Top 10 stammer

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så forsøger jeg igen at lave toplister. lidt tålmodighed og så kommer der nok også en for spillere og for V5. Eftersom jeg kun bruger en account begge steder til at copy paste lister fra vil alle få en kommentar. Her første gang vil jeg give en vurdering af stammerne, og fremover vil der komme lidt statestik på mht fremgang eller mangel på samme :D

1 Titans 8.922.054 8.951.293 42 213.126 1056 8.477
2 NRG 6.990.141 6.990.141 21 332.864 774 9.031
3 ~F~ 6.079.069 6.482.418 61 106.269 912 7.108
4 ~NS~ 4.660.096 4.660.096 31 150.326 596 7.819
5 K.K. 3.644.915 3.644.915 40 91.123 469 7.772
6 VOG 1.888.842 1.888.842 21 89.945 269 7.022
7 ~F~I 1.467.696 1.478.068 48 30.793 277 5.336
8 FF 1.267.388 1.267.388 7 181.055 161 7.872
9 NOW4 805.997 805.997 22 36.636 125 6.448
10 LORD 783.374 785.008 44 17.841 165 4.758

1 Titans 8.922.054 8.951.293 42 213.126 1056 8.477

Til trods for at Titans er en forholdsvis ny stamme har man formået at skabe en aktivitet efter sommerferien som ingen andre. Det har også gjort at man har kunnet tiltrække mange af de gamle ET spillere ved deres opløsning. Denne sidste tilføjelse har bragt dem på en flot 1. plads. Så på trods af sin spæde start er Titans nu en stamme jeg vil forvente som kan gå hele vejen, når bare de holder sammen. Deres snit er på en 2. plads. MBA på en 2. plads. MBF på en 5.plads . MBT på en 3. plads. Alt dette må siges at være klart godkendt af en stamme der faktisk er forholdsvis ny. Selv gamle stammer med ca samme antal medlemmer eller flere der har eksisteret fra starten er for længst overhalet. Mon de sidste også bliver?
Titans historie:
Titans blev skabt som en udbryder af ADLEN :eek: af achilleus, der på trods af start vanskelligheder fik gang i det hele ved opløsningen af PPW1. Disse spillere var med til at sætte skub i tingene og på trods af at det virkede som om at et gammelt had stadig sad i disse nye spillere i stammen så fik man atter gang i de spillere, og de fik en tro på at man kunne opnå meget mere end det fejlslagne PPW1. Siden hen blev det til sammenlæggelsen med 6 1/2, som efter min mening kun skete for at få fat i deres bedste spillere også. De blev trods alt tilføjet som akademi og siden afskediget. I mens de fik store spillere fra 6 1/2 fik de også gode "venner" som havde brugt det lidt fejlslagne 6 1/2 som "nemme" byer. Af bagveje blev det sagnomspundne diplomati taget i brug (da jeg selv sad med i den del vil jeg ikke sige hvem der kontaktede hvem :p ) og gamle fjender blev til venner for at fordre en mere offensiv spillestil. Med venner der havde samme spillestil fik Titans endelig virkelig vist hvad de var i stand til, hvilket fra min side i hvert fald skabte stor respekt :cool: Nu må fremtiden vise om de kan fortsætte med at imponere.

2 NRG 6.990.141 6.990.141 21 332.864 774 9.031

Den kære stamme eNeRGi forsøger at leve op til sit navn, men selv de har været gået lidt ned i sommerens løb og som en gammel teenager ser det ud til at de er ved at vågne. De har langt om længe overhalet ~F~ i point med tilføjelsen af 2 tidligere ET spillere :p men det forblev desværre for dem stadig kun til en 2. plads, selvom de nu er nr 1. i snit :D Om de vil være i slutspiller ved jeg ikke, men jeg finder det sandsynligt, da de er en af de stammer der har vist et kontinuerligt aktivitetsniveau. De holder en 1 plads i MBA . En 2. plads i MBF og MBT. Hvilket må siges at være godkendt, da det er nemmere at stacke sig til en masse MB uden at give det væk. Jeg glæder mig dog til at se om Titans kommer op og leger med dem om den famøse 1. plads i MBA, for den ser der PT ikke ud til at være megen kamp om :D
NRG historie:
NRG blev dannet i kølvandet på RS opløsning en kerne på 7-9 spillere blev diskuteret om de skulle være en del af ET helt i starten, men da der ikke kunne findes en acceptabel løsning for begge parter gik det hele i vasken og NRG var en realitet. Deres spæde antal blev med tiden til flere dog hovedsageligt fra gamle RS spillere. Som stamme har jeg hørt at de har haft det svært med at ET altid blev betragtet som fjende nr. 1 på serveren. Desværre er de nok dømt til at være den evige 2'er da hovedparten af ET joinede Titans. Jeg tror derfor ikke at det denne gang lykkedes dem at tage et trin mere op af rygtelisten :rolleyes: Derudover kan det vel siges at NRG lever i evig fornægtelse, for jeg kender ikke til at de endnu har haft en stamme på deres fjendeliste :eek: Filosofien er at de ikke erklærer nogen krig og at de må være elskede fordi der aldrig er nogen der har erklæret dem krig :rolleyes:

3 ~F~ 6.079.069 6.482.418 61 106.269 912 7.108

~F~ virker som en stamme der er gået i stå rent point mæssigt. De virker som en stamme der arbejder med deres egen eksistens og deres akademier er også blevet reorganiseret. Efter ET's forsvinden er de faldet ned på en 3. plads og med 1.4 mill til en 4. plads ligger et yderligere fald nok et stykke ude i fremtiden. De holder en sølle 5. plads i snit som dog er over vennerne i KK. En 4. plads i MBA. En 3. plads i MBF og en 4. plads i MBT. Er vel ok, men lidet imponerende for en stor stamme der har været der fra V4's spæde start. Jeg tror ikke at stammen overlever meget længere.
~F~ Historie:
De startede deres første tid som berygtet massrecruit stamme, hvor alle kunne komme ind hvis de vil, hvilket også gjorde at de svømmede i spioner. Et tidligt sammenstød med min ex-konto førte til et evigt had til ET og man forsøgte at bygge stammen op med et stærkt forsvar. Fundamentet for dette blev at adle alt gråt ud for at der ikke skulle være for langt at supporte. Det virker dog til at man ikke tog ved lære af hverken af andre stammers offensive eller defensive spillestil, hvilket gav dem rygte som en samling af pointtrolde som ikke var til fare for andre stammer men til gene når de adlede deres farmbyer. Manglen af gråbyer i ~F~ land og sommeren har været hård ved dem og der virker til at være en stor inaktivitet i stammen som ikke virker til at vågne op selv ved sommerens slutning. Jeg gætter på at man ved at lukke egne spillere inde har skabt sin egen dødsfælde. Den nuværende tilstand i stammen har i hvert fald gjort at nogle spillere har forladt dem i et forsøg på at få lidt aktivitet tilbage i deres område.

4 ~NS~ 4.660.096 4.660.096 31 150.326 596 7.819

~NS~ virker som en stamme der til stadighed vokser sig op af ranglisterne omend det ikke går så hurtigt så er der endnu ingen der har pillet dem ned. En 4. plads har de nu fået sig selv op på, men der er langt op til de næste. Deres snit er en 4. plads og rammer vel meget godt der hvor de ligger :p en 5. plads i MBA. En 8. plads i MBF og en 5. plads i MBT vidner ikke om at denne gamle stamme hæver de store veksler på deres militære indsats, når man også tager i betragtning hvor længe de har eksisteret. Jeg har svært ved at vurdere hvor længe ~NS~ lever i denne verden, men jeg tror ikke på dem som nogen der går hele vejen
~NS~ Historie:
I starten var ~NS~ medlem af treenigheden (fælles akademi), men da det forbund ikke virkede så godt i praksis som man kunne have ønsket. Så valgte man at tage en IAP med ET uden om alliancen. Dette førte over kort tid til at de stod uden noget forbund. Dette forhold til ET fik mange til at se dem som ET lakajer. Gribbe der kom ind for at tage de rester ET ikke ville have. Til tider føler jeg at det har været en overdrivelse, da de har bidraget til krigsindsatsen, men der er ingen tvivl at de i skyggen af ET har vokset sig meget større end hvis de ikke havde haft dem at "gemme" sig bag. Hvis de virkelig var så dårlige så har jeg svært ved at forstå at de ikke er blevet brugt som en bagdør ind til os :D Senest blev det til en merge med BT og de fik vidst også et eks ET medlem ind ved dennes opløsning. Og det virkede til at der var furore i stammen over at de ikke havde fået hint om at ET forhandlede fred med Titans som begge parter havde kæmpet med.

5 K.K. 3.644.915 3.644.915 40 91.123 469 7.772

K.K. Har faldet på det sidste. Det på trods af at de er dygtige til at forsvare sig og stacke så det koster fjenden flere tropper end dem selv. Det virker dog til at de savner allierede som kan supplere deres indsats. Jeg tvivler på at det sker og tror derfor ikke at de er der til slutspillet, men snarere må at de må opgive stammen i forholdsvis nær fremtid. Snittet er til en 6. plads. En MBA på en 3. plads. MBF og MBT på en 1. plads. MBA'en er ikke imponerende for en stamme der har eksisteret siden starten men den defensive indsats har skabt blodrøde voldgrave rundt om deres byer. Det jeg ser som deres største mangel er at de mangler en ligeså effektiv koordinering når de kører offensiv som når de kører defensiv.
K.K. Historie:
K.K. virkede i starten som en lille hygge stamme. En lille stamme der var lillebror i forbundet med PPW1 of ~F~. Tiden har vidst at de nok er den af de 3 der har haft den bedste organisation. LDN~'s korte glimt gav et lille ryk i forbundet, da ~F~ for en stund røg på sidelinien. I hvert fald officielt. Uenigheder imellem det genrejste ET og PPW1 (imellem Lomaticx og Tobias2008) førte til en krig imellem disse. En krig hvor K.K.'s hovedindsats var støtte til PPW1 fronten. Efter det store slag om Tobias2008's byer, hvor høje tab blev skabt grundet en manglende kirke :rolleyes: mistede K.K. tilliden til PPW1 og trak sig fra forbundet med dem. Den viden de herefter fremførte var et tæt samløb om at sætte sig massivt på deres K sammen med ~F~ for bedre at kunne holde de onde offensive stammer ude af deres område. Hadet fortsatte og i al den tid stod ET som hovedfjenden. På trods af dette var der kun sporadiske kamphandlinger. FF blev også en del af forbundet samt at NRG kom på fjendelisten's 2. plads efter en fejlslagen offensiv på arne88. Dette blev for mig højdepunktet i K.K. fordi de sidenhen mistede folk til sommerinaktivitet, til kedsomhed fordi de var lukket inde. Til sidst begyndte man at adle gråbyer i NOW4's og Titans kirker, som førte til så stor utilfredshed derovre at de opsagde alle aftaler og erklærede dem krig. Massiv støtte fra ET og NRG førte til det første rigtige nederlag for K.K. på den store slagmark.

6 VOG 1.888.842 1.888.842 21 89.945 269 7.022

Vog er en stamme der altid har givet sig selv svære betingelser spredt over et alt for stort område og med træk der ikke virker som om de ikke stræber efter meget andet end endnu en lille hyggelig kamp. Jeg tror ikke på dem som nogen der går hele vejen, men som nogen der nok en dag glider ud i glemslen. Deres snit er dog til en fin 7. plads. MBA er til en 6. plads. MBF til en 4. plads og en 6. plads i MBT. Ikke vildt for en stamme som har levet hele V4.
VOG Historie:
VOG er til min viden skabt af Witchdk og skabt med et omfavnene kram. Spredt for alle vinde har de altid haft svære betingelser for både offensiv og defensiv. Deres lidelseshistorie har ført dem igennem denne verden uden officielle aftaler med nogen af de store stammer til min viden. Blandt andet måtte Hamselvdk ligge ryg til en omgang prygl, da PPW1 skulle samle noget selvtillid. Som sådan står de stadig i verden. Halvt ignoreret og aldrig taget helt seriøse på den store scene.

7 ~F~I 1.467.696 1.478.068 48 30.793 277 5.336

Livet er for kort til at kommentere akademier.

8 FF 1.267.388 1.267.388 7 181.055 161 7.872

FF er filthy few, med det 3. bedste snit. Dog har man ikke set meget til dem, hvilket siges at være en skam, da de vidst skulle kunne finde ud af spillet :p Men stilen de har lagt her kommer nok ikke til at føre dem langt, men det er interessant hvor længe de kommer til at holde ud. Deres MBA er til en 7. plads. Deres MBF til en 12. plads og MBT til en 7. plads. Tal der vel egentlig er godkendte til en stamme på sølle 7 medlemmer. selvom jeg har begrænset indblik i hvor deres MBA er kommet fra. MBF som ligger rigtig langt nede på trods af at jeg gav dem en stor MBF gave vidner lidt om at de er nogle små pusse nudse gøjer, som ingen nænner at angribe :D
FF Historie:
Min viden er på denne front begrænset. Jeg så personligt ikke meget til dem før langt inde i spillet selvom de har eksisteret fra starten. Det hele virkede først til at starte da de joinede K.K. forbundet og bl.a Intercepter begyndte at støtte deres offensiver imod ET og NRG. På trods af dette har de ikke formået at få rygte som andet end support for K.K. og opmærksomheden på at sende nukes efter dem har været forsvindende lille.

9 NOW4 805.997 805.997 22 36.636 125 6.448

NOW4 er en lille hygge stamme som mange måske vil mene lever op til deres navn. De har til trods for det en 8. plads i MBA. En 11. plads i MBF og en MBT på en 9. plads. Især MBF'en er flot taget i betragtning af hvor ny stammen er. Deres snit ligger kun lidt over de 2 akademier og langt fra de andre topstammer og er derfor ikke noget at skrive hjem om. Jeg tvivler på at de får noget at sige i slutspillet, hvis de overhovedet overlever så længe.
NOW4 historie:
NOW4 blev dannet på resterne af PPW1. Hovedsageligt den del der ikke blev optaget i Titans. De er sidenhen blevet lagt sammen med LW, men de må stadig kæmpe for deres eksistens og det ser ud til at deres vej allerede er skrevet med rødt blæk hvis man sammenligner der point med MB ;)

10 LORD 783.374 785.008 44 17.841 165 4.758

Livet er for kort til at kommentere akademier.

Historierne om stammerne er baseret på min egen viden. Fejlvurdringer og andet modtages gerne enten for at jeg opdaterer dem eller i kan selv skrive det herunder ;)

Personlige kommentarer og andet der ikke relaterer til top 10 listen sendes på PM her på forum. På forhånd tak for ikke at spamme tråden :)
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Stor overraskelse..jeg har lige en kommentar eller to :p

NRG:
1. VI HAR DEN SEJESTE MBA :D
2. NRG blev ikke dannet i kølvandet på RS, stammen blev dannet før opløsningen. Det spæde antal blev ikke med tiden til flere, der var en beslutning om hvilken størrelse stamme vi ønskede og hvem vi ønskede at havde med..den beslutning er ikke ændret og vi ligger på et rimeligt konstant antal som vi har gjort fra starten ;)
3. Hvilken fornægtelse?? :confused: Hvem kan ikke lide os? Vi ER elskede!! Vi har INGEN fjender fordi vi er alles favorit..aner ikke hvad du taler om :eek:

De fejl der er i fakta om de andre stammer vil jeg lade dem selv rette :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
DAMN !!!!

Dejligt, lige når man starter igen, så rammer man Skolehaven med hans første stats længe, f*ndme dejligt at se igen, godt arbejde ;)

Har et lille spørgsmål ?? hva er der sket med K.K. ?
er ikke helt up'to'date men sidst jeg var her lå de som de stærkeste "krigere" i K45, hva er vendt :confused:
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dejligt at se folk giver sig tid, til en lille beskrivelse af stammer - respekt for det.

Dog kender jeg lidt til NRG's historie - og jeg må give persefone ret i sine udtalelser.

Glæder mig til at se udviklingen nærmere.


Liv er en vigtig ting - for alt :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
e.t.'s lakejer hmmm lidt latterligt efter som vi har bidraget med meget til den her krig se tw stats :d

men er mega glad for din indsats skolehaven :D
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
jaah... vi er ikke "kun" lakajer... vores fjender har bare ikke så mange tropper i byerne :) derfor er vores MBA ikke højere end en 5. plads^^

Men super arbejde skole^^ Appriciate it
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Desværre er jeg jo ikke selv aktiv derinde så jeg mangler lidt baggrundsviden til den. Så det modtages gerne på PM :D Ellers bliver den lidt sløj ved siden af denne :eek:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jaah... vi er ikke "kun" lakajer... vores fjender har bare ikke så mange tropper i byerne :) derfor er vores MBA ikke højere end en 5. plads^^

Men super arbejde skole^^ Appriciate it


det er rigtigt yan88 :D, jeg møder mere modstand end i en Dis spiller end jeg gør hos en F eller k.k. spiller :D
 

easyfrag

Nybegynder
Reaktionsscore
0
K.K. virkede i starten som en lille hygge stamme. En lille stamme der var lillebror i forbundet med PPW1 of ~F~. Tiden har vidst at de nok er den af de 3 der har haft den bedste organisation. LDN~'s korte glimt gav et lille ryk i forbundet, da ~F~ for en stund røg på sidelinien. I hvert fald officielt. Uenigheder imellem det genrejste ET og PPW1 (imellem Lomaticx og Tobias2008) førte til en krig imellem disse. En krig hvor K.K.'s hovedindsats var støtte til PPW1 fronten. Efter det store slag om Tobias2008's byer, hvor høje tab blev skabt grundet en manglende kirke mistede K.K. tilliden til PPW1 og trak sig fra forbundet med dem. Den viden de herefter fremførte var et tæt samløb om at sætte sig massivt på deres K sammen med ~F~ for bedre at kunne holde de onde offensive stammer ude af deres område. Hadet fortsatte og i al den tid stod ET som hovedfjenden. På trods af dette var der kun sporadiske kamphandlinger. FF blev også en del af forbundet samt at NRG kom på fjendelisten's 2. plads efter en fejlslagen offensiv på arne88. Dette blev for mig højdepunktet i K.K. fordi de sidenhen mistede folk til sommerinaktivitet, til kedsomhed fordi de var lukket inde. Til sidst begyndte man at adle gråbyer i NOW4's og Titans kirker, som førte til så stor utilfredshed derovre at de opsagde alle aftaler og erklærede dem krig. Massiv støtte fra ET og NRG førte til det første rigtige nederlag for K.K. på den store slagmark.

Tror du ramte sømmet lige på hovedet der skole :eek:)

Lige en note til det sidste, NOW og titans virkelige grund til at opsige IAP er vist en anden en den beskrevne.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae det er nærmere at sige at det ikke er hele sandheden ;) Men jeg ville ikke ind på alt hvad der foregik diplomatisk, da det er forholdsvis nyt...
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
1 Titans 13.116.899 13.116.899 34 385.791 1472 8.911
2 NRG 9.615.478 9.615.478 21 457.880 1022 9.408
3 ~F~ 8.678.761 8.880.614 51 174.130 1118 7.943
4 ~NS~ 5.779.731 5.779.731 23 251.293 698 8.280
5 K.K. 2.503.564 2.503.564 25 100.143 311 8.050
6 VOG 2.499.178 2.499.178 37 67.545 348 7.182
7 FF 1.542.939 1.542.939 4 385.735 169 9.130
8 NOW4 1.320.045 1.320.045 20 66.002 170 7.765
9 ~F~I 745.161 745.161 12 62.097 97 7.682
10 LORD 652.758 652.758 31 21.057 118 5.532

Kommer lige med min mening om top 10.

1 - Titans MBA: nr. 2
Fra mit synspunkt virker titans som en stamme der stræber efter herrerdømmet om v4, og vil gøre alt for at få det. De virker som en seriøs stamme, der har et mål og en standart, som de vil holde. Jeg kan ikke spå, men noget siger mig, at de vil vise sig endnu mere frem end de har gjort. Imponerende stats fra en stamme, som først blev spået en ikke så lys fremtid på v4.

2 - NRG MBA: nr. 1
Imponerende MBA og snit fra stamme nr. 2. Hvis man ser på stats, fremgår de klart som den "bedste" stamme på v4. Det er jeg i hvert fald enig i. NRG har også den mest erfarne ledelse, efter min mening. Stor ros til dem

3 - ~F~ MBA: nr. 4
Denne stamme fremgår umiddelbart som en defensiv stamme, som prøver på at sikre familiestammernes ry. Det går ikke så godt for ~F~ på slagmarken, og det ses bla. på deres "lave" MBA og forholdsvis høje MBF. Efter min mening, vil ~F~ ikke overleve til slutspillet, med mindre de ved hjælp af diplomati, kan få vendt de dårlige stats

4 - ~NS~ MBA: nr. 3
Min egen stamme. Lader jer andre kommentere.

5 - K.K. MBA: nr. 5
Efter min mening, en af v4's store tabere. De har afgivet enorme mængder af byer og points på det sidste. Skyldes nok mest, at deres side af krigen generelt går tilbage, og de har stået i skudlinien for både NRG, Titans og ~NS~. Dog har de ikke givet deres byer væk gratis, i og med de har den højeste MBF

6 - VOG MBA: nr. 6
VOG er efter der jeg har set, en stamme som har ligget i skyggen af v4 i hele verdenens historie. De ligger geografisk for spredt til at fungere som stamme, og det overrasker mig, at en eller anden størrer stamme ikke har taget dem ud endnu. Deres MBA ligger fint til hvor de ligger mht. points, men den er ikke høj, og sammenlignet med antallet af medlemmer, putter det dem blandt de inaktive på krigsmarkedet

7 - FF MBA: nr. 7
En stamme i opløsning, efter hvad jeg ahr fået af vide. En skam, da deres ellers høje snit og gode MBA sammenlignet med antal medlemmer, kan bringe dem langt i dette spil, hvis de også har diplomatien i orden

8 - NOW4 MBA: nr. 8
Efter min mening, ligger NOW4 i skyggen er størrer stammer på samme side. Deres medlemsantal og MBA sammenlignet med points, ligner meget VOG's, og jeg vil bruge samme beskrivelse af de 2 stammer

9 - ~F~I MBA: nr. 9
se beskrivelse af ~F~. livet er for kort til at kommentere på wings

10 - LORD MBA: nr. 10
Livet er for kort til at kommentere wings (se K.K.), men skal dog lige siges en ting til LORD: De er ikke den bedste del af K.K., kan det roligt siges. De matcher ikke K.K.'s stats hvad angår hvor let de giver byerne væk


Sig gerne, hvis der er noget i finder "forkert", eller noget i vil addere.... vær sød ved mig... jeg har lagt pænt meget arbejde ind i det her :eek:
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
7. FF: Vi har valgt at nedlægge stammen...ikke pga noget dårligt i selve stammen... Så opløsning vil være et forkert ord. :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja det var også det jeg hørte... selvom det undrer mig hvorfor i netop vælger at nedlægge stammen
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:eek: Flyver viser mig tillid... Jeg var nær død af hjerteanfald... Nå, men tilbage til top 10, for du modtager nok en PM :) Tror jeg skal lave en ny top 10 når i er helt væk så der er en ny stamme at kommentere på ;)
 
Top