sgu en sær ting at invitere 30 mennesker til fest, hos en anden, uden at vide spor om hvordan forholdene reelt er.

tro mig, jeg var noget bekymret et par gange specielt, da jeg overlod mad tøjlerne til dig....griner
ja er lidt sådan kontrolfreak har det bedst med at styre selv, men det var sgu super du tog over, da jeg havde brug for det, og du gjorde det virkeligt godt....smiler

synes også en fin fest kunne være et bryllup men er det så i rødovre eller fredericia???


passede da også på mine byer....satte andre til det...gik ikke helt godt...griner....men se jeg er her endnu, for ukrudt forgår ikke så nemt
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
lol har først fået læst det nu men skulle det blive til bryllup skal i nok blive inviteret :)

men der har nu været fest i rødovre flere gange en på fyn og en lille en i fredericia, så det må blive i ålborg næste gang hos min bedere bagdel ;) det glæder jeg mig til
 
Top