Top 10stammer

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
1 ITC 268,710 268,710 20 13,436 56
29-2 adlinger, det ser da godt ud

Denne stamme består vist nok mest af spiller fra andre lande :).. De ser ud til at være meget aktive, men de kommer ikke langt med den BB-adling. Stamme der kan komme langt, der skal bare ikke adles flere BB-Byer på 2-300 point..

2 FW 173,626 173,626 18 9,646 43
19-2 okay adling, men nogle burde have 2 byer min.

Stamme med et par kendte spillere (min side)..
Dog samme problem, hvorfor adle BB-Byer ? I kommer ingen vejne med det :mad:.. Stamme som mister medlemmer når de ryger ud :huh: hvorfor mon det ? De kan hurtigt vokse sig op igen, bare hjælp dem på vej :)


3 U.V.S. 160,785 160,785 18 8,933 38
19-1 er da en rimelig god adling, måske kunne der være flere vundne :huh:

En faktisk udmærket stamme, der er ikke så mange BB-adlinger her, og 1 tabt, den er vundet tilbage igen på de byer der er taget :).. En rimelig god stamme nu, men de flopper..

4 D20M 157,312 157,312 17 9,254 33
18-3

Deres adling ser fin ud, men noget siger mig at de er i krig mod TRML.. For de har tabt 3 store byer til dem, men de byer er taget tilbage fra andre, men ikke de kan overraske .. De kan stå til at vinde, de skal bare droppe det akademi :mad:

5 QAK 156,808 156,808 18 8,712 42
19-6

Dette er jo det gamle VSB (Vi spiller bare) et par spillere fra verden 4 og 6, men kan de virkelig klare sig i længden ?
Det tror jeg næppe deres adlinger ser ikke for godt ud, de flopper før el senere..

6 TRML 145,900 145,900 18 8,106 33
15-5

Så er vi kommet til denne ´´pro stamme´´ som nogle vil kalde den.. Men hvor pro er de ? Masser af kendte og pro spillere, men kan de samarbejde ? De tager godt nok byer fra D20M, men de mister også :huh: det bliver spændene at se hvor langt de når.. Men tror det ender som på verden 6.. De ser de har tabt og de flopper, men det må tiden vise..

7 NPG 144,911 144,911 18 8,051 31
15-2

Næste ´´pro stamme´´.. En masse kendte spillere.. Der er dog mange som er meget offensive, så mon de kan klare sig hvis der kommer pres på dem ? Nogle burde have taget by nummer 2-3 styk, men nogle vokser stille og roligt op, så det skal nok komme.. Hvis de kan få et super samarbejde, så skal de nok nå langt, men der er mange stammer som der skal smadres først :laugh:..

8 D40M 128,483 128,483 20 6,424 33
15-1

Adlingen ser god ud, men der er for mange små BB-Byer med i de adlinger, hvis i skal nå lige så langt som hoved stammen, så drop dog de små BB-Byer :mad:..
Der er dog et par kendte spillere.. De er dog mest kendt for at blive adlet (Spamburg vi nævner ikke dig :laugh:)

9 DK-G 122,290 122,290 19 6,436 36..
17-7

Hvad er dog det for en stamme ? Kan i ikke forsvare jer selv el hjælpe hinanden ? I mister for mange store byer og tager for mange af de små BB-Byer på 2-300 point.. Fortsæt sådan en måned og halvdelen af stammen er gået i opløsning, denne stamme flopper senere hen..

10 R.I.P 106,249 106,249 19 5,592 30
12-2

Denne stamme flopper .. Der er næsten ingen adlet byer og folk har sikkert akademi :huh:.. I mister flere store byer end i adler byer.. Altså i mister byer på 6.6k og tager byer på 2.2k og BB-Byer på 2-300 point :laugh:..

Denne stamme flopper..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dette er den nye opdatering på stammer, det er bare en top 10 :)..

For en top 20 tager sgu meget tid
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
7 NPGså mon de kan klare sig hvis der kommer pres på dem ?
Et helt kontinents stammer imod os og stadig nr. 1 i både kontinent ranglisten og MBF 1 New PlayGround 322.674, jeg ved ikke hvor du mener presset begynder, men jeg vil mene vi har haft det fra dag 1 :rolleyes:
Nogle burde have taget by nummer 2-3 styk
Som sagt et helt kontinents stammer imod en, det fungere lidt som et fartbump :p
Hvis de kan få et super samarbejde, så skal de nok nå langt
Woooow har vi da hele tiden haft, tror næppe du finder en stamme med bedre :O

Men ellers udemærket miss ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
2 FW 92.797 22
3 DAD 60.731 16
4 WP 57.449 16
5 HE 50.054 19
9 Dw 9.964 6

Vil mene man godt kan tillade sig og sige hele kontinentet når Top 5+ er mod os ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Senest redigeret:

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
3 U.V.S. 160,785 160,785 18 8,933 38
19-1 er da en rimelig god adling, måske kunne der være flere vundne :huh:

undskyld U.V.S. at i ikke fik adling på 19-0 :D det havde ellers set godt ud ;)

men godt nok miss ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tak tak :)..

Håber i kan lide den ;).. Gad dog ikke lave en top 20 :)..

Skal nok sørge for at opdatere den ca. 1 gang om ugen..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Miss? Jeg er kun blevet adlet ud fordi jeg stoppede på verdenen, eller fordi jeg blev STUKKET I RYGGEN!!! Bliver ellers ikke adlet ud??
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
1 ITC 268,710 268,710 20 13,436 56
29-2 adlinger, det ser da godt ud

Denne stamme består vist nok mest af spiller fra andre lande :).. De ser ud til at være meget aktive, men de kommer ikke langt med den BB-adling. Stamme der kan komme langt, der skal bare ikke adles flere BB-Byer på 2-300 point..

Hmm... når man føre med 100k point, mener du så de sakl droppe deres BB adlinger grundet???
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Miss? Jeg er kun blevet adlet ud fordi jeg stoppede på verdenen, eller fordi jeg blev STUKKET I RYGGEN!!! Bliver ellers ikke adlet ud??

Som det ser ud nu bliver du adlet snart ;)..

Du ligger i et ret skidt område..

Godt være du blev dolket osv, men du var blevet adlet alligevel, for det var et rent fjende skab der lå omkring dig :).

Så er der verden 2, :huh: blev adlet ud :mad: endda af mig ;)..

Der blev du ikke dolket eller noget, der blev du bare nakket.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Siden den dag de angreb dem :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jeg sagde somænd ikke at det ikke var vores egen skyld, siger bare det jo fungere som et fartbump ;)

Må du da egentlig også have erfaret CB, så vidt jeg ved har i også haft en hård start :p
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm... når man føre med 100k point, mener du så de sakl droppe deres BB adlinger grundet???

BB-Adling burde forbydes :)..
Man kommer længst med at tage fjendebyer ;).. Det er jo det man skal, det hedder jo tribal wars :)..

Jo før man udrydder dem jo før kan du vinde verdenen ?..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
tror nu de fleste har adlet en barbar...

ligger du ud som ren def spiller kan taktisk by være god, du skal bare gide simme lidt - og syntes nu langt fra de er slemme - RIP og deres tosse stammr, de er et eksempel på folk der nupper farms :mad:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa vil til dels gi Patrioten ret, altså nej man ska ikke tage farme konstant osv. men starter man som def. spiller vil en BB by værre en god ting fra start, medmindre man har tænkt sig og angribe med def. self. :laugh:

Desuden ska man aldrig udelukkende bassere det på stats, jeg har skam selv en BB by taget i stats, men har også en rapport liggende på at da jeg gik igang med at adle den, var det en spiller og medleder af HoA såå ;)
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Som det ser ud nu bliver du adlet snart ;)..

Du ligger i et ret skidt område..

Definér et godt område i så fald Miss? for Spamburg ligger sgu ganske udemærket i mine øjne..måske er du bare jaloux fordi du ikke kunne klare dig selv? ;)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Lange: du kan ikke definere et godt område, det afhænger meget af din spillestil, mest agressivitet
 
Top