Top 20 stammer.

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rolig :)..

Jeg skriver ikke noget om at det kunne være sejt med 2 en navne på stammer, jeg siger bare der ikke kan være 2 stammer der kan hedde det samme..

Håber snart der kommer en ny opdatering.. ;)

Så lav dog en i stedet :confused:
 

rosen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg var ikke klar over at det skulle være dig der bestemmer over alle her, nyd det så længe det varer...:p

Probe du taler meget og det er fint nok, vi ligger meget tæt op af hinanden, jeg syntes at du skule komme og prøve mine 30 spyd.
Hvad for flygtninge har vi taget ind, vist du føler at vi er en dårlig stamme så kan jeg sige dig at det har vi det meget godt med, i skulle måsked også prøve at bive lidt dårligere også:D

14 DG 7.116 7.116 17 419 17 419
bliver nød til at holde sig neutral vis de ikke skal komme i problemmer med de store
-----------------------------------------------------------------------------
Jeg tror nu nok at i skal vænne jer til at se os i toppen:::wave:

Rosen
 
Senest redigeret af en moderator:

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ny liste vil komme snart komme..

skal lige have overstået en fest og noget i aften :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er vist nogle dages siden du sagde den ville blive opdateret ;).. Vi venter spændt på den :)..
 

Rephexx2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
synes ikke proben skal vælge top 20 stammer da han snakker dårligt om nogle stammer pga det personlige og den stamme han snakke dårligt om sidst blev han lige overtaget af.....
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
synes ikke proben skal vælge top 20 stammer da han snakker dårligt om nogle stammer pga det personlige og den stamme han snakke dårligt om sidst blev han lige overtaget af.....

rephexx du rigtig dygtig du kunne tage en by fra en som ikke spiller :D du jo pro spiller nu :rolleyes: hmm eller ikke..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rephexx, bare fordi probe snakker dårligt om stammer betyder det ikke at det er fordi han er blevet nakket el noget personligt..

Det er hans personlige mening, men hvis du har et problem med hans opdateringer, så lav en selv som Spamburg og Probe siger..
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rephexx, bare fordi probe snakker dårligt om stammer betyder det ikke at det er fordi han er blevet nakket el noget personligt..

Det er hans personlige mening, men hvis du har et problem med hans opdateringer, så lav en selv som Spamburg og Probe siger..

jeg blev ikke nakket.. jeg spillede ikke..

og det tror han så han kan blære sig med nu :D
men ja dygtig gjort du kunne nakke en som ikke spillede på sin konto som stod til sletning :rolleyes: som du skrev i pm.. uha ja du ksu pro player *bugger mig i støvet* LOL nej jeg gør ikke, næste gang kan du komme på besøg ved Saphire ;) det der jeg spiller nu.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er det Probe aka St...

Rephexx, hvis du er så pro som du siger, så kom endelig til kaffe og kage hos ham :)..

Ved dørene er åbne :)..

Probe, kommer der snart en opdatering ?
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hmm miss vil du ikke lave en :D vil gerne prøve og se en andens mening skal nok lave min bagefter så :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Yes folkens, så er min top 10 oppe..

For som sagt i den anden, en top 20 tager for meget tid ;)..
 
Top