Uerfaren bruger leder efter stamme.

spaden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg startede for et par dage siden på Tribal Wars, og er efterhånden ved at blive bidt af det. Men jeg har haft svært ved at finde en stamme, der tager uerfarene brugere ind.

Derfor spørger jeg her: Nogle stammer der har plads til en ny bruger? Lige i øjeblikket har jeg lidt over 100 point, men den stiger jo nærmest konstant her i starten:)
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
et råd til dig ville være at kontakte stammer i området, med point ca. som dine egne.

du kan fortælle at du er ny, og at du er frisk på at lære god viden fra andre.

og du kan jo også forsøge dig med din egen stamme hvis du vil være i en stamme, men ellers kan du også være uden stamme og vente på at du selv bliver kontaktet,
fx skriv på din profil at du er frisk på stamme tilbud.
 

spaden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det lyder som en god ide. Jeg tror bare jeg venter med at blive medlem af stammer, indtil nogen kontakter mig.

Tak for hjælpen!
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg har en stamme som lige er startet den er genskabt fra de andre verdner med navnet TTW men har nu lavet det om til The Gladiators / TG har sendt indbydelse mere info kontakt mig her eller i spillet
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
jeg har en stamme som lige er startet den er genskabt fra de andre verdner med navnet TTW men har nu lavet det om til The Gladiators / TG har sendt indbydelse mere info kontakt mig her eller i spillet

Eller du havde en stamme ... nOOb
 
Top