Topp 20 Stammer

Nooooorwaaaaaay

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Heisann!
Da skal jeg gjøre som jeg pleier. Nemlig å lage en topp 20 liste over de 20 beste stammene på Classic
Dere skal ha frihet nok til å lage deres egne lister som man kan diskutere og vurdere.

Husk at det er min mening som kommer fram, og at det aldri er en hensikt i å lage 'Faktalister'. Dette er bare slit jeg tror det er, og tror det vil bli.

Kan også beklage at jeg ikke skriver på Dansk, men synes det bare blir rart hvis jeg skal oversette og sånnt, så da håper jeg dere forstår Norsken min =)

1 BURN - Inponerende mtp. at de passerte 8 plasser i skrivende stund. Ryktes at nr. 1 og 2 har tullet med markedsinstillingene, og har derfor fått en Ticket mot seg. Kan se svært sansynlig ut mtp poeng. Blir nok det som blir spennende her. Har dobbelt så gode byer som nr 2.
2 POL - En god gjeng Polakker. Ligger andre nå, men vil synke litt. Generelt stor variasjon blant de 4 beste stammene. Første stamme over 10k poeng. Ligger litt her og der :)
3 Mixx - Ser serriøs ut, og hører rykter om flere gjengangere der. En god del som vil prøve å søke seg inn der, jah :) Blir nok værende en god stund på Classic.
4 Trolol - Min stamme (Yay!). En god del tullinger som har god peiling på TW, og står fint sammen. Kun èn spiller på topp 20, men resten er like bak. Skal ikke se bort ifra disse staute karene fra hovedsakelig Norge :)
5 {HDA} - 2 (!!) Understammer. Ser ut som er svært populær masserekrutteringsstamme, og har fått stor oppsluttning. Man skal huske på at mange nuber = 1 pro, så spørs om de er mange nok ^^
6 300 - Synes oppriktig synd på stammen. Rank 1 i starten, men siden poenghorene ikke holder mål, så synker også stammen. Sånn er det med den saken. Ligger veldig kompakt i midten, og skal ikke se bort ifra at de kan være et pluss.
7 DP - Doping heter disse karene. Vet ikke hva jeg skal si annet enn at de ligger i to cluster, og at de har endel å bevise ;) Nr. 1 på K55 viser litt, men jeg er spent på mer!!
DN - Enda en Norsk stamme? Mottoet sier at 2 er greit, men 3 er krig. Så ingen flere norske stammer nå, takk!! Norsk leder på 600 poeng? Ehh ..? Sier litt att 'Tosserne' - som tidlig i spillet ville finne en god stamme - havnet der. Har K45 så lenge, men vi får se hvordan de klarer seg ;)
9 DFB - En god del farlige banditter med høye plasseringer. 6/8 spillere på topp 100, så man har grunn å like denne stamen :)
10 [HDA] - Kan nok ikke si mer enn hva somm ble sagt under '{HDA}' Masssssssserekruttering!!
11 PRO - Watchout! Disse er PRO!! Neida .. Man skal ikke tro allt man leser. Spesielt ikke på internett :rolleyes:
12 FREE - Fredskjempere som består av internasjonale spiller. En ting kan jeg love. Blir nok ingen fred >: ) Men spørs om det ikke blir nettop de som starter krigen. Har en innponerende gjennomsnittscore ihvertfall :)
13 (HDA) - Den 3. HDA'stammen. Skulle akkurat til å slenge en del dritt til den (slik som på alle de andre). Viser seg faktisk at de har tak på kontinent 45. TRAGISK, men sant .. :p Skal også sies at de har 7 flere byer enn neste på lista ;)
14 [TPT] - Ligger også i K45 og lurer. 8 medlemmer, og 'heidefyren' har vært på topp hele veien. Skal bli spennende å følge ;)
15 -DSR- - Slappe regler. Rød prikk eller 2 gule = ut. :huh: Kun en spiller på topp 100 som vi godt kan gi litt oppmerksomhet til. Hallo, joergen :wave: hold ut så lenge du kan :)
16 T-F - 6 medlemmer som ikke innponerer ..
17 - . - - Ikke vanskelig å vite hvem grunnleggeren er, og kan ikke legge sjul på at jeg vet hvem det er. :rolleyes: Kan si at det er en gal svenske, som man absolutt ikke skal se bort ifra :) Skal sies at resten av medlemmene er 150 plasser bak han, da .. så spørs om den er noe fordelaktig for svensken.
18 Sta - Har et imponerende stammenavn. De heter faktisk 'Stammen' -.- Hjelper heller ikke at ingen er over rank 100.
19 abcd - .. efg!! Jada, de kan alfabetet. Spørsmålet handler verken om basiskunnskaper for det danske språg, men om kunskaper i TribalWars. Ligger jo en fjott på topp 20 der, så vi får se hvordan det går med han da :3
20 Elite - "Elite søker kun erfarene aktive spillere" .. Ser ut som at de 'erfarene og aktive spillerne' ikke søker til dem. Norsk grunnlegger, og er vel det som får begeret til å renne over for DFB? ^^,
2 over 1000 poeng, er jo litt å skryte av, og siste når snart 750 poeng? Kan hende de får en sjans til å overleve ihvertfall halve serveren :O
 

Sputnick

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Google Translate sucks, sorry.

What he wanted to say is that it's true that some of us are really PRO.
For example in Sharing?'s account there are two people: one is JEG (that plays in w8, and there is his rank) and the other is Dalo (that plays in w10)
barney plays in w13 and Akihu in w9.

An other is RonaldMcDonald, that also plays in w13.

I play in w2 and in w9.

That is what Sharing? wanted to say.
:-D

and in our tribe there are also other player like we.
;-)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
How the heck do u get 4,5 mio in 53 days with speed x1 ???:confused::confused::confused:

Or is the stats just wrong...
 

*Full Barney*

Nybegynder
Reaktionsscore
0
This is one of my tribe in Italian Server
tribe


Please now play and don't spend work ;)


We use Full and Snob.

Please don't speak now, but after 20days ;)
 
Top