Udvider krigen ~pb~ vs vog

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nej ingen hemmelighed, fordi jeg ikke troede spillere ku være så nedværdigende at bruge det i den her slags sammenhæng, men omvendt igen burde jeg nok ha vidst det, når man kan finde på at misbruge en vennegruppe i msn også :mad:


jeg har ikke søgt efter dit navn, og hvis du læste din post her så har jeg netop gjort dig opmærksom på faren ved det.

jeg vil ikke være personlig mod dig....det ser jeg intet formål med....det er din stamme vi kæmper mod ikke blot dig.
Bevares vi to er ikke de bedste venner og bliver det nok aldrig, og det er også lige meget for spillet, men personlig bliver jeg altså ikke...
 

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
og ordkrigen herinde er stadig i gang!

Witchdk og Dekani? Kan vi ikke bare få denne krig til at slutte snart? Er godt træt af alt den mudderkast herinde!

Hvergang man tjekker forummet har det noget med VOG eller ~PB~ at gøre. Suk suk suk.........for engangskyld kom der noget frem, men åbenbart vil i begge drukne os alle sammen med disse tossestreger :eek:

Det er jo ikke værre end at du bare kan ignorere postet. Der er jo ingen der er tvunget til at læse et her, og der er vist ikke nogle der er i tvivl om at det er en stor mudderpøl af spydige verbale angreb, men jeg nyder sku at læse det :D
 
Top