Til SAW.

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Hej SAW og under stammer.

Det er kommet for mine høre at i tror at jeg har stukket halen mellem benene, kalder mig for en spade, lidt dum og at sneglehuset er i tvivl om jeg har en hjerne. (Intet problem da det er internt i stammen) :)
Men vil så gerne lige forklare at det ikke er tilfældet.

Da det ikke længere er tilladt for mig at spille i verden 2, måtte jeg bruge mit OFF på noget fornuftigt.
Skolehaven var så fræk at fake mig, så derfor sendte jeg mine tropper ud på en martyrs mission.
Var udmærket klar over at jeg ville miste alt. Inklusiv 2 adler.

Planen med mit OFF var et andet mål, men sådan blev det ikke.

Ville have nydt en kamp mod jer, så det er med beklagelse at jeg har måtte kapitulerer.

Hilsen Disright. ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hej Disright

Ja jeg ved ikke hvem der har sladret, men det er også underordnet. Men det er rigtigt at jeg har sat rapporten op i vores forum. Jeg syntes selv den var lidt sjov, selvom den med stor tydelighed gav indtrykket at du stoppede på denne verden. Hvorfor du stopper er din egen sag og det vil jeg ikke blande mig i. Men for at være ærlig, så ville jeg have gjort noget lignende. Hvorfor krybe i ly bag tronen, når man kan tage et sidste gloværdigt angreb? :cool:

Skolehaven
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Hej Disright

Ja jeg ved ikke hvem der har sladret, men det er også underordnet. Men det er rigtigt at jeg har sat rapporten op i vores forum. Jeg syntes selv den var lidt sjov, selvom den med stor tydelighed gav indtrykket at du stoppede på denne verden. Hvorfor du stopper er din egen sag og det vil jeg ikke blande mig i. Men for at være ærlig, så ville jeg have gjort noget lignende. Hvorfor krybe i ly bag tronen, når man kan tage et sidste gloværdigt angreb? :cool:

Skolehaven

My my, hey hey
Tribal and war is here to stay
It’s better to burn out than to fade away.

Tak for din kommentar. :D
 
Top