Til nybegynder/øvede. 1 måde at nå top 20 på :)

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa, så brug dog din tid på at teste hans guide, istedetfor at blande dig .. af alle spillere ville du nok værre en af dem der ku ha mest gavn af det :huh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jaa, så brug dog din tid på at teste hans guide, istedetfor at blande dig .. af alle spillere ville du nok værre en af dem der ku ha mest gavn af det :huh:

Skal skam nok prøve den på et tidspunkt :D.. Men først senere. For der skal lige komme en ny verden op :laugh::laugh::laugh:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så kom jeg også på banen, lækkert :p

først og fremmest vil jeg lige sige du er dygtig deka... så er du da ikke den eneste der roser dig selv :rolleyes:
du formår virkelig at lukke en del lo... ud på korte indvendinger, måske er det en af grundene til at du har det med at få folk imod dig?

alt mit brok, hehe, jamen altså... den har vi taget en gang - kald du det bare brok, andre ville kalde det konstruktiv kritik?
tog du imod det ville du måske lærer noget, du har det jo med kun at se tingene fra din egen synsvinkel.. og kan du ikke bruge søforklaringer kommer alle dine flabede svar... dem fik jeg ca. 30 af dagligt - måske du skulle finde et par holdninger med hold i som du har facts at argumentere med? - så var det mon bare brok?

men er da glad for du nævnte mig, så skænker du mig jo stadig tanker(lige over, lysten til hævn bliver kun større), er dog skuffet over at vi aldrig fik slagtet dig da vi var så godt igang - men lad os bare sige det er blevet udskudt ;)

inden du sviner alle andre til.. så sørg da for at det ikke skyldtes ting du selv har gjort - dobbeltmoralsk, indeed...
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Og en lille indvending til din teori om "Deka vs. QT".

det handler ikke om hvor mange players der er imod hinanden... det handler om hvor mange tropper man har i byerne - at få en god sjat support fra andre... det er ikke at være alene ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Der er folk der vinder med stil og så er der folk der bare vinder.. viser en del om hvem man er som person, lidt det samme som når folk mener det er sjovere at snyde i spil for at vinde, frem for den direkte konfrontering ;)

Desværre er jeg nu ret sikker på at denne mentalitet med at springe rundt i stammer til man har vundet, er en af hovedårsagerne til at antallet af spillere på .dk blir mindre og mindre :(
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hold dog op med at pive så meget over at du tabte på en server!!

Tjaa igen ska man lige ha styr på sagerne, han tabte jo ikke, faktisk havde han ikke tabt så meget som 1 by igennem hele V5 da han stoppede, han gjorde det fordi han fik nok af og blive røvrendt og som V5 har udvist handler det ikke om krig imellem stammer, men om hvem der kan stikke hinanden hårdest i ryggen, så folk som mers føler sig udnyttet igennem et år ;)

Og ja så kan vi diskutere til døde om det er en del af spillet og spytte hinanden i ansigtet, men når man har snakket og samarbejdet med en person i 1 år eller flere for den sags skyld, så føler man ligesom at der også er lidt venskab imellem..
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Okay, som sædvanlig så har i lavet en hel tråd om til jeres egne små skænderier, rygter og vissevasse som slet ikke hører hjemme her. Det gælder efterhånden flere og flere tråde, og for fremtiden så gider jeg ikke se på det mere. Det ender med at jeg sletter alle jeres indlæg, så tråden kan gå tilbage til sin oprindelige mening, og så bliver der udgivet straffe. Hold jeres indlæg til de respektive fora, tak.
 
Top