Tillykke

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
og det var Danmark, og det var Danmark olé olé olé...

Tillykke til de Danskere som repræsenterede Danmark under Scandinavian War 2009

Micanet
hilly
Gede hyrden
Valoel
Perenoel1509
vegedk
lonning
Hinge1980
Mjtop
Elvira
baron1344
TomasDi
mpwner
tolana
VonHexia
Lauras
dkkim
mussefis
A.pato38
esno


Som tak for jeres indsats vil i alle modtage 3 Plus point til fri afbenyttelse her på de Danske verdener.

Stort tillykke herfra og ja, nu kan i jo kalde jer Skandinavians Bedste speed spillere det næste år.

Vi har desværre ikke nogen speed server i kan bruge dem på, men vi håber da at de vil gøre gavn på de almindelige verdener.​
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Det var en super weekend med en flok seje gamere. Vi fik vist svenskerene, at ingen dansk TW spiller der stiller op til dette kommer sovende til det. At der så var nogle der faldt i søvn undervejs er en anden sag :)


Kanon samarbejd folkens - vi giver dem bank igen til næste år. Og til den tid spiser vi lige nordmændene først. De er jo en broget flok med mange vendekåber iblandt :D

Tak for en fed weekend :cool:


PS bare pral lidt på jeres profiler :D
 

mpoe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg var bl. andet en af dem der faldt i søvn, det var for kedeligt at vente på svenskerne vågnede op efter vi bankede dem synder og sammen :)

P.S Jeg hedder Mpoe her og gik under navnet "mpwner" på speed,
 
Senest redigeret:

vege

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nemlig lauras de nordmænd der skylder jeg noget.. og jeg glemmer ikke så let.. glæder mig næsten til næste år :p
 

tolana

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Først og fremest vil jeg takke alle danske spillere som var med,
Så ville jeg takke svenskere for de sov
og til sidst men ikke minds Tribalwars for dette kunne blive mugligt
og et stort tak til Meastro for de 3 plus point :) :D
 

esno

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja men jeg vil da også takke for nogle par super dage :D

Dog skal Hinge1980 have en ekstra tak for at fortælle mig at jeg var med og overtale mig til at deltage :)
 

You will suffer

I træning
Reaktionsscore
0
Best var dere ikke:)

Vi nordmenn cleara hele KOTH bortsett fra den siste nuken.
Også kommer danskene og snapper den foran trynet vårt.
Og deretter er danskene så feige når vi nordmenn går til krig, at alle har på sovemodus.
Denne seieren er ufortjent.

Men men, gratulerer:)
 

You will suffer

I træning
Reaktionsscore
0
Først og fremest vil jeg takke alle danske spillere som var med,
Så ville jeg takke svenskere for de sov
og til sidst men ikke minds Tribalwars for dette kunne blive mugligt
og et stort tak til Meastro for de 3 plus point :) :D

Og takk til nordmennene som nuka hele byen:)
 

You will suffer

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg var bl. andet en af dem der faldt i søvn, det var for kedeligt at vente på svenskerne vågnede op efter vi bankede dem synder og sammen :)

P.S Jeg hedder Mpoe her og gik under navnet "mpwner" på speed,

Ahh.:Sovemodusen din startet, når jeg skulle sende tog på deg:eek:
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
og det var Danmark, og det var Danmark olé olé olé...

Tillykke til de Danskere som repræsenterede Danmark under Scandinavian War 2009

Micanet ~KP~
hilly ~KP~
Gede hyrden ~KP~
Valoel ~KP~
Perenoel1509
vegedk ~KP~
lonning
Hinge1980 ~KP~
Mjtop
Elvira
baron1344
TomasDi ~KP~
mpwner ~KP~
tolana ~KP~
VonHexia ~KP~
Lauras ~KP~
dkkim ~KP~
mussefis
A.pato38 ~KP~
esno


Som tak for jeres indsats vil i alle modtage 3 Plus point til fri afbenyttelse her på de Danske verdener.

Stort tillykke herfra og ja, nu kan i jo kalde jer Skandinavians Bedste speed spillere det næste år.

Vi har desværre ikke nogen speed server i kan bruge dem på, men vi håber da at de vil gøre gavn på de almindelige verdener.​

Godt at se så mange fra KP.. En ret god start for stammen, hvis mål er at vinde Scandinavian wars.
 
Senest redigeret:

mpoe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vil nu lige sige at danskerne også nukkede løs fra 02:00 til 06:30 (eller det er ihvertfald hvad jeg har hørt) vi var bare bange for nordmændene ville bruge feje tricks så vi holdte det lidt hemmeligt for jer.
 

tolana

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Best var dere ikke:)

Vi nordmenn cleara hele KOTH bortsett fra den siste nuken.
Også kommer danskene og snapper den foran trynet vårt.
Og deretter er danskene så feige når vi nordmenn går til krig, at alle har på sovemodus.
Denne seieren er ufortjent.

Men men, gratulerer:)


Det er ikke rigtigt, Danskerene nuked byen fra klokken 00:00 til kl 6:30. vi spejdet den, og ingen nordmand havde nuket den, og desuden på det tidspunkt sov de fleste nordmand var kun 2 vågen, vi var mange flere derfor var det mere fortjent til danskerenes side :)
 

DeletedUser

Guest
Norge piver bare, de har jo også allerede spurgt hvornår de kan få en rematch, men det giver jo sig selv - Året vil være 2010

Desuden havde mig, Mussefis og VonHexia angrebet KOTH siden kl. 14.00 vi fjernede tropper fra 49.999 af hver ned til 42.000 ind i mellem kom der også et par nukes fra TomasDi, så Norge skal ikke tro at de har fjernet det hele selv.

Forresten så var KOTH det eneste Mussefis angreb og hvad nåede hendes kills op på .... Ja spørger bare, fordi vi ved jo bedst selv hvor mange tropper vi har ofret på den by.
 

You will suffer

I træning
Reaktionsscore
0
Ikke det jeg har hørt fra nordmenn.
Jeg sov da.

Men uansett..Feige som må ha på sovemodus. 85% av danskene hadde sovemodus fra 09:00 - 18:00
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Først vil jeg takke alle danskere for det kanon samarbejde vi havde under heler Scandinavin Wars ! :)
Selfølgelig vil jeg også takke det danske TW-Team for det ekstra premie.
Vil lige indskyde til alle danskere som ikke var med i år, men som kommer med næste år. Giv os jeres skype! Hvis i ikke har en lav en ! Det virkede skide godt med vores samtale på skype under hele Scandinavian Wars ;)
P.S. Pas på ikke at gøre jer uvenner med de andre danskere, vi ved alle hvad der skete med Lonning, der også var i finalen. Han kom aldrig over 500 Points (A)
Best var dere ikke:)

Vi nordmenn cleara hele KOTH bortsett fra den siste nuken.
Også kommer danskene og snapper den foran trynet vårt.
Og deretter er danskene så feige når vi nordmenn går til krig, at alle har på sovemodus.
Denne seieren er ufortjent.

Men men, gratulerer:)

Inden jeg begynder at kommentere dette, vil jeg sige at det er ikke en kritik af dig.

Ved ikke hvordan du vil få det til at passe, at 3 - 4 spillere, på imellem 40 og 70k points, kan cleare hele KOTH, når der var mindst 42k spyd, 42k Sværd, 42k Bue 4.2k Tk, 4.2 Catas og 1 pala, bag en mur i niveau 30.
Som sagt tidligere sad vi 12 - 13 spillere hele natten og nukede byen.

Som du også selv siger, gik i først i krig når vi var i sove modul. Det vil sige at i ikke var vågne natten hvor KOTH blev taget. Vi var ikke feje, men kloge. Det er da klart at vi sover after at have siddet oppe hele natten, og det var dumt af Svenskerne og Nordmændene at lade os tage den uforstyret hele natten. Når i laver den fejl, er det klart at vi straffer jer, ved at sove hele dagen.

Jeg må også takke for Gratulationerne =)

Til sidst vil jeg bare sige at jeg er ved at være skide træt af jer nordmænd.
Ved ikke hvor mange der har fulgt med på det svenske forum, men ellers prøv at kigge her. I behøver kun læse de sidste 2 - 3 sider, for at se hvad jeg mener.
Svensk Forum
Det eneste i har lavet siden vi tog byen, er at klage over hvor "feje" vi er og hvor "ufortjent sejren var.
Derefter sidder i flere personer og beskylder de svenske admins for admin misbrug, og i siger at hele Scandinavian Wars var korrupt.
Hvis i ikke har tillid til svensker, så lad være med at spille på de svenske servers. I er ikke tvunget til det!

Men tak for kampen, håber at vi ses til næste Scandinavian Wars, til den tid måske lidt bedre tabere ;)
 

noffe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
whops, tillykke til danskerne, som jeg formoder var vinderne af dette års war :p
 

Pure Knight

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tilykke!
Det er dejligt og se danskerne er bedst ^^

Har lige et spørgsmål :p er der ikke et verdens mesterskab heri?
 
Top