Tobias2008 rygter

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa Folkens :)

Her på det sidste synes jeg at hørt en masse sjove rygter og usande ting om ham, her inde i V6, omkring ting som er sket inde i V4.
Så nu vil jeg gerne besvar nogen af disse ting, også ret sikker på at han nok også selv skal slår en smut her inde.

Da mange af dem som lukker ting ud omkring ham ved intet om hvad der er sket før eller nu, jeg kan slet ikke forholde mig til at folk sidder og snakker skidt om personer som de ikke selv har erfaret noget som helst med ham.

1. Den beskylding som er gået mest er, at han har indadelet hans ejen medlemmer, af uden grunde.
svar på den det er ikke sandt, samt dem som er blevet taget ud er folk som stopper/alt for mange Gule prikker (Inaktiv)
jeg ved at han ikke gør noget som helst uden at ledelsen var med på det.

2. At han skulle forråde hans Diplomati, og laver underholds aftaler med andre, så det er en del af spillet og jeg mener ikke på nogen tid at han har forrådt hans Iap/forbund, af mine øjne at se, han spiller klogt og med snud Ang. taktisk set på den område og dem som har lukket noget ud, må vel ikke kunne klarer han bare er 10 skridt foran dem.

3. Den sidste jeg lige har hørt, synes jeg godt nok er en lidt sjov måde at kunne synes Negativt om Tobias :D
Tobias, skulle ha vundet V4 Via at ha taget folk med i stammen og har Vundet V4.
dem som skulle vær kommet med er folk over en 1mil. alle sammen haha det er lidt for sjovt at sidde og hører på ^^

Men hvis folk ikke kan forholde sig til sandheden, vil jeg gerne anbefale jer om at holde mund omkring Ting i ikke aner.

men hvis nogen har flere ting som i bager den af på Tobias eller os V4 folk som er samlet mere eller mindre i Titans/DBD vil jeg virkelig gerne hører det :p'
også sikker på at Tobias2008 gerne vil hører flere ting om ham selv og de beskyldinger som er rette imod ham, men uden mulighed for at kunne svar sig selv :confused:

Undskyld for stavefejl er lidt ordblind:)
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er en meget flot kringlet tekst, umulig at læse men tror jeg har læst skriften mellem linierne...

It's GUY love, between two guys....
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
tobias har været min leder igennem V1 for en periode og nu i V4, min ophold i V6 har ladet mig kun hører Negative ting omkring ham og ikke på den måde kan finde sandhed i :confused:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Der lidt forskellige opfattelse hvad ang. Tobias, men lidt opmærksomhed kan manden da godt få...
Når der nu er oprettet sådan et fint emne for at rense den lille sødes navn :laugh:
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvem fanden er det:confused:

kendet en i v1, men han rystede da i bukserne da jeg var ved at udrydde hans stamme. er det den samme???:p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg er enig med don brisser, denne jagt på stakkels lille søde tobias2008 er dybt uretfærdig. Jeg har kun den dybeste respekt og beundring for min helt og forbillede. Det er MANDEN jeg forsøger at kopiere når jeg skal lede en stamme, når jeg skal tage en beslutning tænker jeg: Hvad ville tobias2008 gøre her?? :huh:

Han er en snuskebasse, en skat..han er den sødeste og mest hjertevarme og blideste spiller og leder jeg har oplevet..NOGEN SINDE!!

Og det synes Persefone også :p
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
hvem fanden er det:confused:

kendet en i v1, men han rystede da i bukserne da jeg var ved at udrydde hans stamme. er det den samme???:p

:laugh::laugh::laugh:

Men pointen i denne tråd er?????

Jeg spiller på min måde og andre på deres,jeg er da bedøvende med hvad andre folk bagtaler mig med,har de et problem kan de vel finde ud af at skrive en igm,har jeg lavet fejl i fortiden skal jeg gerne indrømme,men fri mig for alle de tudefjæse der er adlet ud af spillet eller er intern adlet pga inaktivitet

Til dig store stygge skolehave godt du har alt på det rene og er retfærdighedens mand som er så fejlfri ,dit propaganda pis kan jeg ikke hidse mig op over og kommer aldrig til det :D så gem din sparesomme tid til TW til andre der falder for det:p eller stop med at kommenterer hver eneste tråd så kunne det rent faktisk tænkes du holdte mere end 1 måned på hver server og fik lidt respekt igen:)


Eneste og sidste indlæg herfra i denne tråd
 
Senest redigeret:

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
:laugh::laugh::laugh:

Men pointen i denne tråd er?????

Jeg spiller på min måde og andre på deres,jeg er da bedøvende med hvad andre folk bagtaler mig med,har de et problem kan de vel finde ud af at skrive en igm,har jeg lavet fejl i fortiden skal jeg gerne indrømme,men fri mig for alle de tudefjæse der er adlet ud af spillet eller er intern adlet pga inaktivitet

Til dig store stygge skolehave godt du har alt på det rene og er retfærdighedens mand som er så fejlfri ,dit propaganda pis kan jeg ikke hidse mig op over og kommer aldrig til det :D så gem din sparesomme tid til TW til andre der falder for det:p eller stop med at kommenterer hver eneste tråd så kunne det rent faktisk tænkes du holdte mere end 1 måned på hver server og fik lidt respekt igen:)

Eneste og sidste indlæg herfra i denne tråd

:eek:fftopic: her roser vi Tobias, hold dig venligst til emnet :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:laugh::laugh::laugh:

Men pointen i denne tråd er?????

Jeg spiller på min måde og andre på deres,jeg er da bedøvende med hvad andre folk bagtaler mig med,har de et problem kan de vel finde ud af at skrive en igm,har jeg lavet fejl i fortiden skal jeg gerne indrømme,men fri mig for alle de tudefjæse der er adlet ud af spillet eller er intern adlet pga inaktivitet

Til dig store stygge skolehave godt du har alt på det rene og er retfærdighedens mand som er så fejlfri ,dit propaganda pis kan jeg ikke hidse mig op over og kommer aldrig til det :D så gem din sparesomme tid til TW til andre der falder for det:p eller stop med at kommenterer hver eneste tråd så kunne det rent faktisk tænkes du holdte mere end 1 måned på hver server og fik lidt respekt igen:)


Eneste og sidste indlæg herfra i denne tråd

Sorry Inge-Gert at jeg kom til at låne min computer ud :p men hører at femøren er faldet og at den formastelige er under kærlig behandling :D

Men grundet den fine besked som jeg har lagt navn til så burde der måske i min TAG stå Gert = snuskebasse for life :laugh:
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
:confused: ja, hvem skulle tro at jeg og Gert skulle ende som dual spiller her på TW....:sleep::sleep::sleep::sleep:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er en meget flot kringlet tekst, umulig at læse men tror jeg har læst skriften mellem linierne...

It's GUY love, between two guys....

hvorfor falder jeg først over det indlæg nu? BEDSTE indlæg på hele forum (og ja, jeg ser oss' "scrubs" :))
 
Top