Udvider krigen ~pb~ vs vog

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det skal forstås som at VOG's spillere "Eftersigende fra deres egne medlemmer" klynker til deres venner i NRG ligeså snart de får tæv af vores og som om det ikke var nok, sku de da også lige rive BT med mod os, syns de er for svage :p

Tillykke WitchDK, du har endelig nosset dig sammen og sendt 2 angreb som du ellers sagde ikke kunne lade sig gøre på grund af afstanden :rolleyes:
Men det er dejligt at se du angriber, nu blir jeg da bare skuffet hvis det kun er fakes :p

dekani NRG hjælper da ingen i den her krig så hvorfor skal vi blandes ind i det her? :)

Du må da undskylde hvis jeg tager fejl, men nu har jeg kun de udgangspunkter at gå ud fra, så jeg troede ikke VOG medlemmer kørte den samme stil som deres ledelse, men det gør de jo tydeligvis, når ikke i kender noget til det :eek:
 
Senest redigeret af en moderator:

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Er der nogen der har en krigsstatistik eller er det hele bare propaganda?
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tillykke WitchDK, du har endelig nosset dig sammen og sendt 2 angreb som du ellers sagde ikke kunne lade sig gøre på grund af afstanden :rolleyes:
Men det er dejligt at se du angriber, nu blir jeg da bare skuffet hvis det kun er fakes :p

sendte de to i går, men fik dem faktisk ikke stoppet, for det var lige noget andet der var i tankerne...smiler

men bare roligt der skal nok komme.

du har da også før fået angreb fra mig, modsat hvad jeg har fået fra dig....du tør jo ikke rejse langt

Det skal forstås som at VOG's spillere "Eftersigende fra deres egne medlemmer" klynker til deres venner i NRG ligeså snart de får tæv af vores og som om det ikke var nok, sku de da også lige rive BT med mod os, syns de er for svage :p

jeg kan ikke sige hvad menigt medlem gør.

Hvad vi fra ledelsen gør, er ikke at klynke til NRG om jer, hvorfor skulle vi dog det?

Vi har ikke revet BT med over....BT har spurgt os om forbund, og i den forbindelse kom det jo frem hvem der er fjender, eller legetøj.
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rigtigt du har flere gange angrebet mig, men de har alle været fakes, så hvis det gør jer stolte i VOG, så er det fint med mig :D

I skifter godt nok forbund ofte var :confused:

Her er din Non-Propaganda på de to sider i krigen ;)

Side 1:
Tribes: ~PB~
Players:

Side 2:
Tribes: VOG BT
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3
Side 2: 1
Difference: 2

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 6,538
Side 2: 5,274
Difference: 1,264

chart
 
Senest redigeret af en moderator:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rigtigt du har flere gange angrebet mig, men de har alle været fakes, så hvis det gør jer stolte i VOG, så er det fint med mig :D

I skifter godt nok forbund ofte var :confused:

ja hvem ved måske bliver jeg ved med fake....måske ikke...griner højt

hvordan du mener vi skifter forbund...tja....vi har kun et der røg hurtigt...men det kender du jo selv.....griner

tag lige den rigtige statestik, fra der er erklæret krig, hvad der evt. ligger forud har jo ikke med denne krig at gøre

Side 1:
Tribes: ~PB~
Players:

Side 2:
Tribes: VOG BT
Players:

Timeframe: 15/06/2010 09:03:00til15/06/2011 14:04:03

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Difference: 0

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Difference: 0

chart
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, den blev overtaget efter krigserklæringen såååå :D
002 NNV (486|443) K44 2,311 Milf [BT] reneo [~PB~] 15th June 2010 - 07:18:37

Er det bare mig eller prøver du at undgå en dårlig stats og VOG har vi jo haft krig med hele tiden, du kan ikke nulstille hver gang i starter et Forbund :rolleyes:

Må man så lige høre, kan vi få den rigtige statestik eller nulstiller du den bare hver gang det går dårligt ?

For vi kan vel blive enige om at VOG & PB har haft krig fra starten, derfor tæller alle og vi har kun overtaget en BT by og det gjorde Reneo lige da han så at de blev røde på kortet..

Ergo passer den statestik jeg lagde ind også 100% :p
 
Senest redigeret af en moderator:

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
??????????

Denkani....nu keder du dig igen.....!!!!!

Hvis du mener NRG blander sig i krigen imellem VOG og PB....så må vi da hellere osse begynde at gøre det, men ind til videre har vi nu ikke blandet os, da i på papiret ikke ser ud til at være i krig....i sidder rent faktisk bare og hyler op herinde på forum.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Denkani....nu keder du dig igen.....!!!!!

Hvis du mener NRG blander sig i krigen imellem VOG og PB....så må vi da hellere osse begynde at gøre det, men ind til videre har vi nu ikke blandet os, da i på papiret ikke ser ud til at være i krig....i sidder rent faktisk bare og hyler op herinde på forum.

Tjaa, nu ved jeg da ikke hva jeg har gjordt dig, jeg pointerede blot at VOG medlemmerne siger i gør og troede nu også det var udebateret, så hvem af os to keder sig mest :confused:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tjaa, den blev overtaget efter krigserklæringen såååå :D
002 NNV (486|443) K44 2,311 Milf [BT] reneo [~PB~] 15th June 2010 - 07:18:37

Er det bare mig eller prøver du at undgå en dårlig stats og VOG har vi jo haft krig med hele tiden, du kan ikke nulstille hver gang i starter et Forbund :rolleyes:

Må man så lige høre, kan vi få den rigtige statestik eller nulstiller du den bare hver gang det går dårligt ?

For vi kan vel blive enige om at VOG & PB har haft krig fra starten, derfor tæller alle og vi har kun overtaget en BT by og det gjorde Reneo lige da han så at de blev røde på kortet..

Ergo passer den statestik jeg lagde ind også 100% :p

har intet at gøre med at undgå dårlige stats står skam ved hvad vi laver.

men du kan bare ikke tage bt med i stats før de reelt er med

så krigen pb vs bt + vog er fra i går
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
:confused:
Da ~PB~ allerede har erklæret os krig, dog uden at kæmpe sønderligt meget

Ja så synes vi at der nu skal gang i krigen, derfor går BT nu med i krigen.

Dette var krigserklæringen fra Igår Kl. 21:03 der kan vi vel blive enige ik ?

t besærk3 (486|443) K44 2,311 Milf [BT] reneo [~PB~] dette er overtagelsen fra os Idag Kl. 07:18..

Jeg kan ikke se hva du mener ?
For mig ser det ud som om at vi overtog en by fra vores fjende efter vi var blevet erklæret krig, du vil vel ikke påstå at fjenden lige skal have en chance for at gøre sig klar efter deres krigserklæring vel
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
:confused:
witchdk sagde:
Da ~PB~ allerede har erklæret os krig, dog uden at kæmpe sønderligt meget

Ja så synes vi at der nu skal gang i krigen, derfor går BT nu med i krigen.
Dette var krigserklæringen fra Igår Kl. 21:03 der kan vi vel blive enige ik ?

t besærk3 (486|443) K44 2,311 Milf [BT] reneo [~PB~] dette er overtagelsen fra os Idag Kl. 07:18..

Jeg kan ikke se hva du mener ?
For mig ser det ud som om at vi overtog en by fra vores fjende efter vi var blevet erklæret krig, du vil vel ikke påstå at fjenden lige skal have en chance for at gøre sig klar efter deres krigserklæring vel


nu den krigserklæring jeg henviser til er den du erklærede for ca. 1½ mdr. siden...

siden den gang har i taget 2 byer....

til sammenligning har vi lige taget 6 byer fra blot en spiller, som dermed blev fjernet fra kortet.

så nej mener virkelig ikke i kæmper sønderligt meget....

i råber mere end I slås




så kom dog ind i krigen...smiler
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hm, har nu sammen med skolehaven og et par andre proevet at faa forummet til at blive lidt mere aktivt, men maa indroemme at dekani og com. er langt bedre til det, nu mangler vi bare kvaliteten men den kommer forhaabentlig senere :D On topic saa oensker jeg da de tre stammer held og lykke med de indbyrdes kampe, haaber idet ender med at i merger det ville vaere prikken over i'et :rolleyes:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hm, har nu sammen med skolehaven og et par andre proevet at faa forummet til at blive lidt mere aktivt, men maa indroemme at dekani og com. Er langt bedre til det, nu mangler vi bare kvaliteten men den kommer forhaabentlig senere :d on topic saa oensker jeg da de tre stammer held og lykke med de indbyrdes kampe, haaber idet ender med at i merger det ville vaere prikken over i'et :rolleyes:

satme nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
nu den krigserklæring jeg henviser til er den du erklærede for ca. 1½ mdr. siden...

siden den gang har i taget 2 byer....

til sammenligning har vi lige taget 6 byer fra blot en spiller, som dermed blev fjernet fra kortet.

så nej mener virkelig ikke i kæmper sønderligt meget....

i råber mere end I slås




så kom dog ind i krigen...smiler

Øhh...Nu er du virkelig blank :confused:

Nr. 1 PB har ikke eksisteret så længe

Nr. 2 så er du da den eneste der har set at i har taget 6 byer fra vores spiller ?

Nr. 3 Krigsstatestikken & Adlings statestiken alene viser at i ikke har mere at byde på end os, hvis du tager i betragtning at vi kun har eksisteret nogle uger

Nr. 4 I er 62 medlemmer, ville da ikke forvente mindre end at i ku tage en spiller med 6 byer :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Øhh...Nu er du virkelig blank :confused:

Nr. 1 PB har ikke eksisteret så længe

Nr. 2 så er du da den eneste der har set at i har taget 6 byer fra vores spiller ?

Nr. 3 Krigsstatestikken & Adlings statestiken alene viser at i ikke har mere at byde på end os, hvis du tager i betragtning at vi kun har eksisteret nogle uger

Nr. 4 I er 62 medlemmer, ville da ikke forvente mindre end at i ku tage en spiller med 6 byer :D

nej at være blank lader jeg helt alene dig om


jeg skrev da intet om at det var fra jer vi havde taget 6 byer fra....blot at det var fra en spiller....tjek dog hvad jeg skriver....


du kan jo tjekke black angel.....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Wow..Tillykke med det, i har alle 62 spillere ordnet en spiller uden stamme med 6 byer..BIFALD.. :D

Men personligt syns jeg det er en forkert tråd at skrive i ordnede en stammeløs spiller helt selv i ;)
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Wow..Tillykke med det, i har alle 62 spillere ordnet en spiller uden stamme med 6 byer..BIFALD.. :D

nej din spade...sgu da ikke 62 spillere....men vi har lavet noget ikke bare taget barbarbyer, som jeg da har set du kan finde ud af....flot når man erklære krig og så ikke selv deltager i at udrydde andre spillere...

og skal vi så helt ærligt ikke bare komme igang med den krig?

eller du tør vel kun lege forsvar...
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
EJ, nu kan jeg altså ikke tie stille mere...:p

Emnet hedder: Udvider krigen dvs VOG har fået flere/BT med i kampen mod ~PB~.

Og så skriver Witchdk de har taget byer fra en så ligegyldig spiller, at det slet ikke kommer dette emne ved. Hvad har disse adlinger med den STORE udvidelse med af krigen af gøre, det forstå jeg ikke...,Men det kan da være det sådan VOG udvider krigen mod PB på, skal jeg da ikke gøre mig klog på, troede bare man tog byer fra modparten når man lå i krig,men hva :confused:

Resten af v4 er sgu da ligeglad om VOG stammen, kan adle en stammeløs spiller...( lige så meget som v4 er af FF kun tager barbar byer ).
 
Top