udelukket

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
er det bare mig eller er der sygt mange spillere der er blevet udelukket ? man kan snart ikke finde nogen spillere man kan farme mere :confused::confused::confused:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er ikke flere udelukket denne gang end der normalt er når en ny verden starter. Og de skærpede regler for classic betyder, at en del når deres sag er afgjort slettes i stedet for at forblive banned til systemet sletter dem som normalt.
 

Kalle123

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Jeg har fem spilllere minimum (der kan være flere end dem jeg har fundet..!) indenfor min kirkeradius som er udelukket. De kan da ikke snakke grimt allesammen? :confused:
 

Kalle123

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Udelukket?

Multiaccount? Tjaa.. Hvad ved jeg? :p

Ps. jeg har lige fundet nr. 6 i min kirkeradius som er udelukket :confused:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
der er en del der går ind og opretter en 10 - 15 brugere hver gang en server starter op, får at få flere bb byer.

Dette er jo imod reglerne og de bliver udelukket, ud over det er der altid mange der bliver banned i starten af en server kan da efterhånden ikke komme bag på nogen.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
nu er jeg så nysgerrig, for hvis der altid er mange der bannes, er det så ikke også nogle gange fordi i er for hurtige?

har jeg nemlig selv oplevet en gang, hvor der var meldt fælles ip men vi blev banned inden der var gået 2 min......det var v6 tror jeg

men rystende at så mange åbenbart prøver at snyde....det er sgu dumt
 

DeletedUser

Guest
nu er jeg så nysgerrig, for hvis der altid er mange der bannes, er det så ikke også nogle gange fordi i er for hurtige?

har jeg nemlig selv oplevet en gang, hvor der var meldt fælles ip men vi blev banned inden der var gået 2 min......det var v6 tror jeg

Jo, selvfølgelig kan det ske, at der bliver begået fejl, Support er også kun mennesker, og det er derfor, der er mulighed for appel :)

men rystende at så mange åbenbart prøver at snyde....det er sgu dumt

Der kan jeg kun erklære mig enig.
 
Top