Topp 20 Stammer meninger

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
hehe ingen regner med de norske.. vi nyter det i stillhet, og for de som merker det så merker de det :)
 

Hinge1980

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu er en del af stammerne jo kopier af stammer fra server 1 og 2 der er blevet enige om at lave en by på server 3 samtidig og i samme områdde for at komme til at ligge tæt på hinanden.

Så hvis man kender nogle af stammenavnene fra server 1 eller 2 kan man allerede nu bedømme hvorvidt det er en god stamme eller ej.

Det vil jeg ikke helt give dig ret i...
KP er ikke en kopi af en stamme fra V1 eller V2..
Og kan dertil kun sige at jeg kender til stammer der er højt oppe på V1 og V2 som ikke kunne klare skærene i V3...
 

baby smurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
top 20

~KP~
VVK
AA
DDH
~DVDV~
6 1/2
.Fin
DK_BBQ
N-One
Phønix
VVK~A
AUC
Elite
TWA
=BB=
EAT
HH
MYR
Roma
5 1/2

blue - 1. plass innen en måned.
 
Senest redigeret af en moderator:

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis denne tråd bliver lavet til en stamme tilsvinings tråd, lukker jeg den med det samme, en til mere til svining og jeg lukker tråden.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Desværre, jeg mente ikke det hørte til herinde, du kan kalde dem noobs over Privat, men gør det ikke offentligt.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil helst have at du bare prioterer dem som du syntes skal ligge i top 20 altså selve stammerne og ikke hvor gode de er andet end via tallene.

Men jeg vil godt redigere det for dig så der ikke står det med de ''forbudte'' ord :)
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
§5) Kommunikation

Alle former for kommunikation skal foregå i en Høflig Tone. Det er dog tilladt at true og afpresse folk så længe der er tale om ting i spillet.

Eksempel

• Det er tilladt at kalde spillere for NOOB fordi man syntes de spiller dårligt.

Det er tilladt at bruge taktikker for at provokere dine modstandere i Politik og Propaganda forummet, så længe det er spilbaseret.

Vill bara påminna om att vissa ord inte alls är förbjudna enligt spelets skrivna regler.
Kan man inte använda mild provokation i Politik og propaganda forumet, så kan man stänga det helt, då har det mist sin avsikt, nämligen att vara underhållande.......

Propaganda och politik har ju inte alls med verkligheten att göra, det tror jag nog de flesta kan vara eniga om, utan har bara ett visst underhållningsvärde för den som är intresserad
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Havde ikke set den linje med ''noob'' med stadigvæk jeg følte det upassende herinde, men når det står i reglerne så er det tilladt, så du må godt redigere dit indlæg igen baby smurf
 
Top