Til Support

pymmax

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Kære Support.

Nu er I s.. nød til at tage Jer sammen, medmindre Jeres plan er at få hele verden 2 til at gå ned. :mad:

Jeg ved, mange større og aktive spillere enten er stoppet eller har planer om at stoppe, pga. de fejl I konstant laver med hensyn til at banne folk.

I vil have, at alle spillere skal kende reglerne, og at det ikke er en undskyldning, hvis man ikke kender dem. Dette forpligter, at I sørger for at lave klare regler som ikke kan misforståes, og at de alle er samlet et sted. Det går ikke, at I opgiver reglerne et sted, som I selv henviser til ved et ban, og når man så forklarer Jer, at der ikke står noget om det i reglerne, siger I at det står et andet sted.

Det kan heller ikke passe, at folk skal gå og vente i en evighed på at få svar fra Jer når man appellere Jeres beslutning.:confused:

Mvh.
Pymmax
 

sale3113

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er noget ...

Hele verden 2 er nu efterhånden ødelagt fordi folk bare bliver bannet...
Der er intet at spille om længere...:mad::mad::mad:
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Desværre lider supporten af mangel på arbejdskraft, så i må væbne jer med tålmodighed indtil innogames har fundet en ny community manager til os.
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg nominere hilly som ny community manager

Tak for tilliden, men det kræver alt for meget arbejde, med ting som er knap så sjove som selve spillet.

Jeg har selv nomineret Liam Aird til innogames.
 
Senest redigeret af en moderator:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det er ikke helt korrekt, jeg har nu hørt om flere eksempler, hvor får bliver bannet ved en fejl, og jeg ved mange er utilfredse med, at der sker så mange fejl.

Hvis vi kan se at der er mulighed for at snydes, så bliver disse bannet.
hvis der er en forklaring på bannet, bliver folk genåbnet.

Spillere bliver ikke permanent/tidsbannet for vores fejltagelser.
Hvis der sker fejl, eller der bliver forklaret, bliver spillerne åbnet igen.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er ikke helt korrekt, jeg har nu hørt om flere eksempler, hvor får bliver bannet ved en fejl, og jeg ved mange er utilfredse med, at der sker så mange fejl.

Som supporter på V2 vil jeg gerne bede dig sende eksempler for dette til supporten.

Supporten diskuterer ikke enkelte sager her på forum.

Supporten fungerer også uden CM. Vi er ikke online 24/7 med eller uden CM.

Som supporter på V2 underskriver jeg mig altid med min nock "Lauras", så I kan se om det er mig der har lukket kontoen.

Og som LiamAird siger, så lukker vi ingen uden grund. Alle sager bliver nøje undersøgt inden et ban. Vi er udmærket klar over der er krig på V2, men hvis folk ikke overholder reglerne, så bliver de altså lukket.

MVH
Support V2
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kære Support.

Nu er I s.. nød til at tage Jer sammen, medmindre Jeres plan er at få hele verden 2 til at gå ned. :mad:

Jeg ved, mange større og aktive spillere enten er stoppet eller har planer om at stoppe, pga. de fejl I konstant laver med hensyn til at banne folk.

I vil have, at alle spillere skal kende reglerne, og at det ikke er en undskyldning, hvis man ikke kender dem. Dette forpligter, at I sørger for at lave klare regler som ikke kan misforståes, og at de alle er samlet et sted. Det går ikke, at I opgiver reglerne et sted, som I selv henviser til ved et ban, og når man så forklarer Jer, at der ikke står noget om det i reglerne, siger I at det står et andet sted.

Det kan heller ikke passe, at folk skal gå og vente i en evighed på at få svar fra Jer når man appellere Jeres beslutning.:confused:

Mvh.
Pymmax

Citat: Dette forpligter, at I sørger for at lave klare regler som ikke kan misforståes

Vis du er ikke er sikker på om du bryder en regl så kontakt Support med dit spørsmål...

jeg syntes vores regler er fine som de er, jeg har intet problem med at forstå dem
 
Top