Top 20 stammer.

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Seriøst, om man holder alle ens allierede i samme stamme eller fordeler det ud på 2-3-4 stammer kan da være det samme i sidste ende :)

Dog er det selvfølgelig nemmere for fjenden at se hvem der er allierede når man fyrer alle i samme stamme ;)
Så nu gerne folk slet ikke misbrugte det og alle sammen holdt sig til en stamme og ikke 15 :)
 

Thomme

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kan godt lig dg1 er rykket op probe og du siger de ikke bliver til noget ;P
de holder sig meget godt det må du indrømme :)
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kan godt lig dg1 er rykket op probe og du siger de ikke bliver til noget ;P
de holder sig meget godt det må du indrømme :)

mange af deres spillere er farme feks. så har de også nogle spillere som flygter fra at blive farmet ;)

- de havde dog ikke meget erfaring når man ikke regner med man bliver en farm, når man har 600 p og kun 30 spyd :D
 

Thomme

Nybegynder
Reaktionsscore
0
probe de har 1 under 1000 point... ellers ligger resten på omkring de 1500 og opad....
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
host host.. det var dengang jeg begyndte og farme dem ;)

de er stadig noobs. i deres størrelse burde de have et par 100. tropper men hvad havde de 30 spyd :D
 

Thomme

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg er da med i den stamme og jeg ligger på omkring de 1500 point og jeg har da et ok godt forsvar?
hvad jeg selv synte
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg sagde ikke du var noob... jeg sagde at STAMMEN lig mærke til at jeg skrev STAMMEN er newbie's

- de indtager flygtninge som ikke vil blive farmet mere = NOOB STAMME

husk jeg skrev STAMMEN
 

Thomme

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvorfor skal være så onde og sige vi ikke har nogle troppe? :'(
og ved godt du sagde stammen, men mig må du sku også kalde noob :p
fordi noob står jo for nogen er nybegynder som også siges om mig...
startede nemlig da verden 7 kom ud og så blev det lidt af en godt lille ''hoppy'' :D
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vi er ikke onde, vi siger det hjælper ikke noget med point hvis man ikke har tropper, og at stammen har nogle nybegyndere.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
:O! Hvor ser det godt ud xD Har aldrig set det der før xD De skal bare hedde det samme, så er det perfekt :D :p
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
spam spam og mere spam..

vis det ikke stopper NU så skriver jeg til storm og for tråden lukket..

der skal ikke diskuteres noget om at det kunne være sejt vis 2 stammer hedder det samme..
- vis det fortsætter så må i finde en anden til at lave top 20 lister..
 

Cøøkiemønster

Nybegynder
Reaktionsscore
0
10 Opus 7.679 7.679 15 512 15 512
flopper



sorry vente tiden.. håber det ikke vil ske igen!! men her har vi dne længe ventede liste!!! :)

1 Opus 51.842 51.842 20 2.592 21 2.469
nu tror jeg ikke mere på dem som siger til mig de flopper.. det virker til den her stamme virkelig vil fremad i det her game. de virker aktive og erfarne, jeg kender dem dog stadig ikke helt så godt.

thanks.

snart et nyt navn

xx, Cookie!
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
spam spam og mere spam..

vis det ikke stopper NU så skriver jeg til storm og for tråden lukket..

der skal ikke diskuteres noget om at det kunne være sejt vis 2 stammer hedder det samme..
- vis det fortsætter så må i finde en anden til at lave top 20 lister..

Rolig :)..

Jeg skriver ikke noget om at det kunne være sejt med 2 en navne på stammer, jeg siger bare der ikke kan være 2 stammer der kan hedde det samme..

Håber snart der kommer en ny opdatering.. ;)
 
Top