TribalWars Master - Nordic Masters 2011

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja og hvis du kigger nederst på siden kan du se at siden er ændret efter jeg skrev :p Så måske jeg har set rigtigt :D
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Registration for Nordic Masters is now open!
Please observe: All members that will participate, must put their id of their country at the end of their name. For example: "Gaffel.se" (for Sweden) "Gaffel.dk" (for Denmark).
All country codes at InnoGames can be found <a href="http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=InnoGames_Market_List" TARGET='_blank'>here</a>. Every player is only entitled to play in one country's team.

<b>Best regards,</b>
TribalWars Masters
_____________________

Registrering til Nordic Masters er nu åben!
Observer venligst: Alle medlemmer, der skal deltage, skal sætte et lande-endelse sidst i dit navn. Eksempel: "Gaffel.se (for sverige) "Gaffel.dk (for Denmark)
Alle lande-endelser hos InnoGames kan findes <a href="http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=InnoGames_Market_List" TARGET='_blank'>her</a>. Hver spiller må kun spille for et land.

<b>Venligst,</b>
TribalWars Masters

For alle spillere i Danmark er det Server 1, der skal spilles på til Team Pick dagen. Knappen ved indlogning vil fortælle følgende: "S1 Denmark".

Link: http://www.tribalwarsmasters.net/
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Gaffel sagde:
Vi kommer inte påtvinga premiumköp, men det kommer vara tillgängligt för dem som vill köpa premium till sitt konto.

Great :rolleyes: Har spurgt om man kan overføre fra sin normale konto eller man er tvunget til at købe mindst 200 plus (kreditkort) for at kunne spille med plusfunktioner
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Gaffel sagde:
This part is already a bit confusing, so we'll have to take is slow and easy.

Yes. You will be activating premium on server 1 for the minimum days, because the next day will be played on server 2. This does however differ from team to team.

Ex: Finland, plays on Server 1 10th-12th October. Denmark, server 2 11th-13th. Sweden, server 1 4th-6th and Norway, won't be playing on the same server in three days period.

This was randomly made, I have to be clear on that. So Norwegian players will have a disadvantage if they decide to actually use premium points. It will serve 3 days (30pp) though.

Norway will be playing through 30 pp / 3 days, so they get to have premium accordingly. This is of course optional, but you have to pay attention to the schedule.

I am aware that the schedule do not show who will be playing on which server.

But if you see each group phase as a square, the two upper team will be playing on Server 1 and the lower ones will be playing on Server 2.

Hvis der er forståelses spørgsmål til dette svarer jeg gerne. Drejer det sig om oversættelse, så spørg CM :p
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Her er listen over hvem der skal repræsentere Danmark i Nordic Masters 2011!
Tillykke til jer alle :)

De 20 der er kommet på holdet:

1. Hyrden.dk
2. Cralmad.dk
3. Skyggen..dk
4. Sir Angelo.dk
5. Raider.dk
6. Lonelystar.dk
7. -Random Hunter.dk
8. lanselot10.dk
9. Prinsessen.dk
10. Sbye.dk
11. cirepowah.dk
12. Valente.dk
13. Chiv.dk
14. xnivqx.dk
15. Gorange.dk
16. CSC.dk
17. patrioten.dk
18. HellG.dk
19. albert.dk
20. seje madscvf.dk


Suppleanterne:

21. hej.dk
22. genghis khan.dk
23. Bogdan.dk
24. TheNoobIsBack.dk
25. MpOe-.dk
26. zakuwars.dk
27. MR-D.J.dk
28. joez.dk
29. Tzu sun.dk


Yderligere informationer om selve kampene vil snarest blive postet her, så husk at følge med i tråden!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
VIGTIGT!

Der er i forbindelse med NM oprettet en chat for deltagerne, hvor træning kan aftales og planer smedes.
De der endnu ikke er med i denne bedes kontakte mig her på forum via besked-systemet med spillernavn + skype-nick, så de kan blive tilføjet.
Kontakt mig gerne hurtigst muligt :)
 
Top