Tillykke til TBOJ

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae den ene stamme havde jo rundt de 60% kontrol umiddelbart, hvilket gør de andre 2 stammer ubetydelige
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Hmm..Der kan man bare se :)
Men tillykke til jer alle så ;)

Ændrer dog ikke på det faktum at, kan man vinde ved at rekrutere hele verdenen er det intet andet end en pinlig detalje som Innogames burde have haft mere ops. på for længst :confused:

Nu skal vi måske liiige.. Vi har trods alt ikke rekrutteret hele verden. Det jeg synes der er værd at bemærke er at ikke mange af vores medlemmer har skiftet til en anden stamme.

Inno kan lave lige så mange restriktioner som de vil. Sætter de stammeantal til 5 vil du/i/vi bare se massere af Wings/akademi og hvad ved jeg, Man vil aldrig komme masserekruttering til livs, ikke at jeg mener det er det vi har gjort.
mvh
julebryg
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er også sådan det skal være Tba..
For dem som masse rekrutere for smæk i længden..
Og så siger man lige farvel til dem :wave:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu skal vi måske liiige.. Vi har trods alt ikke rekrutteret hele verden. Det jeg synes der er værd at bemærke er at ikke mange af vores medlemmer har skiftet til en anden stamme.

Inno kan lave lige så mange restriktioner som de vil. Sætter de stammeantal til 5 vil du/i/vi bare se massere af Wings/akademi og hvad ved jeg, Man vil aldrig komme masserekruttering til livs, ikke at jeg mener det er det vi har gjort.
mvh
julebryg

Det ville begrænse det meget da mange ikke ville kunne overskue de mange gruppeførere der så skulle være... desuden er det svært med 10 stammer af samme navn i forbundet at få stort nok overtag. Jeg syntes at visse spillere børe tage sig sammen isf at ødelægge et godt spil.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
KUN 1 STAMME KAN vinde med maks 40MEDLEMMER!
Så tboj skal ha 50spiller væk haha :p
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Lige til og starte med ska de jo bekrige hinaden for der nogensinde kommer en vinder, pt. tager jeg flere byer fra QT end TBOJ gør :eek:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var nu ikke min pointe smarte, men hvis den skal op, så faktisk 4 bare inat ;)

{Last Stand} (553|541) K55 9,740 pssh [QT] Dekani [-PW-] 2011-01-22 14:29:32
{Last Stand} (553|542) K55 9,711 pssh [QT] Dekani [-PW-] 2011-01-22 08:08:54
{Last Stand} (552|547) K55 8,013 pssh [QT] Dekani [-PW-] 2011-01-22 07:23:30
{Last Stand} (551|546) K55 9,126 pssh [QT] Dekani [-PW-] 2011-01-22 03:45:55
{Last Stand} (550|544) K55 9,293 pssh [QT] Dekani [-PW-] 2011-01-22 02:13:31
{Last Stand} (550|547) K55 9,814 pssh [QT] Dekani [-PW-] 2011-01-21 21:06:42
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
I tog 5 fra mig og jeg tog 8 fra jer (Indtil videre) ;)

Som sagt var det slet ikke pointen og at du vil begrave dig i smarte bemærkninger før du overhovedet har tjekket stats og set i taber, hører ikke til pointen heller såå :cool:

Og ja 5 er måske meget i hovedet på en noob som aldrig har set noget der ligner en stor konto, hvordan gik det på de andre verdener for dig Ronnie13, har set dig på både .net og .dk og du har altid været en farm så hvor vil du egentlig hen med alt den pjat ?
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
DAMN! det tog jer sku ikke længe og smide ham ud, god måde at undgå dårlige stats :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
I tog 5 fra mig og jeg tog 8 fra jer (Indtil videre) ;)

Som sagt var det slet ikke pointen og at du vil begrave dig i smarte bemærkninger før du overhovedet har tjekket stats og set i taber, hører ikke til pointen heller såå :cool:

Og ja 5 er måske meget i hovedet på en noob som aldrig har set noget der ligner en stor konto, hvordan gik det på de andre verdener for dig Ronnie13, har set dig på både .net og .dk og du har altid været en farm så hvor vil du egentlig hen med alt den pjat ?

v4 spillede jeg da med dig:eek:?
og der blev jeg nakket af en der var 3gange så stor som mig :p
.net? :eek:
Spiller jo ikke seriøst der det er bare for at tjekke worlds ? :p


Psshh var jo inaktiv og gav dig byer :p?

Stor konto du kender mig da vist ikke helt :)
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Spiller jo ikke seriøst der det er bare for at tjekke worlds ? :p
Mærkelig ting og gøre xD
Psshh var jo inaktiv og gav dig byer :p?
Ehmm sjovt at man kan sidde og skrive med en inaktiv spiller, han har ellers en besked i min indbakke så sent som fra imorges, da han erkendte sit nederlag og egentlig syns det var fair nok :laugh:
(Hvis det er jeres ledelse der siger det, skal i da passe på med at tabe byer)
Stor konto du kender mig da vist ikke helt :)
Godt nok til og vide du aldrig har haft flere point end du har nu :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Mærkelig ting og gøre xD

Ehmm sjovt at man kan sidde og skrive med en inaktiv spiller, han har ellers en besked i min indbakke så sent som fra imorges, da han erkendte sit nederlag og egentlig syns det var fair nok :laugh:
(Hvis det er jeres ledelse der siger det, skal i da passe på med at tabe byer)

Godt nok til og vide du aldrig har haft flere point end du har nu :D

Jeg er heller ikke normal?:p

Han læser og svarer ikke på mine pms??

Jeg har skam haft flere:p
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Men hvornår failer du så på v6?
kommer der en ny MMD som skal faile ligesom v4-v5? :p
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Uddybning behøves ikke :p

Men hver mand har jo sin egen smag, det bliver dog sjovt at se hvordan V5 ender. Om der flere som bliver stukket i ryggen eller ej :laugh:

Vil dog i lige så høj grad mene, at MMD ledelsen forrådte sin stammes medlemmer og hæmmede stammens vækst :)
Det opgør der skete måtte komme før eller senere !
 
Top