tillykke med sejen

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det hvor ok spillet og godt og se folk vinde der ikke pleger og vinde

det hvor ikke jers skyl at wwb slette og om de hvor løbet med sejern er der ingen der ved så skulle de hvaret blivet og kæmpe hvis vi skulle vide det

der hvor aldt for meget hoppene rundt mellen stammer og mange hvor meget sløve i starten
men aldt i aldt en ok server

og instilingen med farm grænse viste sig igen gjore at dem der nomalt ikke følger med kom med


sejern er der ikke endnu men den kommer

så tillykke med den
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det hvor ok spillet og godt og se folk vinde der ikke pleger og vinde

det hvor ikke jers skyl at wwb slette og om de hvor løbet med sejern er der ingen der ved så skulle de hvaret blivet og kæmpe hvis vi skulle vide det

der hvor aldt for meget hoppene rundt mellen stammer og mange hvor meget sløve i starten
men aldt i aldt en ok server

og instilingen med farm grænse viste sig igen gjore at dem der nomalt ikke følger med kom med


sejern er der ikke endnu men den kommer

så tillykke med den

Jeg er normalt ikke enig med dig i ret meget, men du har ret i en ting. Farm limit gjorde at alle kunne være med i den her verden. Også selvom man startede lidt senere. Jeg får sikkert tonsvis af spillere på nakken for at sige det, so be it. Jeg synes der skulle være farm limit i alle verdner. Jeg kan ikke se at der er meget skill forbundet med at bruge sin farmassistent. Og er man så på 24 timer i døgnet, så er fordelen meget større end for folk der ikke bruger plus.

Jeg synes den her verden har vist rigtig mange gode ting, som andre ikke har. For det første var det ikke kun "topspillerne" der gjorde sig gældende. Der var rigtig mange der ikke var en del af de største stammer, og alligevel spillede denne verden til ende og sluttede med et fornuftigt antal byer. Det sker sjældent, og hænger naturligvis blandt andet også sammen med at dette er en flagverden.

For det andet viser den her verden også at med sådanne instillinger som der har været her, så behøver man ikke at være på 24 timer i døgnet, bruge overdrevet mange pluspoint osv, for at have en chance for at spille med hvor det gælder. Det vil altid være en fordel, men fordelen har været langt mindre her, end den kan være med andre indstillinger.

Set ud fra et pengemæssigt synspunkt for innogames, så tror jeg egentlig også at denne verden har været ganske indbringende. Alt i alt så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke kan få lignende verdner med samme indstillinger. Med fokus på farmlimit. Jeg kan ikke se det kan være så vanvittig sjovt at bruge en masse tid på at farme, men derimod er det da sjovere at bruge tiden på angrebne, forsvar, aktioner osv. Det er min holdning. Jeg kan godt se at dem der har en kæmpe fordel ud af det, og farmer på livet løs, de vil ikke synes om verdner hvor der er farm limit. Sådan er det jo,

Jeg synes bare på alle måder at den her verden viser alle de gode ting ved farm limit. I skrivende stund er rang 100 her 24 timer før verdnen er afsluttet på 55.000 point og 8 byer. Det synes jeg giver et meget godt indblik i at det her har været en verden hvor alle har kunnet være med.

Lad os fortsætte med det
 
Top