Top 20 stammer

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha dybere bliver det ikke, for jeg skal ikke have ørerne i maskinen for at sige hvilke stammer jeg forventer bliver epic fails. Havde jeg gjort det så havde jeg måttet sige at jeg havde taget fejl i en af mine forudsigelser allerede nu :p

Men i skal være velkomne til at lave en tråd om hvilke stammer der holder og hvilke i tror vil falde sammen om x tid eller hvem i tror stadig eksisterer ved end game :cool:
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
E.T. er skam selv faldet en plads i snit. Så det må i vel også være "tsk tsk"? :rolleyes:

Jeg er skam godt klar over at du ikke kan have et objektivt syn på alting. Men basale ting som dette burde være muligt.

Der er da ingen der siger at en top 20 skal vaere objektiv, synes da selv han holder det saa objektivt som man kan forvente..
Ang. det med snittet saa plejer man normalt kun at taelle snit fra stammer over 8 medlemmer, saa det skal mr. skolehaven maaske begynde at goere ;)
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
explanation? min fine ven. Du ved ligeså godt som mig, hvorfor han skal holde et objektivt syn på tingene. ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
17 6SN-ET 143.353 152.195 62 2.455 74 2.057
Er trillet en enkelt plads ned og holder en flot 20 plads i snit :ironic:
Adlinger: 7 gråbyer. Krigsadlinger: 2-8 Gråby raten holdes, men krigsadlingen falder fra ringe til skidt
MBA: 20. plads MBF: 15. plads MBT: 17. plads. Dog falder MBA og MBF, imens MBT stiger

Hehe :) Endnu engang et angreb fra min side der fik os lidt opad igen :)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Hmmm.....? Lauras på forummet, det tyder aldrig godt :D

Enig med hende :D Analyser er altid meget vigtigere end læsning, har selv droppet læsningen for at spille TW :D

Lauras bor på alle fora.... Måden at holde sig opdateret er jo ved at sove herinde :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Du må gerne lave et forsøg :) Jeg sidder lige nu og laver en update inden den i næste uge står på eksamensforberedelse. Så det bliver hårdt for min co :eek: Men når det hele er overstået og jeg har sommerferie om 14 dage så kan det være jeg får bedre tid igen :cool:

Mon dette kunne være årsagen :confused: :p

Nej jeg har ikke tid grundet eksamensforberedelse. Men fra næste uge skulle der blive tid igen ;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Er det ikke snart på tide med en update? :)

Men det behøver jo ikke kun være en af skolehaven'erne som laver den^^
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jo det syns jeg også, men han er jo åbenbart gået på pension :(

Nej det er rigtigt nok, men der er høje krav at leve op til hvis man ska lave dem ligeså smukt :D
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jo det syns jeg også, men han er jo åbenbart gået på pension :(

Nej det er rigtigt nok, men der er høje krav at leve op til hvis man ska lave dem ligeså smukt :D

Hmm, skal han ikke lige have overstået folkeskolen før han kan tænke på den slags ;)
 

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
BBQ arbejder naturligvis stadig på at komme på en 1ste plads..... (men det kniber lidt med at finde medlemmer - LOOOL)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
BBQ arbejder naturligvis stadig på at komme på en 1ste plads..... (men det kniber lidt med at finde medlemmer - LOOOL)

Tjaa..jeg er ikke så stor og ligger skrækkeligt til din stamme, jeg kan ikke garantere aktivitet eller at jeg hjælper med noget som helst..jeg VIL næsten helt sikkert være spion for NRG og dele al info jeg får med dem. Men når det er sagt..hvilke adgangskrav har "I"? Har jeg en chance?? :p
 

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
Tjaa..jeg er ikke så stor og ligger skrækkeligt til din stamme, jeg kan ikke garantere aktivitet eller at jeg hjælper med noget som helst..jeg VIL næsten helt sikkert være spion for NRG og dele al info jeg får med dem. Men når det er sagt..hvilke adgangskrav har "I"? Har jeg en chance?? :p

1. man skal se godt ud (tjek)
2. Man skal have god humor (tjek)
3. Man skal kunne tage byer fra ff - f - kk (her kan alle vist være med)
 
Top