TWMap

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ved en opdatering i 2011 opstod der den bug, at TWMap kun er tilgængelig når man holder musen over en by på kortet. Dette kan man selv sagt ikke gøre samtidig med at man aktivere et script i kvikbaren.
Den gang læste jeg på testserverens forum, at denne fejl ville blive rettet hurtigst muligt.

Er der nogen prognose for hvornår denne bug bliver rettet?
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Senest redigeret:

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan få noget til at virke her.

Er der ikke en eller anden der er en ørn ud i TWMap.js som det vist egentlig hedder?

Der er flere script som er holdt op med at virker fordi der er problemer med denne file. Det er et globalt problem som de også klager over på de andre serverer og den sidste opdatering har ikke gjort det bedre.

Jeg er i øvrigt blevet opmærksom på at der findes et script der oversætter alle popup-menuerne på kortet til kinesisk hvis nogen skulle være interesseret :laugh:
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan få noget til at virke her.

Er der ikke en eller anden der er en ørn ud i TWMap.js som det vist egentlig hedder?

Der er flere script som er holdt op med at virker fordi der er problemer med denne file. Det er et globalt problem som de også klager over på de andre serverer og den sidste opdatering har ikke gjort det bedre.

Jeg er i øvrigt blevet opmærksom på at der findes et script der oversætter alle popup-menuerne på kortet til kinesisk hvis nogen skulle være interesseret :laugh:

kinesisk ligefrem haha hvordan har du dog fundet den
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Man kan finde mange spændende ting til TW hvis man googler. Man skal bare passe på fordi meget af det er ulovligt og ting der måske er lovlige på en ene server er ikke nødvendigvis lovlige på den anden server.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan få noget til at virke her.

Er der ikke en eller anden der er en ørn ud i TWMap.js som det vist egentlig hedder?

Der er flere script som er holdt op med at virker fordi der er problemer med denne file. Det er et globalt problem som de også klager over på de andre serverer og den sidste opdatering har ikke gjort det bedre.

Jeg er i øvrigt blevet opmærksom på at der findes et script der oversætter alle popup-menuerne på kortet til kinesisk hvis nogen skulle være interesseret :laugh:

Hvis det er Twmap.js scriptet, der er galt med, er det vidst kun ejeren/"hosteren" af scriptet, der kan rette i det.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvis det er Twmap.js scriptet, der er galt med, er det vidst kun ejeren/"hosteren" af scriptet, der kan rette i det.

Jep - Derfor henvender jeg mig også til ejeren: Innogame. Det blev indført med opdatering 2.2.et-eller-andet til at gøre det nemmere at lave script til TW, og indeholder et personligt verdenskort (som kan ses på det link du skrev oven for).
Jeg synes bare der har været problemer med det script lige siden innogame introduceret det. Men jeg har vist fundet ud af noget i dag, så jeg vil begynde at kigge på de scripts som er holdt op med at virke med den sidste opdatering.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det her kan godt gå hen og blive langt - suk -

Innogame producere en file der hedder TWMap.js. Den har man lov at hente ingame lige så tosset man vil ved at klikke med musen på kort, eller klikke på andre link som også henter denne file - man må som hovedregle også lavet et script der henter filen og lægge det ind i kvikbaren.

Der ud over må man lave eksterne redskaber så som TribalWarsMap.com, der har tilladelse til at hente filen en gang i timen. Det eneste TribalWarsMap har med spillet at gøre er at hente data fra serveren - Nærmere bestemt TWMap.js.

Der er tilsyneladen opstået et problem med at hente TWMaps in game ved sidste opdatering, hvilket har fået flere scripts til at holde op med at virke - Der er blandt andet en tagger som Liam selv har lagt ind der er begyndt at citere KyLie Menogue: Nan nan nan nan :laugh:

Det ville da være rart om de fejl bliver rettet.
 
Top