-U-

ViZart

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja det kan vi godt læse ingame. Rygtet går på at en spilleadmin på classic enten spiller med i -U- eller har et meget tæt forhold til dem. Samme rygte går på at -U- får fordele frem for andre stammer af denne admin. Fordele som kortere ban, samt informationer om fjender der er banned.

Jeg forholder mig ikke til om jeg tror på rygtet eller ej. Jeg siger bare at det er der.
 

DeletedUser

Guest
Hvis nogen har beviser omkring snyd, der involverer en Supporter på Classic-serveren, så send det i en ticket til Support og bed om at sagen bliver behandler af LiamAird, som er vores Community Manager. I skal desuden være velkomne til at sende mig en PM her på forum eller en ticket til V7, hvorfra jeg så vil sørge for, der bliver taget hånd om det korrekt. Jeg hverken spiller eller er Supporter på Classic.

Jeg vil have svært ved at tro på, det har noget på sig, men det skal selvfølgelig undersøges, hvis der bare er tvivl om det.
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
-U- er en helt almindelig stamme...

Det her begynder at lyde som v7, hvor tw-teamet igen bliver beskyldt for snyd, fordi der er en stamme der ligger i toppen og andre stammer ikke lige ved hvordan de skal håndtere det... Jamen så er det da nemmere at give tw-teamet skylden for at hjælpe dem, i stedet for at indse at den stamme måske bare spiller godt sammen UDEN SNYD!!!
 

Helgeflynder

Nybegynder
Reaktionsscore
0
-U- er en helt almindelig stamme...

Det her begynder at lyde som v7, hvor tw-teamet igen bliver beskyldt for snyd, fordi der er en stamme der ligger i toppen og andre stammer ikke lige ved hvordan de skal håndtere det... Jamen så er det da nemmere at give tw-teamet skylden for at hjælpe dem, i stedet for at indse at den stamme måske bare spiller godt sammen UDEN SNYD!!!

Også derfor jeg bringer det på banen, vil da være rart vi en gang for alle kan få kvalt rygterne hvis de ikk er sande. Sku da surt at være en god spiller og så få skyld for snyd...

Men ting sker (der kan jo også være spioner i ens stamme) Jeg prøvede at reserver en BB by og da mine tropper ramte var den nappet af en der ikk plejer at nappe BB byer og der stod ca 15k deff, self skal man dække sin ny erhvervet by op, men sku de færeste der smider den mængde i en BB by på omkring de 1000 indbygger, kan forstå det hvis de havde nappet den fra en anden spiller, men de kunne jo ikk vide jeg havde reserveret den??, og det skete inden for en 1time efter jeg havde reserveret den. Kan self være en tilfældighed :/
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Snakken om tw-teamet og korruption synes jeg blev debateret nok i v7, så ser ingen grund til at tage den op igen... Men er ligeglad med at blive endevendt, for jeg har mit på det rene, bare træls at det altid sker, fordi at nogle ikke kan holde til at nogle spiller godt sammen... Og det værste af det hele er faktisk at dem der bliver beskyldt for snyd, er dem der sidder og gør deres bedste for at der ikke bliver snydt!!!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Regel nummer 1 for supporterne.

Det er ikke tilladt at være supporter på en verden man spiller på.

Det er så simpelt.
Du har ikke adgang til noget administrativt, hvis du selv spiller på denne verden :)
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Snakken om tw-teamet og korruption synes jeg blev debateret nok i v7, så ser ingen grund til at tage den op igen... Men er ligeglad med at blive endevendt, for jeg har mit på det rene, bare træls at det altid sker, fordi at nogle ikke kan holde til at nogle spiller godt sammen... Og det værste af det hele er faktisk at dem der bliver beskyldt for snyd, er dem der sidder og gør deres bedste for at der ikke bliver snydt!!!

syntes godt nok også det er træls at det her blusser op igen !!
jeg kender/har spillet med flere af jer fra -U- og jeg vil da mene at i er reele mennesker, som jeg absolut ikke kan forestille mig snyder !!
jeg er da også ligeglad med hvis jeg skal tabe. jeg ved jo godt jeg ikke selv er pro, og sådan er det jo bare... men derfor syntes jeg da det er sjovt bare at spille! jeg gider ikke brokke mig hele tiden !!
Så kan i ikke bare stoppe med det her fis !!
 

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Nu bliver jeg nød til at komme med en kommentar til dette...

-U- er en samling af spillere der har det skide sjovt sammen, og som har en masse erfaring fra andre verdener. Ingen er begyndere her...
Der har været masser af rygter omkring kontoen Error? og hvem der spiller på den, så nu er det på tide at alle får det at vide :)
Det er Hvas og NemesisDK (mig selv) der spiller den, og INGEN af os er supporter eller lignende.
 

error?

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Men ting sker (der kan jo også være spioner i ens stamme) Jeg prøvede at reserver en BB by og da mine tropper ramte var den nappet af en der ikk plejer at nappe BB byer og der stod ca 15k deff, self skal man dække sin ny erhvervet by op, men sku de færeste der smider den mængde i en BB by på omkring de 1000 indbygger, kan forstå det hvis de havde nappet den fra en anden spiller, men de kunne jo ikk vide jeg havde reserveret den??, og det skete inden for en 1time efter jeg havde reserveret den. Kan self være en tilfældighed :/

Her er et par rapporter fra den by af.

1adeldeff.png

2adeldeff.png

scout15000deffwhat.png


Kan ikke helt få det til at hænge sammen med at der stod 15.000 deff tropper :confused:
 

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Helgeflynder du angreb os kl 21:44 og spejdede os dagen efter kl 9:50. Det kan godt være du ikke kan nå og få def frem på den tid, men det kan vi altså godt. Det def (primært sorte heste) var sendt med vores sidste adel, så intet underligt i det !!!
 

Helgeflynder

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Helgeflynder du angreb os kl 21:44 og spejdede os dagen efter kl 9:50. Det kan godt være du ikke kan nå og få def frem på den tid, men det kan vi altså godt. Det def (primært sorte heste) var sendt med vores sidste adel, så intet underligt i det !!!

Kan godt være jeg har misset noget. Bragte det med u på banen for at få stoppet rygter, syntes det er trist at der er en del spiller der snakker om at stoppe på det grundlag.
Vi må bare erkende at der er så stor forskel på de bedste og resten og ikke starte rygter fordi man har fået en over nakken... ;)

God vind herfra......
 
Top