TW-brugernavn

Qiin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej.

Tænkte på hvilke tegn der er tilladte når man opretter en bruger på tribalwars? Har set folk med * i deres navn, og kan se man også kan bruge = og ?.

Men er det muligt at få en komplet liste over tilladte tegn?
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hehe hvis i opretter en konto. så skriver i det i vil, så skal den nok sige hvis man ikke kan hedde det;) svære er det ikke, vil jeg mene:p
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Så skal man jo selv gøre noget Kloge-Oge.. Hvorfor tror du vi spørger? Vi er dovne:p (eller det er jeg i hvertfald)
 

lakridserne

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så skal man jo selv gøre noget Kloge-Oge.. Hvorfor tror du vi spørger? Vi er dovne:p (eller det er jeg i hvertfald)

Man kunne så også lige prøve at vende den om inde i sit hoved (hvis det ikke er for meget for langt, eller man selv skal til at lave for meget :D), og så sige at det ville give noget mere arbejde for supporterne og/eller forum-moderatorerne, som kunne bruge tiden meget mere fornuftigt.

Derudover er jeg ret sikker på at det kræver at man skriver til dem fra Tyskland for at få det at vide, så alt i alt tror jeg nok det er hurtigst bare at skrive hvad man vil hedde, og så få at vide om man kan hedde det.
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu er det jo muligt at der er nogen fra TW team der har adgang til noget dokumentation hvori tilladte tegn står beskrevet.
 
Top