Top 5 stammer (Til os der ikke magter 10 eller 20) ;)

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Placering: 1
Navn: ITC (International TW Community)
Totale points: 379,892
Antal medlemmer: 18
Gns. Point pr. Medlem: 21,105
Antal byer: 69
Gns. Bystørrelse: 5,506

Vi har her at gøre med en blandet flok. Jeg kender desværre ikke så meget til dem, men som navnet antyder, så er der i hvert fald en del internationale spillere, som har besluttet at de ville besøge den danske verden. Dette betyder også at der IKKE er tale om et premade hold, men en række spillere som er gået sammen efterfølgende. De skal altså lære hinanden at kende og lære at spille sammen før de som enhed kan fungere optimalt. Hvor lang tid det vil tage, og om de allerede er sammentømret, vil tiden vise.
Pointmæssigt ligger stammen suverænt i toppen, med et godt stykke ned til nummer 2. Dog skal det samtidig nævnes at omkring en tredjedel af stammen point kommer fra en konto, som virkelig giver gas. Spørgsmålet er om det er muligt at bygge tropper nok, når man samtidig vækster så hurtigt?
Kigger man på modstandere besejret, så ligger ITC på en fjedeplads på totalen, hvor stort set samtlige af deres point kommer fra angreb. Der er altså noget der tyder på at det er lykkedes dem at tage deres fjender ud inden de har kunnet gøre megen modstand. Hvad sker der den dag de møder nogen som kan og vil slå fra sig?
Til sidst vil jeg lige komme ind omkring erobringer. Her ligger ITC fornemt med en 45-2 scorer. Men hvorfor fanden har i adlet 12 af de søde små grå? Trækkes de fra, så er scoren jo nede på 33-2.
På trods af barbar adlingerne og på at jeg vil mene at det ikke er smart med en stamme som er så afhængige af en enkelt konto, glæder jeg mig meget til at se hvor dan ITC kommer til at klare skærene i fremtiden, de ligger i hvert fald i en god dominerende position på K55.


Placering:
2
Navn: U.V.S. (Univers)
Total points: 251,530
Antal medlemmer: 19
Gns. Points pr medlem: 13,238
Antal byer: 50
Gns. Bystørrelse: 5,031

Så kommer vi til nummer 2 på listen, Univers… Hvordan fanden fandt i på at det skulle forkortes med U.V.S.?? De består af nogle enkelte kendte ”ansigter” og så en hel masse som jeg ikke lige kan genkende. Jeg vurderer igen at der her er tale om en flok som skal spilles sammen før de kan opnå deres fulde potentiale.
På pointsiden ser vi igen en spiller i stammen som har formået at trække lidt fra, dog ikke i samme forhold som i ITC, men dog en spiller som er næsten dobbelt så stor som nummer 2 i stammen. Sammen lagt ligger stammen og kæmper om 2-4 pladsen mod NPG og D20M, som alle ligger meget lige.
U.V.S. ligger på en 6. plads i drab! :D med en fornuftig 60/40 fordeling til angreb. Dette betyder altså at det er en stamme som ikke er bange for at uddele de tæsk der skal til, men som samtidig er blevet trykket lidt på maven i form af modangreb, som de så har måttet forsvare sig imod.
Adlingsstatistikken hedder 31-1, hvilket må siges at være flot, og med et sted mellem 1 og 4 barbar adlinger alt efter hvordan disse defineres, så virker det som en stamme med de rigtige værdier.
Univers er den dominerende stamme i K44, og har derfor et godt udgangspunkt for fremtiden.


Placering: 3
Navn: NPG (New PlayGround)
Total points: 250,447
Antal medlemmer: 18
Gns. Points pr. medlem: 13,914
Antal byer: 47
Gns. Bystørrelse: 5,329

New PlayGround. Kernen består af en flok som stoppede i NMF på V6, da de fandt V7s stats mere interessante. Hertil er der så kommet en række venner og vi går meget op i at lederne skal lave så lidt som muligt så længe som muligt, så folk skal være mere eller mindre selvstændige. Derudover er det for os lige så meget den sociale del på skype som gør at jeg vil vurdere os som en super sammentømret flok på trods af at vi ikke alle har ”kendt” hinanden særlige længe.
Pointmæssigt har vi haft en hård start, og det er først for nylig jeg vil mene at der er kommet for alvor gang i adlingerne. Dette ses også på at flere stadig har deres første by til gode, eller kun lige har fået by nummer 2.
At vi har haft det hårdt? Sjovt? Alt efter hvad man syns ses måske mest tydeligt på modstandere besejret. En anden plads på MBT, kun overgået af TRML. Pointsene kommer hovedsageligt fra MBA, hvor vi er nummer 1 men pulter og lygter har også været i brug i forbindelse med afhvervning? af indkommende angreb.
Adlingen hedder 31-3. Vi har desværre haft 3 medlemmer som har måttet lade livet her i opstarten, primært fordi vi ikke kunne nå rundt til alle men også fordi folk kommer snigende i ly af nattens mørke skygger :S (Det er altså kun os der må den slags :D) Til gengæld har ingen adlet barbar byer! De to som folk uden tvivl vil forsøge at sige vi har taget, er spillere som ikke magtede at vente på at toget kom kørende og som derfor genstartede andetsteds.
Jeg vil mene at vi så småt er ved at have styr på K54, dog er der stadig en del oprydning der skal til før vi for alvor kan vende opmærksomheden andetsteds.


Placering: 4
Navn: D20M
Points: 248,343
Antal medlemmer: 20
Gns. Points pr. medlem: 12,417
Antal byer: 46
Gns. Bystørrelse: 5,399

Igen en stamme med flere kendte spillere og sikkert også en række som gemmer sig bag nye navne. Den første stamme i toppen som har et akademi/wing/søsterstamme/whatever (Føj – Ikke lige min smag:D). D20M ligger i K45, og kæmper en bitter strid med TRML omkring herredømmet, og er i øjeblikket førende. Jeg ved faktisk ikke så meget om hvordan det går, men det ser ud som om at D20M er de angribende og TRML tager imod i øjeblikket.
Ser man på points så ligger D20M, som tidligere nævnt, meget tæt med ovenstående 2, og om de kan trække fra vil tiden vise. Der er dog flere af spillerne i D20M som stadig har deres første adling til gode, hvilket jeg vurderer skyldes stridighederne i nabolaget.
Kan de slå ihjel? Det ser sådan ud. De er i hvert fald mere hidsige i angreb end forsvar. Om det så skyldes at de ikke bliver angrebet er ikke til at sige. De har listet sig op på en 5plads på MBT, hvilket er godt IMO.
Adlingerne.. 25-3, det er vel meget pænt og kun en enkelt(2?) barbar. De 3 de har mistet er gået til TRML, hvilket igen underbygger teorien om at de skændes lidt… :)
Klarer de sig. Det er svært at sige. Lige nu kan det vel gå begge veje.


Placering: 5
Navn: TRML
Points: 210,915
Antal medlemmer: 19
Gns. Points pr . medlem: 11,101
Antal byer: 42
Gns. Bystørrelse: 5,022
Tribal Wars Ruined my Life… Det gjorde det vel forhåbentligt ikke, for så er i sq en sørgelig flok. Anyway, en samling personer som har spillet sammen før med nogle nye til supplering. Dem man kender har tidligere gjort det rigtig godt
Pointmæssigt går det fremad, dog ikke helt med samme vækstrater som stammerne ovenfor. Årsagen ligger klart i kontroverserne med D20M(og følge), og der har da også været nogle tabte byer som følge heraf. Mere herom når jeg når til adligerne.
MB eller MBF burde jeg måske sige. Nummer 1 på MBT og MBF… Hvor faen gør i af alle de lig der ligger foran jeres mure? I har i hvert fald formået at stille et forsvar op som kan tage nogle tæsk! Hatten af for det.
Adlingsstatistikken siger 24-7, AV. De 7 tabte byer er alle til D20M-alliencen, så noget tyder på at i på trods af et ellers godt forsvar ikke kan lukke helt af. Det er dog lækkert at se at i samtidig ikke lader som ingenting, men også tager nogen af fjendens byer.
Fremtiden? Pas, som D20M så kan det i øjeblikket gå begge veje, men som man siger så er angreb det bedste forsvar, så TRML er vel en slags underdogs?
Har i egentlig erklæret hinanden krig? Det kunne være sjovt at se nogle stats, går det lige op? Eller mister den ene side mere end den anden? :)

Verden 7
Indtil nu har V7 fuldt ud levet op til mine forventninger. Vi har mig bekendt nu 4(5) stammer som har hvert sit kontinent og som ikke endnu har indgået nogle interne aftaler. Lad os håbe det bliver ved sådan og at vi på den måde kan få en åben krig på kryds og tværs :)

Held og lykke til alle, jeg magter ikke at gå længere end til en top 5. Det tager jo mega lang tid at lave det her… :S Feedback modtages gerne sådan at jeg næste gang jeg har tømmermænd og ikke magter noget kan lave en Top-X, med endnu flere detaljer/info.

Wildere out
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der er brugt meget tid på at læse den kan jeg allerede sige :)..

Det er et super stykke arbejde som du virkelig har brugt tid på ;)..

Hvis du gider lave flere af sådanne, så ville der nok komme mere liv på forum :D.. For mange elsker at læse dem, men denne er nok den bedste der har været end til nu..

Super arbejde wildere :)..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
GOD DAMN! Wildere .. Jaja sitte hans stamme medlemmer har han jo ikke tid til, men spamme off. forum ja det ska han da nok få presset ind i kalenderen :p

Ej spøg til side, fandme en fed liste, man får et super indtryk af stammerne, ku ikke værre bedre .. Thumbs up ;)
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
super fed liste Wildere :)

tror roligt man kan sige at den er lige så god som den Skolehaven lavede på trods af at den er dét kortere ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det her vil jeg mene, er den bedste top X stammer jeg har læst.. Som miss siger, elsker folk at læse dem her.. Kan næsten ikke vente til du laver en igen :D (eller bare drikker dig til en masse tømmermænd xD)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
super fed liste Wildere :)

tror roligt man kan sige at den er lige så god som den Skolehaven lavede på trods af at den er dét kortere ;)

Det er ikke alle som kan lave sådanne gode top lister ;)..

Men må sige, Wildere har overgået alle :eek:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kunne mest lide beskrivelsen af NPG :laugh:
Siden det er Fakta han kommer med imo ;)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Fin liste...

en sørgelig flok, det var da naivt... i ER vel ikke bosatte på en legeplads alle sammen RL? og håber da ikke jeg befinder mig inde i et U.V.S medlem... :p
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top