TW-skolen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Som rygtet sikkert allerede har fortalt så har jeg ikke alverden med tid. Men jeg skulle nok kunne presse en lektion eller to ind hver uge, men den manglende interesse til en TW-skole gør nok at jeg dropper ideen igen. Jeg har i hvert fald ikke hørt noget til nogen der vil hverken være lærer i script eller nogen der vil være elever til at blive en hel del klogere på spillet. TW-skollen skulle ellers have gjort eleverne til selvstændigt tænkende TW-spillere som selv kunne træffe de rette beslutninger... :wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg vil gerne tilmelde de små for dem da man jo ikke kan forvente de selv tager initiativ til og joine :laugh:

Boss
Miss
L33T
Spamburg

Så har du allerede 4 Elever og jeg hørte vidst en med lidt kenskab til Scripts, der gerne ville hjælpe lidt til :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Eyy Jeg har været i pigeskolen ;)
Men ja hvad faen man kan altid lære ikk skole (;
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Godt du sætter mig ind Deka :).. vil gerne ind på den skole..
For er en noob :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kom nu folkens.. Virkelig ingen som vil lære noget i TW ?
Alle kan da bruge lidt ekstra viden, det er vel dig som er lærer skolehaven ? :huh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae med 2 (3) bekræftede elever, så dropper jeg altså ideen... Det var jo også kun et tilbud, men man kan altid spørge om simple ting herinde via min forum acc ;) Evt hvis jeg en aften keder mig kan jeg jo lave en guide eller 2, men er ikke sikker på at jeg kommer til at gøre det :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du må gerne lave en guide skole :)..
Gerne en om scripts osv.. Medmindre der er nogle der kan lære mig farm scripts osv..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Selvfølgelig.. Skolehaven laver jo gode guides (hvis han gider)..
Må også sige alex89 laver skam også gode guides ;)..
Bla. den med top 20
 
Top