Udvider krigen ~pb~ vs vog

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Da ~PB~ allerede har erklæret os krig, dog uden at kæmpe sønderligt meget

Ja så synes vi at der nu skal gang i krigen, derfor går BT nu med i krigen.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
En stamme med 62 medlemmer / 647.385 points. VOG

Der ikke kan slå en noget mindre stamme med 20 medlemmer og 356.313 points. ~PB~

At de derfor skal hente hjælp, det er da liiiiidt ynkeligt... Der mistede VOG lige respekten fra resten af verden, selv om den måske ikke engang har været der til at begynde med.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe...Troede ellers i have nok i at pudse flere NRG spillere på os, men nææ :D

Men udover det, vil jeg gerne lige have en PM på det fra BT, tak på forhånd ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
En stamme med 62 medlemmer / 647.385 points. VOG

Der ikke kan slå en noget mindre stamme med 20 medlemmer og 356.313 points. ~PB~

At de derfor skal hente hjælp, det er da liiiiidt ynkeligt... Der mistede VOG lige respekten fra resten af verden, selv om den måske ikke engang har været der til at begynde med.

nææe vi ligger bare for langt væk, vi har mere travlt med at rydde nogle store spillere væk fra kortet ved os....

men da bt selv har bedt om at komme med, ja så kommer de da med...
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hehe...Troede ellers i have nok i at pudse flere NRG spillere på os, men nææ :D

Men udover det, vil jeg gerne lige have en PM på det fra BT, tak på forhånd ;)

vi har overhovedet ikke pudset nrg på jer, hvorfor skulle vi dog det...

i angriber jo alligevel ikke...så kan vi jo lige så godt tage lidt aktion på tingene

ja eller når i angriber så er det med forsvar.....floooot
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
nææe vi ligger bare for langt væk, vi har mere travlt med at rydde nogle store spillere væk fra kortet ved os....

men da bt selv har bedt om at komme med, ja så kommer de da med...

3 ~PB~ 326.055 67
4 VOG 283.693 60

Det er for K44.

Det er liiiiiiige en VOG and der er landet, prøv med en ny undskyldning
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
3 ~PB~ 326.055 67
4 VOG 283.693 60

Det er for K44.

Det er liiiiiiige en VOG and der er landet, prøv med en ny undskyldning

prøv dog at se hvor i det kontinent de ligger....har en lille gruppe tæt på pb resten ligger langt væk....
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Koordiner noget, så er der intet som hedder for langt væk.

Jeg er da ellers nabo til 2 VOG medlemmer som er begge temmelige aggresive hvor den ene tjekker om man er online ved at skrive til en. Hvor jeg selvfølgelig slet ikke gider at læse den da jeg ved at vedkommende elsker at få beskeden ingen tropper overlevede angrebet.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Koordiner noget, så er der intet som hedder for langt væk.

Jeg er da ellers nabo til 2 VOG medlemmer som er begge temmelige aggresive hvor den ene tjekker om man er online ved at skrive til en. Hvor jeg selvfølgelig slet ikke gider at læse den da jeg ved at vedkommende elsker at få beskeden ingen tropper overlevede angrebet.

der er sgu da ingen idé i at angribe med over 40 timer så adler ikke kan nå frem...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, jeg ved da ikke, jeg kan da se indkomne fra VOG nu, så kan ikke se et problem i at nå os og når vi kan nå jer går den vel begge veje :rolleyes:

Hmm..Ikke pudset på os siger du :D

skole den 04.06. kl. 20:07
Goddag Navia,hvordan går det imod NRG?

Navia den 04.06. kl. 20:28
Det går da ganske udemærket, men du kan jo selv vurdere :) haha
Lidt fejt at pudse sine venner på en, men intet problem ^^

1 Angreb :
[report_display]http://dk4.tribalwars.dk/public_report/6e8a32039c9f7350d8fda4acbd0225c6[/report_display]

2 Angreb :
[report_display]http://dk4.tribalwars.dk/public_report/3bec7fd7829e2a559cc58d7dbdd33dd9[/report_display]

3 Angreb :
[report_display]http://dk4.tribalwars.dk/public_report/5a5754d417eb0b00a455477e6cf62844[/report_display]

4 Angreb :
[report_display]http://dk4.tribalwars.dk/public_report/70e225af0395ddca7aaf0b8ce208d9e9[/report_display]

5 Angreb :
[report_display]http://dk4.tribalwars.dk/public_report/6e7c9afb85ed8f22768b5ac285593a77[/report_display]

6 Angreb :
[report_display]http://dk4.tribalwars.dk/public_report/ef6b02ea15d8e572158cddf90ea5a416[/report_display]

skole den 04.06. kl. 20:59
Haha lol ved nummer 5 xD

havde ikke bedt ham om den:)

Navia den 04.06. kl. 21:09
Ja jeg grinte også lidt da han blev ved, man sku mene han vidste hvornår nok var nok o_O

Men det går nok, vi har andre bekymringer for tiden end de små angreb :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
vi NSere vil med glæde nakke VOG spillerne :p ej det er bare GAzzzzz :D

helt ærligt så er der ingen god undskylning med det med rejse tiden.
i kan bare koordinere angreb imod dem så de ikke kan finde ud af hvilken er rigtige og hvilken er fakes, så der er ingen undskylding med rejse tiden.
og hvis ikke i kan finde ud af at koordinere angreb imod fjenden så kan i bare sende angreb om aften (kl.00 og der efter) som lander lige efter nat bonus er færdige eller lander kl. 9 så spilleren ikke har en chance for at bede om deff.

som sagt så er det en dårlige undskyldning med rejsetiden.
og hvis i ikke gider at angribe fordi der er så langt til målet så kan i lige så godt afslutte krigen.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Afslutte Krigen :eek:

Jaa, det kan vi da godt, men de vil stadig være røde i PB :rolleyes:

Hmm..Med def. tror lige du glemmer at den person bare sku bruge de resterende tropper fra byen, da han sku stoppe, hvilket han nok ikke gør alligevel og angriber ikke, tjaa bare fordi jeres tropper dør af turen er det ikke ensbetydende med at vores gør :D
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
vi NSere vil med glæde nakke VOG spillerne :p ej det er bare GAzzzzz :D

helt ærligt så er der ingen god undskylning med det med rejse tiden.
i kan bare koordinere angreb imod dem så de ikke kan finde ud af hvilken er rigtige og hvilken er fakes, så der er ingen undskylding med rejse tiden.
og hvis ikke i kan finde ud af at koordinere angreb imod fjenden så kan i bare sende angreb om aften (kl.00 og der efter) som lander lige efter nat bonus er færdige eller lander kl. 9 så spilleren ikke har en chance for at bede om deff.

som sagt så er det en dårlige undskyldning med rejsetiden.
og hvis i ikke gider at angribe fordi der er så langt til målet så kan i lige så godt afslutte krigen.

bare rolig....jeg skal skam nok sende....smiler

har sendt på dekani tidligere...bare synd han eller hans stamme aldrig har turde sende mod mig...har ellers kaffe på kanden til de uventede gæster
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
bare rolig....jeg skal skam nok sende....smiler

har sendt på dekani tidligere...bare synd han eller hans stamme aldrig har turde sende mod mig...har ellers kaffe på kanden til de uventede gæster

Sendte da ellers nogle rams imod dig, men dem har du vel glemt :eek:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hehe...Troede ellers i have nok i at pudse flere NRG spillere på os, men nææ :D

Men udover det, vil jeg gerne lige have en PM på det fra BT, tak på forhånd ;)

INGEN pudser NRG på nogen som helst!! Vi kan bare godt lide jer Dekani :p
Hvad en enkelt spiller siger i en pm må stå på hans egen regning..vi er ikke interesseret i at involvere os i denne "krig"..vi angriber dem der absolut vil tage vores farme eller har byer vi synes er pæne eller kunne blive det efter en mindre renovation ;)

Og det der skriven når man smider folk på som fjender er SÅ last week, ved du ikke det? Det er kun os old-school-spillere der stadig gør det :D

Jeg VED fx. at flere stammer har NRG på som fjender men ikke har skrevet så meget som et ord til os om det, ikke særligt meget gentleman opførsel over dem :eek:
Men da de skifter venner som andre skifter sokker og smider dem på som IAP'er på stribe er de alligevel ikke rigtigt vores typer..12 IAP'er??? :D
Jep..I ved hvem I er..12!! :D:D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sendte da ellers nogle rams imod dig, men dem har du vel glemt :eek:

det skal jeg straks undskylde, det smuttede i hukommelsen.

men et enkelt angreb er nu heller ikke noget der skræmmer....smiler

INGEN pudser NRG på nogen som helst!! Vi kan bare godt lide jer Dekani :p
Hvad en enkelt spiller siger i en pm må stå på hans egen regning..vi er ikke interesseret i at involvere os i denne "krig"..vi angriber dem der absolut vil tage vores farme eller har byer vi synes er pæne eller kunne blive det efter en mindre renovation ;)

Og det der skriven når man smider folk på som fjender er SÅ last week, ved du ikke det? Det er kun os old-school-spillere der stadig gør det :D

Jeg VED fx. at flere stammer har NRG på som fjender men ikke har skrevet så meget som et ord til os om det, ikke særligt meget gentleman opførsel over dem :eek:
Men da de skifter venner som andre skifter sokker og smider dem på som IAP'er på stribe er de alligevel ikke rigtigt vores typer..12 IAP'er??? :D
Jep..I ved hvem I er..12!! :D:D

12 det var satme ikke så lidt....
 
Senest redigeret af en moderator:
Top