Tillykke til TBOJ

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Men hvornår failer du så på v6?
kommer der en ny MMD som skal faile ligesom v4-v5? :p
Jeg failer skam aldrig, at loyalitet er svær og finde er et problem der ikke er så meget og gøre ved :)
Og hva mener du med "JEG" failer.. altså pt. kæmper jeg mod 24 af de største spillere i V5 og i kan knapt nok tage byer fra mig, at i så smider de medlemmer ud som jeg tager byer fra kaldes bare et fint coverup og er ikke noget at være stolt af :p
Vil dog i lige så høj grad mene, at MMD ledelsen forrådte sin stammes medlemmer og hæmmede stammens vækst :)
Det opgør der skete måtte komme før eller senere !

At du ikke fik lov og adle bb byer er skam ikke vores problem, du var mere end velkommen til og joine en stamme der levede op til dine standarder som f.eks. So6 eller SF ;)
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
24 af de største? :eek:
Angriber alle 24 dig? :D

Men det er jo også nemt med outside support :p
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg failer skam aldrig, at loyalitet er svær og finde er et problem der ikke er så meget og gøre ved :)
Og hva mener du med "JEG" failer.. altså pt. kæmper jeg mod 24 af de største spillere i V5 og i kan knapt nok tage byer fra mig, at i så smider de medlemmer ud som jeg tager byer fra kaldes bare et fint coverup og er ikke noget at være stolt af :p


At du ikke fik lov og adle bb byer er skam ikke vores problem, du var mere end velkommen til og joine en stamme der levede op til dine standarder som f.eks. So6 eller SF ;)

Nu må jeg sku le ;)....

Du har lige vist heeeeeeeeeele v5 + alle andre hvor står en noob du faktisk er, og du bare sidder og prøver at blære dig ;) .. måske du skulle fortælle hele sandheden for du har vidst lige glemt at sige hvorfor du ikke har mistet byer ;) .. du har fået spiller til at lave murer i dine byer fordi du åbenbart ikke er så god igen hahah .. Så lad være med at blær dig med du ikke har mistet byer der er der jo en grund til. Havde du ikke fået stillet murer over hos dig kunne du godt have vinket farvel ... Smid alt det hjem du har fået så skal vi se hvor står i munden du er ... ;) ..

If you want to be the best - you have to beat the best... ;) = You will never be it ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nåå, dekani :p.. Man skal da fortælle det hele :D, for vi vil da gerne vide hele historien og kun en halv :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Vil dog i lige så høj grad mene, at MMD ledelsen forrådte sin stammes medlemmer og hæmmede stammens vækst :)
Det opgør der skete måtte komme før eller senere !

Altså? Du mener der skulle sendes angreb HVER gang der kom 1 økse, LK eller ram ud af træningen/opbygningen? Så hellere vente og koordinere angreb.

Går man alene vil man falde, men hvis man er samlet kan man få hjælp hvis ens hær ikke er nok.


Nu må jeg sku le ;)....

Du har lige vist heeeeeeeeeele v5 + alle andre hvor står en noob du faktisk er, og du bare sidder og prøver at blære dig ;) .. måske du skulle fortælle hele sandheden for du har vidst lige glemt at sige hvorfor du ikke har mistet byer ;) .. du har fået spiller til at lave murer i dine byer fordi du åbenbart ikke er så god igen hahah .. Så lad være med at blær dig med du ikke har mistet byer der er der jo en grund til. Havde du ikke fået stillet murer over hos dig kunne du godt have vinket farvel ... Smid alt det hjem du har fået så skal vi se hvor står i munden du er ... ;) ..

If you want to be the best - you have to beat the best... ;) = You will never be it ;)

Var så heldig at være i samme situation i V3 i sin tid hvor jeg var imod de bedste hvor jeg stod alene, mistede først byer da en neutral adlede baghaven.

Så at sige at Dekani ikke er god nok til at holde stand burde ikke være sandt, medmindre hans def er 90% opbakning fra andre :p

*Ironi kan være brugt*
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
24 af de største? :eek:
Angriber alle 24 dig? :D

Men det er jo også nemt med outside support :p
Nej indtil videre kun ca. 10-15 af jer, hvoraf kun 5-6 af spillerne er med Adler.
Samme som med CB?? Support? jeg er i en tomands stamme og har fået en pala, det kan da vidst ikke retfærdiggøre din sætning der, så tag lige og få fakta på plads før du gir mig et ufortjent rygte!!
Nu må jeg sku le ;)....

Du har lige vist heeeeeeeeeele v5 + alle andre hvor står en noob du faktisk er, og du bare sidder og prøver at blære dig ;) .. måske du skulle fortælle hele sandheden for du har vidst lige glemt at sige hvorfor du ikke har mistet byer ;) .. du har fået spiller til at lave murer i dine byer fordi du åbenbart ikke er så god igen hahah .. Så lad være med at blær dig med du ikke har mistet byer der er der jo en grund til. Havde du ikke fået stillet murer over hos dig kunne du godt have vinket farvel ... Smid alt det hjem du har fået så skal vi se hvor står i munden du er ... ;) ..

If you want to be the best - you have to beat the best... ;) = You will never be it ;)

Nu ska jeg så forklarer dig en ting lille CB, bare fordi i ikke kan komme igennem mit forsvar har det sku ikke noget med mure og gøre, jeg tog den selv, same story da Kenned angreb mig og at i laver amatør angreb er jo ikke min skyld og JO det er rigtigt jeg lånte en paladin af en ven, men det er måske ikke lige hva jeg ville definere som en mur :cool:

Ps. ved ikke hvor du har den påstand fra, men vil da gerne vide hvem i alverden der siger sådan noget pjat.!

Pss. Går du et hak tilbage i siderne, kan du se jeg slet ikke snakkede om mig selv, men ham Teddy blev ved med at køre derover istedetfor at holde den til "krigen"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Her er et regnestykke til dig CB.

Jeg har 42 byer, lad os antage at 50% af dem er def. (Hvis ikke mere)
Det gir mig 21 def. byer, når jeg så tagger jeres angreb og ser 3 byer i sender adler mod, så kan i jo nok regne ud at jeg deffer de byer.
Det kaldes og lave en mur, men har intet med andre spillere at gøre, det kaldes gode onlinetider!
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu er der kommet flere forskellige forklaringer. Kan vi ikke få den rigtige version. For dekani siger 1 ting og care siger en anden ting. Nogle som gider at forklare hvad det er der sker :D.. For vi skal jo ikke sidde og læse noget der ikke passe :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nu er der kommet flere forskellige forklaringer. Kan vi ikke få den rigtige version. For dekani siger 1 ting og care siger en anden ting. Nogle som gider at forklare hvad det er der sker :D.. For vi skal jo ikke sidde og læse noget der ikke passe :laugh:

Nogle har det dårligt med at Dekani fik sat noget def op, hvilket er en del af spillet... ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa de mener åbenbart at ligeså snart man rokere rundt på sine tropper, så hjælper hele verden en :huh:
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Altså? Du mener der skulle sendes angreb HVER gang der kom 1 økse, LK eller ram ud af træningen/opbygningen? Så hellere vente og koordinere angreb.

Går man alene vil man falde, men hvis man er samlet kan man få hjælp hvis ens hær ikke er nok.

Hvordan pokker fik du den konklusion udfra det jeg skrev ? xD

Desuden var det ikke muligt at få hjælp hvis ens hær ikke var stor nok - ihvertfald ikke for alle .. Reglerne i MMD var forskellige fra medlem til medlem , selv om ledelsen forsøgte at lave generelle regler ..
Faktum er blot, at der var forskelsbehandling i MMD og ledelsen foretog beslutninger ud fra personlige forhold og ikke regelsættet eller stammens ve og vel :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Now that's just funny :laugh:

2011-01-26_1317.png



Hvordan pokker fik du den konklusion udfra det jeg skrev ? xD

Desuden var det ikke muligt at få hjælp hvis ens hær ikke var stor nok - ihvertfald ikke for alle .. Reglerne i MMD var forskellige fra medlem til medlem , selv om ledelsen forsøgte at lave generelle regler ..
Faktum er blot, at der var forskelsbehandling i MMD og ledelsen foretog beslutninger ud fra personlige forhold og ikke regelsættet eller stammens ve og vel :)

Nr. 1 du fik mere end nok hjælp, hvergang vi fortalte dig du sku vælge en fjendeby og så ku vi cleane den, brokkede du dig over du ikke måtte adle de grå.

Nr. 2 der var 0 forskelsbehandling, sagen var simpel, mistede man alle nukes, måtte man tage en bonusby, du ville bare både ha nukes og bb byer, den går ikke :p
 
Senest redigeret af en moderator:

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Nr. 1 du fik mere end nok hjælp, hvergang vi fortalte dig du sku vælge en fjendeby og så ku vi cleane den, brokkede du dig over du ikke måtte adle de grå.

Nr. 2 der var 0 forskelsbehandling, sagen var simpel, mistede man alle nukes, måtte man tage en bonusby, du ville bare både ha nukes og bb byer, den går ikke :p

1. Jeg valgte skam også fjende byer, men var alene om at skulle gøre noget ved det , hvor andre havde lettere ved at få hjælp til diverse ting

2. Argumentet holder ikke, da jeg ingen nukes havde, havde endda rapporter der kunne bevise det, men det var stadig ikke tilladt for mig at adle bonus byer - og kombineret med den første, ja så er det lige pludselig svært at gøre noget

Og joo , der var forskelsbehandling :) jeg så andre (og større) adle bonus eller barb byer - nogle gange var det en satelit by i ingen mands land - hvilket ledelsen så i gennem fingre med .. :)
 
Top