Ttw

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
heej alle sammen til dem der husker TTW fra verden 2 og andre verdner vil jeg gerne lige sige jeg har startet den op igen og var selv med som en slags leder i stammen på et tidspunkt i verden 2 med bla. mestermike og nogen andre hvor jeg hed los angeles og nu har jeg som sagt startet den igen og ville meget gerne havde hvis gamle eller nye ansigter vil træde ind i den på verden 5 :)))))))))))
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
heej alle sammen til dem der husker TTW fra verden 2 og andre verdner vil jeg gerne lige sige jeg har startet den op igen og var selv med som en slags leder i stammen på et tidspunkt i verden 2 med bla. mestermike og nogen andre hvor jeg hed los angeles og nu har jeg som sagt startet den igen og ville meget gerne havde hvis gamle eller nye ansigter vil træde ind i den på verden 5 :)))))))))))
*stammen hedder nu -The Gladiators- TG
 
Senest redigeret:

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hej det vil så sige at jeg søger medlemmer til min stamme The Gladiators / TG så hvis i har lyst så kontakt mig på v5 eller her
formålet med stammen er at blive blandt de største og blive der jeg søger stærke spillere med efaringer hvis der kommer nogen nye til den som ikke kender spillet er der dog også cance for at de kan være med og vi har forum det vil jeg lige så stille lave jeg er selv en erfarn spiller men ik så meget på forum :))) så håber i vil i min nye stamme
 
Top