Trusler

bixen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er dette her lovligt?

Hør her makker! dig og din stamme skal sende råstoffer til mig i 15 dage eller jeg nakker hele jeres stamme! Er i med, prøver i på angreb, Så dræber mig &&. TeamZobbe jer alle!. Forstået jeg skal have mindt 1 mio af hver råstof om dagen fordelt i forskellige byer! Okay!, siger du nej, kan du sige farvel!

/Bixen:mad:
 

olivermc

I træning
Reaktionsscore
0
Igen en der ikke kan stave :)

Hvem er det ?

Måske har jeg et par cleanere/adler han skal have besøg af (bare for at hente lidt af hans råstoffer) :)
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det han gør er sådan set lovligt nok, men ordvalget er nok ikke så heldigt.

Men du skal jo ikke spørger her. Du skal sende en supportanmodning.
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
..

Sikke nogle føre sig frem. Måske man skulle sende en igm og høre hvad de laver.

Men som der bliver sagt - spørg support - det er derfor de er der.
 

bixen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ham der har truet os er baslund fra AUC-stammen.

Jeg har anmeldt det til adm.
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
dette står i reglerne:

Alle former for kommunikation skal foregå i en Høflig Tone. Det er dog tilladt at true og afpresse folk så længe der er tale om ting i spillet.

Eksempel

• Det er tilladt at kalde spillere for NOOB fordi man syntes de spiller dårligt.

• Det er tilladt at afpresse spillere for råstoffer for at de kan slippe for angreb.

jeg tror at det er tilladt det han laver
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
hvem er brevet fra og til hvem

Det er ikke tilladt at komme med disse oplysninger på forum... Ja jeg er ikke i teamet mere, men kan stadig reglerne :D

Men det er derimod tilladt at sende informationer i PM eller IG meddelelse ;)

At man ikke kan stave er desværre ikke grundlag for ban (hihi), og trusler er tilladt som det også nævnes længre oppe i denne tråd.

Det modtageren jo kan gøre (og hans stamme også) er at anføre afsenderen som "fjende" på spil profilen. Så kan alle jo se det :D Det er tilladt at anføre personlige fjender i en spillerprofil. Sålænge der ikke offentliggøres IG meddelelser samtidigt .....

Jeg ville undre mig hvis afsenderen af den meddelelse er blevet banned, da der intet grundlag for ban er i selve ordlyden....
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
så tal lige pænt til hinanden... alle de tillægsord er da ikke nødvendige.
 
Senest redigeret af en moderator:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
bixen min ven send mig bare en besked om det her så skal jeg nok se hvad han dur til :D
 

cirepowaah

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er ikke tilladt at komme med disse oplysninger på forum... Ja jeg er ikke i teamet mere, men kan stadig reglerne :D

Men det er derimod tilladt at sende informationer i PM eller IG meddelelse ;)

At man ikke kan stave er desværre ikke grundlag for ban (hihi), og trusler er tilladt som det også nævnes længre oppe i denne tråd.

Det modtageren jo kan gøre (og hans stamme også) er at anføre afsenderen som "fjende" på spil profilen. Så kan alle jo se det :D Det er tilladt at anføre personlige fjender i en spillerprofil. Sålænge der ikke offentliggøres IG meddelelser samtidigt .....

Jeg ville undre mig hvis afsenderen af den meddelelse er blevet banned, da der intet grundlag for ban er i selve ordlyden....

Det staar ingen steder i forum reglerne at det ikke er lovligt :)
 
Top