TW-fest

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Idk

KAYATOS jeg har en stor tyk sort bog kun om dig ;), og du skal da være glad for du er ovre i UK ;P så kommer du ikke op og slås med nogen.

og tror da ikke at der er så mange der vil have TC med.

den dag DEKA og ANGELO tager med der kommer jeg også med.

over and out


PS. im back :p on forum vil forsat holde en pause fra TW



Kan se der er mange der elsker Deka og Angelo. Deka lyder vildt god? ;)
 
Senest redigeret:

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Håber jeg har Deka's genre i mig.. Der må være noget der kan gøre jeg kan spille lige så godt ROFL! :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Hov hov.. siger I der er fest .. så er charmetrolden her sq da klar :D
Where's the party ??
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Håber jeg har Deka's genre i mig.. Der må være noget der kan gøre jeg kan spille lige så godt ROFL! :D

mon ikke:xmas tongue:

God - tjaee. Bortset fra TC er der næppe nogen som har været så gode til at gøre opmærksom på sig selv ved at skrive indlæg:xmas biggrin:
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg har spillet under forskellige navne.
Indtil verden 11 spillede jeg under navnet Don Funk.
Det gjorde jeg så også i starten af verden 11, men blev så forrådt og mistede kontoen i et bagholdsangreb.
Men hva, så overtog jeg Soldaten kontoen isteddet og lå nummer 1 i lang tid. Jeg valgte dog at slette kontoen et par uger inden sejren på kortet fordi man ikke ville gøre noget ved Raptures pointluderi på Jonas kontoen...
Pt. spiller jeg på The Incredible Hulk verden 19.
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har spillet under forskellige navne.
Indtil verden 11 spillede jeg under navnet Don Funk.
Det gjorde jeg så også i starten af verden 11, men blev så forrådt og mistede kontoen i et bagholdsangreb.
Men hva, så overtog jeg Soldaten kontoen isteddet og lå nummer 1 i lang tid. Jeg valgte dog at slette kontoen et par uger inden sejren på kortet fordi man ikke ville gøre noget ved Raptures pointluderi på Jonas kontoen...
Pt. spiller jeg på The Incredible Hulk verden 19.

V11:
Dekani sagde ellers du blev for meget komanderende for folk, og til sidst gad de dig ikke (Deka's version af det hele) :huh:
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
V11:
Dekani sagde ellers du blev for meget komanderende for folk, og til sidst gad de dig ikke (Deka's version af det hele) :huh:

haha og hvad ved deka lige om det da han jo aldrig afsluter en verden ;)
og skal han nu til at have sin bror til at skrive for sig også vad bliver det næste så :confused:
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
?? .. Hvad syv sytten snakker du om Mike ??

Jeg sad på Soldaten kontoen det meste af tiden og da jeg slettede kontoen pga intern uenighed om hvorvidt man skulle akseptere pointludere i stammen, ja der var Deka smuttet for længst.

Få styr på dine fakta ... :p
 
Senest redigeret:

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
?? .. Hvad syv sytten snakker du om Mike ??

Jeg sad på Soldaten kontoen det meste af tiden og da jeg slettede kontoen pga intern uenighed om hvorvidt man skulle akseptere pointludere i stammen, ja der var Deka smuttet for længst.

Få styr på dine fakta ... :p

Har slet ikke snakket om noget med Soldaten kontoen, har sagt du ikke holdt særlig længe på din Don Funk konto ;)

Skulle dog meddele fra Deka, han stadig synes du har et hidsigt temperament :p
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Der er forskel på at være hidsig og handle resolut.
Den ene udelukker ikke den anden, er altså heller ikke afhængig af den anden.
Faktisk er jeg ganske tålmodig og overbærende med rigtig mange ting.
Der er dog et par småting der kan få mig til at afvige fra denne adfærd, og en af tingene er tilvalgt uvidenhed ;)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Har slet ikke snakket om noget med Soldaten kontoen, har sagt du ikke holdt særlig længe på din Don Funk konto ;)

Skulle dog meddele fra Deka, han stadig synes du har et hidsigt temperament :p

Nu har jeg undret mig en uges tid over hvad Dekani mon kunne have oplevet siden han kunne have denne holdning til mig.
Og pludselig slog det mig..
Pludselig faldt ti øren på plads som man siger :)

Tilbage på verden 11, da havde Dekani den der stamme i det nordøstlige hjørne af kortet.
Vi snakkede en del sammen og jeg sad lunt i ledelsen af Champs.
Ind imellem mig, Per Ralff og resten af Champs lå NC med deres arrogante ledere som dybest set helst ville spille sim city, men det måtte jo ikke se sådan ud... og til venstre for Champs, der lå ~TK~ hvis ledere jeg den dag stadig for ticks over.
Midt i det hele lå der så denne spiller som hed Blæksprutten.
Blæksprutten havde selv dannet Champs, men valgte så at hoppe ud af Champs, fordi han blev afslørret i at spionere for fjenden.
Det bemærkelsesværdige ved hele denne historie er at såvidt jeg husker det, så var det Dekani selv der kom til mig og afslørede Blæksprutten's forræderi. Grunden til dette forræderi var som jeg husker det noget med et løfte om optagelse i Rasta efterfølgende.
MEN.. På det tidspunkt hvor vi får info om Blæksprutten, ja der var Champs, ~TK~, og NC blevet enige om at hoppe på Rasta sammen med Dekani's Stamme.
Nu skete der så det at Blæksprutten blev konfronteret med beskyldningerne og hoppede ud af stammen pga samme.
Dette vagte en del røre i stammen, og der var en udelt enighed om at Blæksprutten skulle dø, og så måtte den fælles aktion vente de par dage det ville tage for os at tage ham ud.... i fællesskab med vores allierede naturligvis.
NC lod som sædvanlig som ingenting og kunne ikke være mere ligeglad..
~TK~ forstod problemmet og hjalp til..

Dekani var rødglødende...
Jeg har oplevet hystader... men det Dekani lavede efterfølgende var jo epic.
Han erklærede Rasta krig uden at vente på os andre.

Så man kan vel dybest set bare sige Hmmm... til denne beskyldning om at jeg skulle have et hidsigt temperament, for som jeg ser det... Ja så burde Dekani nok ikke kaste med sten når han nu selv bor i det fineste glashus.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Tilsyneladende er "måden jeg skriver på" årsagen til at jeg har fået afslag på at deltage i denne festivitas. :confused:
Det er ihvertfald årsagen jeg har fået fra sniferne, under påskud om at han er en sart gammel mand.
Ja du kan jo selv læse..:

Don Funk jan 03, 15:19
"Hey, this is a stick up !"

Hænderne op eller bukser ned, dette er et røveri.
Send straks 1000 af hver res til mig eller du får et drabeligt spyd at se. Ikke et hvilken som helst spyd...næ næ
Det er det enorme spyd der senest her til morgen plyndrede en drabelig facebook spiller.. Jo jo..

Så ikke så meget snak.. hit med gyserne !
Der rigelig plads i lageret.

Med flabede Hilsner
Don Funk

Don Funk jan 08, 01:11
Jeg syntes ikke rigtig du svarer på min mail i det eksterne forum.

Kunne du ikke tåle den lille joke her?

Humfrey jan 08, 02:05
smiler der er vist lidt for meget provakatør i dig til at du skal på min skype jeg er jo en gammel sart mand
/jan

Don Funk jan 08, 02:09
Nåmen jeg slettede da dig igår da jeg fik lidt historier om din moral, så det skal du ikke bekymre dig om, for du kommer da så sandelig heller ikke til at være i min skypeliste.
At du kalder mig provokatør er dog at strække den en tand for meget, men hvis du bare har ledt efter en undskyldning til at sige nej til det med tw-fest, så kunne du da bare sige nej..
Ingen grund til at opfinde undskyldninger ;)

Humfrey jan 08, 02:13
det er nu ikke nogen undskyldning og kender dig jo ikke har blodt kunnet se hvordan du skriver

Don Funk jan 08, 02:15
Ja jeg skriver sandheden, men den kan selfølgelig også være ilde hørt fra tid til anden. Du var måske en af dem der kom i klemme da Dekani gik i selvsving på Rasta?

Humfrey jan 08, 02:18
og vad du har hørt er jeg nu lige glad med der er jo altid flere sider af samme sag ;)

og nej var slet ikke i den verden mens han spilled der og jeg brøds mig nu heller ikke om deka

Don Funk jan 08, 02:22
Jamen så forstår jeg ikke hvad det er, at du ikke bryder dig om ved mig. Du mener da vel seriøst ikke at min "its a stick up!" mail er provokerende?

Humfrey jan 08, 02:32
nej er mer måden du skriver på og som jeg skrev er jeg en sart gammel mand så tag det ikke ilde op

Don Funk jan 08, 02:36
Mon ikke jeg overlever..

Nu overlever jeg jo nok det at jeg ikke kommer med til den sarte mands lille lukkede fest.
Man kan så undre sig over hvad en sart gammel mand laver oppe klokken halv tre om natten på tribal wars, svarende på mails, når han nu er så sart.

Anyways.. hygge til de andre deltagere, og pas nu på den gamle sarte mand. Rofl
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Må jeg ikke bede en moderater eller supporter om at rydde op på forum?

Folk kan ikke holde skidt for sig og snot for sig tydeligvis... Og så må vi jo læne os tilbage og håbe vi får lov at mødes over en øl engang..
 
Top