Tillykke til TBOJ

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Denne verden er ikke gammel, men alligevel ser det ud til at allerede være fundet en vinder.

Denne vinder er hverken QT, So6 eller -NP-, men TBOJ.

Imens QT smider cleanere imod -NP- og So6 hjælper QT med tropper er der ikke meget at gøre, andet end at vente på at TBOJ mener at det er på tide at samle styrkerne imod resterne af verdenen.

Nogle vil mene at det er forkert at TBOJ ikke er de sande vindere af verdenen. Desværre må jeg selv indse at den eneste stamme som faktisk har overlevet længere og spillet klogt er TBOJ.

De venter på at de eneste trusler imod deres sejr går imod hinanden(QT og -NP-) hvor de så går imod de sidste tropper når den kamp er slut.

V5 vil altså betyde at masserekrutteringen, BB adlinger og at holde styr på medlemmerne var vejen frem.

QT har reelt udspillet deres chancer for at vinde V5 p.g.a. deres forræderi imod den gamle MMD ledelse.

QT stod for at de ville gøre hvad MMD ikke gjorde? Naarh...kun tomme ord fra de 3 musketerer, de hjalp kun TBOJ med at komme endnu tættere på sejren :huh:

Nu kan jeg ikke skrive på hele -NP-'s side, men jeg vil personligt ønske TBOJ tillykke med deres næsten uundgåelig sejr her i V5.

Mvh Sir Angelo
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sejt at de vinder er de ikke over 80 medlemmer?

Jeg glæder mig til at se hvordan de tager sejren, for der er kun en stamme der kan vinde og der er mindst 2 TBOJ stammer til min viden, hvilket gør at de ikke er en stamme men en ally :)
Så de kan tude på bedste vis som i andre verdener eller bryde ud i borgerkrig eller trække lod om hvem der skal have æren for at intern adle medlemmerne efterhånden som de stopper ^^
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Serveren er ikke afgjort
So6 og QT har vel stadig deff tilbage :D

Men ingen off? Svært at vinde hvis fjenden har både byer, medlemmer, off, def og sammenarbejdet.

Btw: So6 har det med at kun holde med dem som ligger på 1. pladsen, det har de bevist i lang tid nu :p

Sejt at de vinder er de ikke over 80 medlemmer?

Jeg glæder mig til at se hvordan de tager sejren, for der er kun en stamme der kan vinde og der er mindst 2 TBOJ stammer til min viden, hvilket gør at de ikke er en stamme men en ally :)
Så de kan tude på bedste vis som i andre verdener eller bryde ud i borgerkrig eller trække lod om hvem der skal have æren for at intern adle medlemmerne efterhånden som de stopper ^^

Det er også nærmest den eneste måde på at de ikke vinder, hvis der virkelig kommer interne problemer der :huh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Men ingen off? Svært at vinde hvis fjenden har både byer, medlemmer, off, def og sammenarbejdet.

Btw: So6 har det med at kun holde med dem som ligger på 1. pladsen, det har de bevist i lang tid nu :p



Det er også nærmest den eneste måde på at de ikke vinder, hvis der virkelig kommer interne problemer der :huh:



Hvem siger de ingen off har? :eek:
samarbejde har de vel også medlemmer også byer har de skam også :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der er vist noget man ikke har fulgt med i :)..
Troede at de opløste stammen for at lave forbund med hinanden også bekrige TBOJ..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er også nærmest den eneste måde på at de ikke vinder, hvis der virkelig kommer interne problemer der :huh:

Jeg hentydede ikke til interne problemer men til at hvis de vandt serveren og stadig er så store at de er 2 fulde stammer, så vil de ALDRIG blive erklæret vinder af inno. Min bemærkning lød derfor på hvad de havde i tankerne som løsning...
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jeg hentydede ikke til interne problemer men til at hvis de vandt serveren og stadig er så store at de er 2 fulde stammer, så vil de ALDRIG blive erklæret vinder af inno. Min bemærkning lød derfor på hvad de havde i tankerne som løsning...

Ja, sådan kan man også sige det.

Men det vil stadig være TBOJ-spillere som vinder verdenen.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
QT har reelt udspillet deres chancer for at vinde V5 p.g.a. deres forræderi imod den gamle MMD ledelse. <-- vil du være venlig og uddybe din påstand her?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja, sådan kan man også sige det.

Men det vil stadig være TBOJ-spillere som vinder verdenen.

Tjae min pointe er bare om man kalder stammerne i et forbund det samme navn eller ej så er det de samme regler man spiller efter. Kan ikke huske medlemsgrænsen på V5, men syntes da det er interessant hvordan de vil håndtere efterspillet.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tjae min pointe er bare om man kalder stammerne i et forbund det samme navn eller ej så er det de samme regler man spiller efter. Kan ikke huske medlemsgrænsen på V5, men syntes da det er interessant hvordan de vil håndtere efterspillet.


40 :)


Hvis de får alle andre stammmer ud er der 91 tilbage og 40 af dem skal vinde :)
GL Tboj der :p

Men tilgængel alle andre tribes på serveren har tilpas store tribes :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
QT har reelt udspillet deres chancer for at vinde V5 p.g.a. deres forræderi imod den gamle MMD ledelse. <-- vil du være venlig og uddybe din påstand her?

Uddybning behøves ikke :p

Men hver mand har jo sin egen smag, det bliver dog sjovt at se hvordan V5 ender. Om der flere som bliver stukket i ryggen eller ej :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvem siger de ingen off har? :eek:
samarbejde har de vel også medlemmer også byer har de skam også :p

Personligt har jeg sittet din konto, du er næsten en større point rytter end Strider Dan, så den har ingen hold :p

Btw.

TBOJ samt wings = 1489 Byer & Rundt regnet 13 mill. Point.

QT = 845 Byer & Rundt regnet 7,5 mill. Point.

Og som TBOJ har vist har de faktisk, på trods af et stort antal noobs, et par spillere hist og her som er mere hårdførte end gennemsnittet, derudover er det self. rigtig at de ikke kan "vinde" som 3 stammer, men en ting er sikkert, ingen andre kommer til og vinde, det blir TBOJ medlemmer, spørgsmålet er bare hvem af dem? :)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Stukket i ryggen? .. det er jo meget grove beskyldninger mod folk der har fået nok af en stamme og derfor forlader den, det kan man da ikke sige er forræderi?!

Dekani.. det vil sige du trækker dit tidligere tillykke tilbage som du gav uF i sin tid? hihi kom gerne med flere spådomme det er god læsning :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Personligt har jeg sittet din konto, du er næsten en større point rytter end Strider Dan, så den har ingen hold :p

Btw.

TBOJ samt wings = 1489 Byer & Rundt regnet 13 mill. Point.

QT = 845 Byer & Rundt regnet 7,5 mill. Point.

Og som TBOJ har vist har de faktisk, på trods af et stort antal noobs, et par spillere hist og her som er mere hårdførte end gennemsnittet, derudover er det self. rigtig at de ikke kan "vinde" som 3 stammer, men en ting er sikkert, ingen andre kommer til og vinde, det blir TBOJ medlemmer, spørgsmålet er bare hvem af dem? :)

Hahah du ved da ikke hvad jeg har opbygget på 3 uger :p?

Og grunden til at jeg var så langt nede med troops dengang ved du da godt :p
og deltog jeg ikke med cleans :p?


Og erklære nogen vinder som er alt for mange 91 kan ikke vinde alle sammen dvs de skal smide nogen ud :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Dekani.. det vil sige du trækker dit tidligere tillykke tilbage som du gav uF i sin tid? hihi kom gerne med flere spådomme det er god læsning :)

Ja self. gør jeg det, de viste sig jo ikke og holde internt..nu er uF så tilbage bare med nyt navn, men tvivler nu også på de holder og TBOJ har modbevist min tro på at masse rekrutering ikke kan vinde og så har de jo et par gode spillere som sagt :p
 

Pumba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja self. Gør jeg det, de viste sig jo ikke og holde internt..nu er uf så tilbage bare med nyt navn, men tvivler nu også på de holder og tboj har modbevist min tro på at masse rekrutering ikke kan vinde og så har de jo et par gode spillere som sagt :p

nuff said.. Lol
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm..Der kan man bare se :)
Men tillykke til jer alle så ;)

Ændrer dog ikke på det faktum at, kan man vinde ved at rekrutere hele verdenen er det intet andet end en pinlig detalje som Innogames burde have haft mere ops. på for længst :confused:
 
Top