Godkendt Udtræk koordinater fra kort

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Foremål:
Dette kan benyttes til at lave lister med koordinater til fx. fake- eller farm-scripts.

Fremgangsmåde:
Gå ind på kortet i det område du vil samle koordinater fra. Tryk på scriptet og der kommer et blankt felt ved siden af kortet. Når du nu trykker på byerne vil koordinaterne på disse blive tilføjet i feltet.

Scriptet:
Kode:
javascript: function cr() { var n_div = document.createElement('textarea'); n_div.id="t"; n_div.cols="30"; n_div.rows="20"; $('.minimap_container').after(n_div); } $('#map').click( function () { a = $('#info_title').html(); b = a.split(/[(|)]/); $('#t').html($('#t').html()+b[1]+'|'+b[2]+' '); }); cr();
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Man skal have aktiveret: Kontekstmenu på sit kort, ellers virker det heller ikke, fandt jeg lige udaf.
 

keeper31

<b>Tidligere supporter</b>
Reaktionsscore
0
Instructions:
1) Go to the map.
2) Run the script.
3) Click on desired villages.
4) The coordinates of clicked villages will appear in a list towards the bottom of the page:



Kode:
javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/map_coord_picker.js');void 0;
 

PopUpEvent

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har lidt problemer med dette. Når jeg klikker på en by på kortet kommer popup mulighederne frem. Altså "anmod om overtagelse", "send tropper" osv.

Jeg har aktiveret scriptet og fået den hvide boks frem før jeg trykker, men den forbliver tom??
 
Top